۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
مهدی هاشمی‌نسب مطرح کرد

مشروب‌خوری خلاف ساده فوتبالیست‌ها است!

مهدی هاشمی‌نسب گفته استفاده از مشروب خلاف ساده فوتبالیست‌ها شده است.
کد خبر : ۲۹۶۶۱۴

صراط: مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبر ورزشی گفته استفاده از مشروب خلاف ساده فوتبالیست‌ها شده است.

در روزهایی که مهدی هاشمی‌نسب برای باشگاه‌های محبوب پایتخت توپ می‌زد، اصلی‌ترین نگرانی هوادارها برای بازیکنان جوان، پیوستن به تیم رقیب یا انتخاب لیگ‌های عربی به عنوان مقصد فوتبالی بود. حالا در میانه دهه 90، ستاره‌های جوان فوتبال ایران در معرض آسیب‌های فراوانی هستند که هر کدامشان می‌تواند آینده دوران بازیشان را تباه کند.

بخشی از جلد روزنامه خبر ورزشی، به مصاحبه با یاغی سال‌های گذشته فوتبالفارسی اختصاص دارد. مصاحبه‌ای که هاشمی‌نسب در آن از علاقه برخی از فوتبالیست‌ها به مصرفِ مشروبات الکی یا مواد مخدر حرف زده است.

شاید در نگاه اول جمله‌هایی شبیه به این شگفت‌آور و غیرواقعی به نظر برسند اما همه آن‌هایی که از نزدیک با فضای فوتبال ایران سر و کار دارند، به خوبی می‌دانند که گروهی از فوتبالیست‌های وطنی چطور با افتادن در دام مصرف این مواد، خودشان و آینده‌شان را دریبل زده‌اند.

مقصر اصلی تلخکامی قرار گرفتن ستاره‌ها در این مسیر، باشگاه‌های فوتبال ایران هستند. اگر در اروپا، یک باشگاه حتی در تعطیلات نیز به بازیکنانش نظارت می‌کند و مراقب رفتار حرفه‌ای آن‌هاست، در ایران بازیکن‌ها به جز زمان تمرین و بازی، آزادانه در اختیار خودشان هستند و این اجازه را دارند که هر رفتاری انجام بدهند و مورد مؤاخذه قرار نگیرند. رفتارهایی که حالا تیترها و جلدهای شرمنده روزنامه‌های ورزشی را می‌سازند و کاری می‌کنند که مهدی هاشمی‌نسب که بزرگ‌ترین یاغی دوران خودش بود نیز با ترس و تأسف از آن‌ها حرف بزند. ستاره‌هایی که آرزوهایشان را دود می‌کنند و به هوا می‌فرستند.


نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۰
۱
اره دیگه .وقتی میلیاردی خرج منم بشه کمکم میشم مشروبی .
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۸
.... چرا اشاعه فحشا میکنی اسلام اجازه نمیدهدکثافت کاری مومنین را در بوق و کرنا کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مومن! مومن که شرابخواری نمیکنه. ضمنا اسم کسی رو نیاورده. بیشتر هشدتار مهمی برای توجه بقیه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
تازه مسلمان،خوب اداب مسلمانی یاد گرفتی
كامي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
خوب همينه كه اين همه خرج فوتبال ميشه ولي يك چندم واليبال يا كشتي يا ... نتيجه نميگيريم، اين جور افراد كه نمي تونن ورزش كنن