۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

سلفی جمعی با سردار راهیان نور +عکس

عکس‌های سلفی در میان جوانان بیش از سایرین رواج دارد و بخشی از روزمره افراد را ساخته است. راهیان نور و صعود به ارتفاعات بازی دراز نیز درگیر این پدیده روز دنیای مجازی است.
کد خبر : ۲۹۶۴۰۴
صراط: هر سال همزمان با گرامیداشت ایام پیروزی غرورمندانه در عملیات بازی دراز صعود به ارتفاعات این محل توسط عده زیادی از مردم اقصی نقاط کشور انجام می‌گیرد. سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و جانشین ستاد مرکزی راهیان نور که خود از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی است، امسال در این ضیافت باشکوه بازی دراز به همراه گروهی از جانبازان اعصاب و روان بیمارستان میلاد تهران رهسپار صعود 20 هزار نفری شده بود.

به گزارش تسنیم، عکس‌های مختلف مردمی که در این صعود سراسری شرکت داشتند، از حواشی جذاب مراسم بود، عکس‌های آماتوری و موبایلی تا لنزها و دوربین‌های حرفه‌ای که لحظات عارفانه این مراسم معنوی را ثبت می‌کرد، قابل توجه بود. مدت‌هاست که عکس‌های سلفی رواج بسیاری یافته و هرکسی در گوشه‌ای از فضای مجازی اگر تمایلی به انتشار تصاویر خود داشته باشد، بخش زیادی از این تصاویر را به خود اختصاص می‌دهد. عکس‌های سلفی در میان جوانان بیش از سایرین رواج دارد و بخشی از روزمره افراد را ساخته است. راهیان نور و صعود به ارتفاعات بازی دراز نیز درگیر پدیده روز دنیای مجازی است. در مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز که در واقع افتتاحیه راهیان نور غرب کشور است جوانان زیادی هم مشغول سلفی گرفتن‌های مختلفی به سبک راهیان نور بودند. از جمله سلفی‌هایی که با سردار راهیان نور حاج علی فضلی و راوی لحظه‌های نور، حجت الاسلام ماندگاری ثبت شد و خاطره‌ای در این دیار ماند.

سلفی جمعی با سردار راهیان نور +عکس