۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

مرگ دلخراش کودک 4ساله در پارک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مرگ یک کودک چهارساله که قربانی بی‌احتیاطی راننده پژو پارس شد، خبر داد.
کد خبر : ۲۹۶۱۶۸
صراط: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مرگ یک کودک چهارساله که قربانی بی‌احتیاطی راننده پژو پارس شد، خبر داد.

سرهنگ «نورالله خادم» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مأموران پلیس راهور شهرستان ایلام از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 از وقوع یک فقره تصادف در پارک جانبازان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند که متأسفانه در اثر این حادثه دل‌خراش، راننده پژو پارس با یک کودک چهارساله برخورد کرد و او را به کام مرگ کشاند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، یادآور شد: از سوی کارشناسان راهور، عدم توجه به جلو، علت تامه تصادف عنوان و خودروی متخلف توقیف و راننده آن جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

خادم، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی به دور از خستگی و خواب‎آلودگی، عدم استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، سه اصل مهم و اساسی در پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی است و رانندگان مسیرهای درون‌شهری باید مراقب کودکان و سالخوردگان باشند.

وی با اشاره به گرم شدن هوا و مراجعه مردم به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از رانندگان خواست، در عبور از مسیرهای شلوغ و پرجمعیت که کودکان در حال بازی کردن هستند در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند و با سرعت و دقت مطمئنه تردد کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تاکید کرد: خانواده‌ها در هنگام مراجعه به پارک‌ها، مراقبت از فرزندان خود را با دقت بیشتری در نظر داشته باشند و از رها کردن آن‌ها در مسیرهایی که محل عبور و مرور خودروها است جداً خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ دیگری نباشیم.


برچسب ها: تصادف کودک پژو صراط