۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳

اعتراف تکان دهنده روباه شب

زنی تنها که نیمه‌شب از خیابانی گذر می‌کرد از سوی مزاحم سمجی به طرز فجیعی کشته شد.
کد خبر : ۲۹۶۲۷۳
صراط: عامل قتل هنوز صبح نشده بود که در اتاقک تنهایی‌اش به دام افتاد و اعتراف تکاندهنده‌ای کرد.
 
به گزارش رکنا، بامداد هشتم اردیبهشت ماه مردی در تماس با پلیس 110 مشهد ادعای عجیبی کرد و گفت: یکی از آشنایانم چند دقیقه پیش زنی را در خیابان پنج تن 55 کشته و حالا به خانه‌اش رفته و در حال شست‌وشوی دستانش است.
 
ساعت 4 صبح بود که خیلی سریع، تیمی از مأموران کلانتری التیمور خود را به خیابان تاریک رساندند و با راهنمایی‌های تماس‌گیرنده، جسد خون‌آلود زنی جوان را پشت سنگ‌ها و لابه‌لای نخاله‌های ساختمانی پیدا کردند.

ماجرای این جنایت وقتی به بازپرس حسینی از شعبه 211 دادسرای مشهد مخابره شد و با توجه به شناسایی قاتل 19 ساله دستور بازداشت داده شد، مأموران نیز به اتاقکی در یک کارگاه جوشکاری که در همان محله واقع بود رفتند و عامل جنایت را دستگیر کردند.

پسر جوان که حالتی غیرعادی داشت و باور نمی‌کرد دستگیر شده باشد وقتی تحت تحقیق گرفته شد، گفت: «وقتی دوستانم در اتاقم مواد کشیدند و رفتند، تنها شدم، خوابم نمی‌برد و ساعت 2 صبح بود که به خیابان رفتم تا هوایی بخورم زیر پل بود که زنی تنها را دیدم و سراغش رفتم، او را دعوت کردم تا به اتاقم بیاید بی‌اعتنایی کرد، دنبالش رفتم یک کیلومتری تعقیبش کردم، حرفی نمی‌زد و تند تند حرکت می‌کرد تا اینکه به مادر و خواهرم توهین کرد.
 
می‌خواستم او را بترسانم چاقویم را بیرون کشیدم و نفهمیدم چه شد که او را کشتم بعد جسد را به داخل زمین‌های کشاورزی کشاندم و به سمت مغازه رفتم وقتی داخل اتاقم دستان خون‌آلودم را دیدم وحشت کرده و به صاحبکارم خبر دادم، او هم بلافاصله با پلیس تماس گرفت.»

کارآگاهان وقت شنیدند که عامل جنایت شناسنامه قربانی را داخل کیسه‌ای گذاشته و در حوالی جسد رها کرده است به جست‌وجو پرداختند و با پیدا کردن آن، مشخصات زن تنها را به دست آوردند.


گفت‌وگو با روباه شب
می‌گوید هنوز باور ندارد قتلی را انجام داده باشد و تنها و مجرد بودن را عامل اصلی این سرنوشت سیاه خود می‌داند.


چرا تنها؟
من پسر روستا هستم، پدرم دو زن و 12 دختر و پسر دارد، شرایط مالی خوبی نداشتیم و باید کار می‌کردم.
 

از کی کار می‌کنی؟
از 6 سال پیش نزد یک گچ‌کار مشغول به کار شدم و از همان موقع بود که خانه مجردی گرفتم و ای کاش در همان روستا می‌ماندم و هیچ وقت به شهر نمی‌آمدم.


سابقه هم داری؟!
بله، 3 بار به زندان افتادم!
 

در 19 سالگی و 3 بار زندان؟!
دوبارش دعوا بود و یکی زورگیری.
 

اولین‌بار؟
من خیلی مغرور بودم، یک روز وقتی به تایباد رفتم تا به پدر و مادرم سر بزنم با پسر همسایه‌مان درگیر شدم و او را با سنگ و آجر زدم، آنقدر زخم‌ها و کبودی‌هایش شدید بود که به پرداخت 24 میلیون تومان دیه محکوم شدم، پدرم تنها 5 میلیون داشت که بپردازد 3 ماه زندان بودم تا اینکه همسایه‌مان رضایت داد و آزاد شدم و دوباره به مشهد برگشتم.
 

زورگیری هم کردی؟
کارگر ساختمانی بودم که با رضا دوست شدم، خانه‌ای مجردی گرفتیم و چون رضا موتور داشت با هم به زورگیری از یک مرد دست زدیم، هنوز به یک هفته نکشیده بود که دستگیر شدم و 3 ماه در کانون اصلاح و تربیت بودم بعد پدرم وثیقه گذاشت و آزاد شدم وقتی محکوم شدم و به زندان افتادم به من عفو خورد.


اعتیاد داری؟
بله، گفتم که مجردی من را گمراه کرد، وقتی در جوشکاری مشغول به کار شدم در اتاقکی پشت کارگاه زندگی کردم، 2 ماهی طول نکشید که صاحبکارم مغازه را به من سپرد و از آن به بعد مغازه‌ام پاتوق دوستان معتادم شد و من روز به روز بدتر شدم.


و شب قتل؟
هنوز باور ندارم، ساعت 11 شب بود که استادکارم رفت بعد دوستانم آمدند کلی مواد و حشیش کشیدیم وقتی دوستانم رفتند دلم گرفت و خواستم هوایی بخورم، بیرون رفتم و در آن ساعت از شب زن تنها را دیدم، چون هیچ کس با او نبود تصور کردم زن خیابانی است!


چرا؟
من و دوستانم با زنان خیابانی زیادی دوستی داشتیم و تصورم این بود او هم جزو همین نوع زنان است اما اشتباه می‌کردم و چون در حالت عادی نبودم او را کشتم و پشیمانم.


مقصر کیست؟
خودم، نمی‌توانم گناه را به گردن کسی بیندازم، می‌توانستم سالم زندگی کنم، حتی وقتی مجرد بودم اما پایم را کج گذاشتم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
مقصراصلی را اعدام کنید این بیچاره بی گناهه همسایه ای که رضایت داده بایدفصاص بشه
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز