۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

زندگی مجری تلویزیون سریال می‌شود

بازیگران ثابت مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه‌ای» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در مرحله تصویربرداری قرار دارد، معرفی شدند.
کد خبر : ۲۹۶۴۱۳
صراط: بازیگران ثابت مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه‌ای» به تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در مرحله تصویربرداری قرار دارد، معرفی شدند.

به گزارش تسنیم، فریدون محرابی و ویدا جوان ایفای نقش‌های ثابت و اصلی سریال در حال تولید «دیوار شیشه‌ای» را برعهده گرفتند. محرابی در این سریال نقش مجری و جوان نقش تهیه کننده و همسر او را بازی می‌کند.

این سریال که اکنون در مرحله ضبط دومین اپیزود خود قرار دارد، داستان تهیه کننده و مجری جوانی است که با تهیه یک برنامه تلویزیونی درگیر روایت افراد مختلفی از ماجراهای گوناگون زندگی خود می‌شوند و همچنین خود نیز قصه‌ای مستقل در متن اثر دارد.

فریدون محرابی لیسانس بازیگری را از دانشگاه هنر و معماری و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری را از دانشکده سینما و تئا‌تر دریافت کرده است. همچنین پیش از این نقش آفرینی او را در سریال‌هایی چون «مدار صفر درجه»، «مرگ تدریجی یک رویا»، «به کجا چنین شتابان»، «آشپزباشی»، «خانه بی‌پرنده» و... شاهد بوده‌ایم. وی در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز با فیلم سینمایی «سیانور» ساخته بهروز شعیبی حضور داشت و اخیرا در نمایش «در خواب دیگران» به کارگردانی نادر برهانی مرند روی صحنه رفت. محرابی همچنین یکی از بازیگران و کارگردان‌های مطرح نمایش‌های رادیویی است.

ویدا جوان نیز سال گذشته در نمایش‌هایی همچون «جان گز» به کارگردانی نیما دهقان و «مضحکه شبیه قتل» به کارگردانی حسین کیانی و... به روی صحنه رفت. وی همچنین در سریال‌های «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی، «پژمان» و «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت و... ایفای نقش کرده است.

سریال «دیوار شیشه‌ای» کاری از مرکز گسترش فیلمنامه نویسی است که به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای توسط علی اکبر تحویلیان تهیه می‌شود.