۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

پسر۱۶ساله به قتل مادر اعتراف کرد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: صبح امروز پسری ۱۶ ساله به قتل مادر ۳۴ ساله‌اش در شهرستان خمینی شهر اعتراف کرد.
کد خبر : ۲۹۶۴۵۹
صراط: سرهنگ ستار خسروی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وقوع قتل خانمی خانه دار، ۳۴ ساله به نام (الف – الف) در شهرستان خمینی‌شهر و در تاریخ ۳۱ فروردین سال جاری اظهار داشت: این فرد با شلیک دو گلوله از اسلحه شکاری به شکم و سرش به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه با اعلام این قتل به ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمینی‌شهر و حضور ماموران در محل حادثه تحقیقات علمی و تخصصی در خصوص پیدا کردن قاتل و یا قاتلین در دستور کار قرار گرفت، ابراز داشت: بعد از تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی به این نتیجه رسیدند که مقتوله پسری داشته که اختلافات شدید خانوادگی داشتند و از این رو تحقیقات بر روی این موضوع نیز آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه پس از بررسی‌های لازم و شواهد و قرائن موجود دخالت مستقیم این پسر ۱۶ ساله به نام (ح-ص) برای ماموران پلیس آگاهی محرز شد، اضافه کرد: بر این اساس این نوجوان در روز ۱۰ اردیبهشت ماه دستگیر و برای بررسی‌های نهایی مورد بازجویی قرار گرفت.

وی ادامه داد: قاتل در بازجویی‌های اولیه منکر انجام قتل بود و در نهایت صبح امروز با تفهیم دلایل و مدارک موجود به انجام این قتل اعتراف کرد.

سرهنگ خسروی با اشاره به بازسازی صحنه قتل در ظهر امروز اضافه کرد: قاتل که معتاد به مواد مخدر بوده و جرایم مختلفی را نیز مرتکب شده است بدهی‌هایی را داشته که پول برای پرداخت آنها را از مادرش طلب می‌کرده و از آنجایی که مادر نمیخواسته فرزندش دست به خلاف بزند از دادن پول خودداری کرده که نهایت منجر به قتلش شده است.

وی تصریح کرد: قاتل در اعترافاتش عنوان کرد که اسلحه شکاری را که از یکی از خلافکاران دریافت کرده سپس از قبل آماده و به دلیل درگیری با مادرش از آن استفاده کرده و در نهایت با شلیک دو گلوله یکی به شکم و دیگری به سر مادرش وی را به قتل رسانده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان همچنین از تحویل این مجرم پس از تحقیقات نهایی به مراجع قضایی استان خبر داد.