۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

42مصدوم در تصادف محور زنجان-قزوین

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهم‌ترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته، گفت:‌ تصادف زنجیره‌ای 6 خودرو در کیلومتر 7 آزادراه زنجان ـ قزوین بامداد امروز موجب آسیب دیدن 42 مسافر شد.
کد خبر : ۲۹۶۳۷۳

صراط: سیدمصطفی مرتضوی در گفت‌‌وگو با فارس، با اشاره به مهم‌ترین حوادث جاده‌ای شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: واژگونی یک کامیون خاور در محور اصفهان ـ فریدون‌شهر ساعت 5:50 صبح امروز سبب وقوع حادثه برای 9 مسافر شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر 24 محور داران ـ بوئین‌میاندشت به وقوع پیوسته است،‌ افزود: 9 مسافر به دلیل این تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: همچنین برخورد سواری پژو 405 با کامیون حمل سوخت در محور اصفهان ـ گلپایگان ساعت 1:38 بامداد امروز سبب بروز حادثه برای 5 مسافر شد که همه حادثه‌دیدگان توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر از مرگ حتمی نجات یافته و به صورت سرپایی مداوا شدند.

مرتضوی گفت:‌ برخورد کامیون و سواری پراید نیز در کیلومتر 46 محور سمیرم ـ‌ یاسوج سبب شد یک مسافر جان خود را از دست دهد. یک حادثه‌دیده نیز توسط نیروهای امدادی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.

وی خاطر نشان کرد:‌ تصادف زنجیره‌ای 6 خودرو در کیلومتر 7 آزادراه زنجان ـ‌ قزوین نیز سبب حادثه دیدن 42 مسافر شد که همه آسیب دیدگان توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات بیان داشت: این تصادف زنجیره‌ای میان سه سواری، یک دستگاه اتوبوس و 2 کامیون به وقوع پیوسته است.