۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
شمسایی :

باند فوتسال را از ریشه قطع می‌کنم

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه چند بازیکن برزیلی مدنظر دارد، با انتقاد از افرادی که به دنبال تشکیل باند در فوتسال هستند، گفت: من این باند و گروه را از ریشه قطع می‌کنم.
کد خبر : ۲۹۶۶۴۹
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه چند بازیکن برزیلی مدنظر دارد، با انتقاد از افرادی که به دنبال تشکیل باند در فوتسال هستند، گفت: من این باند و گروه را از ریشه قطع می‌کنم.

به گزارش مهر، وحید شمسایی بعد از بازگشت از امارات در خصوص سفرش به این کشور و مذاکره با بازیکنان برزیلی در امارات، گفت: من برای کار شخصی به امارات رفته بودم و اصلا بحث مذاکره با بازیکنان برزیلی در دبی نبود.با این حال قصد دارم فیلم بازیکنان برزیلی را از یک نفر بگیرم و اگر این بازیکنان شرایط مناسبی داشته باشند آنها را جذب خواهم کرد.

بازیکنی می‌آورم که ارزشش را  داشته باشد
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی خاطرنشان کرد: از طریق یکی از دوستانم پیگیر جذب بازیکنان برزیلی هستم. جذب بازیکنان خارجی دردسرهای خاص خودش را دارد و اگر قرار است سختی بکشیم باید بازیکنانی بیاوریم که ارزشش را داشته باشد.

دو بازیکن خارجی می‌خواهم
شمسایی در پاسخ به این سوال که چند بازیکن برزیلی در نظر دارد گفت: من در دو پست راس و عقب گیر نیاز به بازیکن خارجی دارم.

برزیلی‌ها از روی فیلم مطمئن هستند؟
وی درباره اینکه آیا جذب بازیکن از روی سی.دی و تماشای فیلم بازی های بازیکنان مطمئن است؟ گفت: درخواستم این بوده است که از هر بازیکن ۷،۸ سی.دی بگیرند و کامل آنها را ارزیابی کنم ضمن اینکه فردی که این بازیکنان را به من معرفی کرده یکی از ایجنت های مطرح برزیلی است که به اسپانیا و روسیه هم بازیکن می دهد.

ملی پوشان هم مدنظرمان هستند
سرمربی تاسیسات خاطرنشان کرد: ما به نسبت دنبال بازیکنان خوب و مطرح هستیم نه بازیکنانی که در کوچه و خیابان برزیل بازی می کنند. حتی بازیکنان ملی پوش برزیل هم مد نظر ما هستند.

تمام بازیکنانم درجه یک هستند
شمسایی در ادامه در خصوص وضعیت تیم تاسیسات برای فصل آینده و بلاتکلیفی این تیم تصریح کرد: اول از همه باید گلایه ای داشته باشم. خبری آمده بود که تیم تاسیسات توانسته فقط با بازیکنان درجه دو به توافق برسد. باید بگویم بازیکنانی که با آنها تمدید قرارداد کردیم همگی درجه یک هستند که با آنها دو سال پیاپی قهرمان لیگ شدیم.

بودجه ما با اختلاف از بقیه جلوتر است
وی یادآور شد: در خصوص اخباری هم که مبنی بر بودن و نبودن بعضی افراد در تیم تاسیسات مطرح می شود باید بگویم باشگاه ما بودجه ای را ترسیم کرده و این بودجه هنوز هم با فاصله از سایر تیم ها جلوتر است. یکی، دو تیم دوست دارند خودشان را به ما نزدیک کنند و البته حق هم دارند. این برای کل فوتسال خوب است که بعضی از تیم ها وارد می شوند و هزینه می کنند.

باند فوتسال را از ریشه می‌زنم
شمسایی تاکید کرد: ولی متاسفانه یکسری ها به دنبال تشکیل باند هستند. باید بگویم آنها برای من چسب زخم هم نیستند و کوچک تر از آن هستند که بخواهند باند تشکیل بدهند. من این باند را از وسط قطع می کنم و از ریشه می زنم.

از کنار من اسم در کردند و حالا عرض اندام می‌کنند
وی ادامه داد: یکسری ها که اصلا هیچ چیزی نبودند و هیچکس تحویلشان نمی گرفت حالا برای ما عرض اندام می کنند. کسانی که پیش از این هیچ نقشی در فوتسال نداشتند و از کنار ما اسم در کردند.

مهلت به اعضای کادر فنی
سرمربی تاسیسات در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت کادر فنی این تیم و احتمال جدایی امیر شمسایی و شهاب سفال منش گفت: این دو مربی خودشان نخواسته اند قراردادشان را تمدید کنند. من این را به خودشان سپرده ام و منتظرم که به من خبر بدهند.  اگر تا ۴،۵ روز دیگر خبری نشود باید تصمیم دیگری بگیرم چرا که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۱۶ اردیبهشت باز می شود و ما باید اسامی بازیکنان و کادر فنی را برای جام باشگاه های آسیا ارسال کنیم.

شخصیتم را زیر پا نمی‌گذارم حتی اگر نتیجه نگیرم
شمسایی در ادامه گلایه های خودش تاکید کرد: من دنبال یکسری بازیکن جوان و جویای نام هستم. با بازیکنان جوان کارم را شروع می کنم ولی از اصل و شخصیت خودم پایین نمی آیم حتی اگر نتیجه نگیرم.

برای فوتسال اعلام خطر می‌کنم
وی ادامه داد: بازیکنی بوده که ما 6 ماه به خاطر مصدومیتش پایش ایستادیم و جایگاهی در فوتسال نداشته ولی حالا در کنار بازیکنان X و y تشکیل باند می دهد. من این باند را متلاشی و برای کل فوتسال اعلام خطر می کنم. فوتسال ما به سمت و سویی می رود که درست نیست.

بازیکن و کادر فنی که حد خودش را نداند برایم جایگاهی ندارد
سرمربی تاسیسات خاطرنشان کرد: بازیکن و اعضای کادر فنی که حد و مرز خودشان را ندانند برای من جایگاهی ندارند.  وحید شمسایی از قدیم به اینکه همیشه در شرایط ایده آل باشد معروف  بوده و هیچ گاه شخصیتش را زیر پا نگذاشته است. من افرادی که جایگاهی ندارند را کنار می گذارم و با یکسری جوان کار می کنم.

اعتبارشان را از من دارند
شمسایی در پاسخ به این سوال که دقیقا منظورش کدام افراد است گفت: همین آدم هایی که هیچکس نیستند! بروید ببینید اینها قبل از آنکه با وحید شمسایی کار کنند چه بوده اند و بعد از اینکه با وحید شمسایی کار کرده اند چه شده اند. این افراد هم اعتبارشان را از من دارند و هم شرایط خوب مالی.

با بازیکنان جوان قهرمان لیگ شدم
وی خاطرنشان کرد: وحید شمسایی در تیم دبیری تبریز و همچنین در سال اول حضورش در تیم تاسیسات با همین بازیکنان جوان توانست به قهرمانی برسد. الان هم همین کار را می کنیم.

آخرین پیشنهاد را به حسن زاده می‌دهم
سرمربی تاسیسات در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت بازیکنان ملی پوش این تیم از جمله علی اصغر حسن زاده ومحمد کشاورزش تاکید کرد: من با حسن زاده و کشاورز صحبت کردم. حسن زاده یک بازیکن کاملا حرفه ای است و حتی پیشنهادات خوبی هم دارد. نمی خواهم تیم تاسیسات باعث شود این بازیکن به هدفش نرسد. من حسن زاده را دوست دارم اما او آزاد است هر تصمیمی که می خواهد بگیرد. من یکی، دو روز دیگر آخرین رقم پیشنهادی را به حسن زاده می دهم و آن موقع همه چیز مشخص می شود.

همه چیز را به کشاورز سپردم
شمسایی افزود: با محمد کشاورز هم صحبت هایی قبل از سفر به دبی داشتم و همه چیز را به خودش سپردم. او هم از بازیکنان با اخلاق و باتجربه فوتبال ماست و سلامتی اش را از خدا خواستارم.

خرده ریزها را جذب می‌کنیم
سرمربی تاسیسات در پایان با بیان اینکه این تیم فعلا با بازیکنانی مانند نظری، عباسی، زارعی، عروجی، منتظمی و بهادری به توافق رسیده است گفت: من با دو، سه بازیکن دیگر هم صحبت کرده ام که اسمی از آنها نمی‌برم چون تا اسم مطرح شود سایر تیم‌ها دنبالشان می‌روند. خواهشم این است که همه تیم ها بروند بازیکنانشان را بگیرند و بعد که خیالشان راحت شد، ما خرده ریز ها را جذب می کنیم!