۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

جزئیات آتش‌سوزی بیمارستان برازجان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱۳ بیمار در حادثه آتش‌سوزی بیمارستان برازجان نجات یافتند.
کد خبر : ۲۹۶۸۵۲
صراط: سید سجاد اقبالی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اظهار داشت: این آتش‌سوزی که از ساعت چهار و هشت دقیقه بامداد آغازشده بود با حضور تیم‌های آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ در محل مهار شد و مصدومین را به بیمارستان شهید گنجی انتقال دادند.

به گزارش مهر، سخنگوی مدیریت بحران حادثه بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان افزود: ۱۳ بیمار بستری در بخش‌های CCU و Post CCU این بیمارستان از ساختمان آتش‌گرفته خارج و برای ادامه درمان به بیمارستان‌ شهید گنجی برازجان انتقال یافتند و متأسفانه یکی از بیماران که خانمی ۷۵ ساله و معلول بود در این حادثه فوت شد.

اقبالی افزود: با اطلاع از وقوع حادثه در دقایق نخستین حادثه ستاد بحران دانشگاه در EOC مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با حضور اعضای هیأت رییسه و کمیته بحران دانشگاه برگزار شد.

وی اظهار داشت: دستورات لازم برای انتقال و درمان بیماران و حادثه دیدگان در این حادثه صادر شد و در حال حاضر بیمارستان شهید گنجی برازجان آمادگی پذیرش بیماران قلبی را دارد و تمامی بیمارستان‌های استان از جمله بیمارستان تخصصی قلب بوشهر و شهدای خلیج فارس در آمادگی کامل برای پوشش بیماران ارجاعی احتمالی هستند.