۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱

بختیاری‌زاده: فولاد اسیر ما بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فولاد در بازی با تیم ما فقط به بازی مستقیم روی آورده بود و با آنکه بازی خوبی را ارائه کردیم اما گل‌های بدی خوردیم.
کد خبر : ۲۹۶۳۰۱
صراط: سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: اگر من از حق فوتبال خوزستان در 90 دفاع کردم، به این دلیل بود که وظیفه داشتم این کار را انجام دهم. حتی جناب خان هم در برنامه نود از مشکلات در اهواز صحبت کرد. استقلال اهواز چند سال قبل قهرمان شد اما بچه‌های اهواز اشک ریختند، چون کسی نبود از آنها دفاع کند.اگر استقلال اهواز آدم قوی در فدراسیون داشت، به  این شرایط دچار نمی‌شد.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد:  فولاد تیم حرفه‌ای است و پشتوانه مالی بالایی دارد. ما خوب بازی کردیم اما بد گل خوردیم. از بازیکنان جوان تیم عصبانی هستم. از فردا سه بازیکن تیم حق ندارند در تمرین لباس عوض کنند.

سرمربی استقلال اهواز عنوان کرد : فولاد در این بازی اسیر ما بود و 2 بر یک پیش بودیم اما دروازه‌بان آنها روی زمین افتاد و وقت تلف کرد. چیزی نمانده بود گل سوم را هم بزنیم و نمی‌دانم چرا بیگدلی گل سوم را نزد. در مجموع بازی خوب و پرگلی را شاهد بودیم. فولاد در این دیدار فقط بازی مستقیم می‌کرد و ما می‌دانستیم از چه حربه‌هایی استفاده کنیم.

بختیاری‌زاده در مقایسه تیمش با فولاد تصریح کرد: فولاد کجا و ما کجا؟ ما امروز ساعت 13 به رستوران رفتیم و سپس مستقیم به ورزشگاه آمدیم و بازی کردیم. به امید خدا تلاش می‌کنیم لیگ را به پایان برسانیم تا لیگ ضربه نخورد. مطمئن باشید اگر تیم من امکانات تیم فولاد را داشت، الان مدعی قهرمانی بودیم. هر چند برای اسکوچیچ و اژدری‌زاده احترام زیادی قائل هستم.

وی درباره ناکامی عادل کلاه کج در گل کردن ضربه پنالتی گقت: ایرادی ندارد، فوتبال است. این هم از بدشانسی‌های من و استقلال اهواز است که پنالتی‌مان به گل تبدیل نمی‌شود.

سرمربی استقلال اهواز در پایان خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان چند فصل در خطر سقوط بود اما از ویسی و تیمش حمایت شد  تا اینکه آنها این فصل افتخار فوتبال خوزستان شدند و امیدوارم قهرمان شوند.