۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

مهاجرت «مسی» کوچک به پاکستان

روزنامه پاکستانی اعلام کرد که کودک افغانی که پیراهن امضا شده «لیونل مسی» را به عنوان هدیه دریافت کرد، به دلیل تهدیدات امنیتی به همراه با خانواده‌اش به پاکستان مهاجرت کرد.
کد خبر : ۲۹۶۶۴۱
صراط: روزنامه پاکستانی اعلام کرد که کودک افغانی که پیراهن امضا شده «لیونل مسی» را به عنوان هدیه دریافت کرد، به دلیل تهدیدات امنیتی به همراه با خانواده‌اش به پاکستان مهاجرت کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از «اردو پوینت»، «مرتضی احمدی» کودک افغان که چندی پیش پس از ابراز علاقه به لیونل مسی، پیراهن وی را به عنوان هدیه دریافت کرده بود به دلیل تهدیدات امنیتی همراه با خانواده‌اش به پاکستان مهاجرت کرده است.

به نوشته این روزنامه، کودک افغان همراه با خانواده‌اش مقیم «کویته» شهر مرکزی ایالت «بلوچستان» پاکستان شده است.

ماهها قبل انتشار تصاویری از کودکی کم سن و سال در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی که بعدها مشخص شد، اهل افغانستان است، سر و صدای زیادی به پا کرد.

در تصاویری که منتشر شده بود پسری کوچک با پلاستیک راه‌ راه آبی‌ و سفید برای خود پیراهن شماره 10 تیم ملی آرژانتین را که متعلق به مسی است، به تن کرده بود. پس از انتشار این تصاویر کمپینی برای یافتن این کودک به راه افتاد و حتی اعلام شد که مسی هم خواستار ملاقات با اوست.

دفتر یونیسف در افغانستان نیز چندی قبل گفت که لیونل مسی، ستاره فوتبال و سفیر حسن نیت یونیسف یک توپ و پیراهن امضا شده و پیام مخصوص خود را برای مرتضی فرستاده است.

فدراسیون فوتبال افغانستان (AFF) نیز خبر داده بود که لیونل مسی قصد دارد مرتضی را از نزدیک ببیند، هرچند هنوز تاریخ و محلی برای این ملاقات تعیین نشده است.