۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

دستگیری کودک سربازان داعش +تصاویر

همزمان با اعلام داعش مبنی بر بازپس گیری سه منطقه تصرف شده توسط گروههای رقیب در شمال حلب، بخش رسانه ای گروه ترویستی تکفیری ارتش آزاد تصاویری از به اسارت درامدن گروهی از کودک سربازان داعش منتشر کرده است.
کد خبر : ۲۹۶۷۷۴
صراط: همزمان با اعلام داعش مبنی بر بازپس گیری سه منطقه تصرف شده توسط گروههای رقیب در شمال حلب، بخش رسانه ای گروه ترویستی تکفیری ارتش آزاد تصاویری از به اسارت درامدن گروهی از کودک سربازان داعش منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، حداقل 4 کودک سرباز عضو داعش در درگیری های جاری در اطراف سه روستای "ایکده، دودیان و تل شعیر به اسارت نیروهای ارتش آزاد و القاعده درآمده که دو تن از آنها مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند. داعش با انتشار یک ویدئو سیطره خود بر دودیان را به اثبات رسانده است. از ابتدای بحران در سوریه گروههای تروریستی تکفیری اقدام به سرباز گیری گسترده از میان کودکان و نوجوانان و اعزام آنها به میادین نبرد کرده اند.

دستگیری کودک سربازان داعش در حلب+تصاویر

دستگیری کودک سربازان داعش در حلب+تصاویر

دستگیری کودک سربازان داعش در حلب+تصاویر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
سلام. در حال حاضر با این وضع و علم و ... عمر اکثر آدم ها محدود است، حالا مگر این کودکان و بقیه چقدر عمر می کنند که به جای درس و ساختن زندگی و آینده و ... خودشان و بقیه، بیایند بیشتر از این آینده خودشان و سایرین را تباه کنند، این ها که عقل و تجربه ندارند، سایرین باید راه درست را بهشان نشان بدهند نه اینکه بدتر بدبختشان کنند. اگر این همه پشتکار و علم و پول و اسلحه و هوش و ... که در راه جنگ و بدبخت کردن و ... مصرف شد در راه درست صرف شده بود، به نفع همه بود. حتی حامیان داعش یا بدتر از داعش، هر کس که باشند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز