۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱

احمد عید: تیم عراق باید به عربستان بیاید!

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت: اگر حکم به بازی در زمین بی طرف گرفته شود؛ ما این مساله را قبول نخواهیم کرد و با آن مخالفت می کنیم؛ چرا که کشور عربستان امنیت لازم برای میزبانی از عراق را دارد.
کد خبر : ۲۹۶۵۴۱
صراط: بعد از مخالفت فدراسیون فوتبال عراق با بازی کردن در خاک عربستان و کشمکش هایی که درباره انتخاب ایران به عنوان بازی های خانگی این تیم در راه جام جهانی اعلام شد؛ احمد عید الحربی رئیس فدراسیون فوتبال عربستان اظهار داشت: ما به نظر برادرانمان احترام می گذاریم. اما به خارج از عربستان نمی رویم اما به پیشنهاد بازی در زمین بی طرف احترام می گذاریم.

به گزارش کاپ، وی که ماه های آخر حضور خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال عربستان را پشت سر می گذارد پیش از این، اجازه بازی تیمش مقابل فلسطین در رام الله را هم نداده بود. بعد از آن مخالفت، بازی تیمش مقالبل فلسطین به عمان منتقل شد.

از طرفی رئیس فدراسیون عراق هم همچنان ایران را به عنوان میزبان خود معرفی کرده است و در صورتی که عربستانی ها حاظر به حضور در ایران نشوند؛ فدراسیون فوتبال عراق هم اجازه حضور تیمش در عربستان را نخواهد داد و این به منزله انجام دو بازی پشت سر هم در زمین بی زرف برای عربستان خواهد بود.

با این حال رئیس فدراسیون فوتبال عربستان گفت: اگر حکم به بازی در زمین بی طرف گرفته شود؛ ما این مساله را قبول نخواهیم کرد و با آن مخالفت می کنیم. چرا که کشور عربستان امنیت لازم برای میزبانی از عراق را دارد.