۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲

برگزیدگان جشن بازیگر معرفی شدند

جشن بازیگر بعدازظهر امروز با حضور جمع کثیری از هنرمندان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.
کد خبر : ۲۹۶۳۳۲
صراط:«جشن بازیگر» بعد از ظهر روز شنبه 11 اردیبهشت با حضور هنرمندان و بزرگان عرصه تئاتر در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ابتدای این مراسم پبام جهانی تئاتر توسط ناهید مسلمی قرائت و پس از آن با نمایش دادن تصویر درگذشتگان هنرمند بر روی دیوار سالن اصلی یاد بزرگان از دست رفته در سال گذشته زنده شد.
سپس بهزاد فراهانی به نمایندگی از اعضای انجمن بازیگران از حامی خانه تئاتر تقدیر و تشکر به عمل آورد و گفت: همه هنرمندان سینما و تئاتر می توانند از وکلای مجموعه حقوقی و قضایی بصورت رایگان جهت مسایل خود استفاده کنند.

وی افزود: اختصاص دادن مبلغی به اداره بیمه می تواند پشتوانه ای برای تئاتری ها باشد و از اجراهای تئاتر به ویژه جوانان و نوجوانان و گروه های هنری حمایت کند.
 
اسامی برگزیدگان جشن بازیگر بدین شرح است:
 
1_ستاره پسیانی( برای نمایش اتاق ورونیکا)
2_ بهناز جعفری(برای نمایشاتاق ورونیکا) 
3_الهام کردا (برای نمایش شنیدن)
4_ گیتی قاسمی(برای نمایش عاشقانه،عاقلانه، عامدانه

1_ فرید قبادی(برای نمایش ترور)
2_ حسن معجونی(برای نمایش اسم)
3_حسام منظور(برای نمایش اودیسه)
4_صابر ابر(برای نمایش کالیگولا)

انجمن بازیگران نیز بین 46 نفر از بازیگران جوان با تجربه تندیس و لوح تقدیری در نظر گرفت که برگزیدگان آن به شرح زیر است: 
یلدا عباسی(برای اجرای ننه دلاور و فرزندانش)
داوود معینی کیا(برای نمایش هزار شلاق)

هنرمندانی از جمله بهراد فراهانی، داریوش اسد زاده، اکبر زنجانپور، عزت الله رمضانی، ناهید مسلمی، اسماعیل خلج، ایرج راد، مهرانه مهین ترابی، فریبا متخصص، هرمز هدایت، جعفر والی، آتش تقی پور، فرهاد تجویدی، میر صلاح حسینی، حمیدرضا نعیمی، سیروس ابراهیم زاده، خسرو حکیم رابط، صابر ابر،الهام کردا،ستاره پسیانی، بهناز جعفری، پاتنه آ پناهی ها ،امیر کاوه آهنین جان و پرویز پور حسینی در مراسم جشن بازیگر حضور داشتند و همچنین میان برنامه هایی از جمله اجرای موسیقی توسط گروه ژیوار، اجرای نمایش فرم "رهایی" و اجرای استد آپ کمدی توسط امیر کربلایی زاده نیز در این مراسم به نمایش در آمد.