۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

عابدینی:سپاه به انتخابات ورود نکرده است

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:متاسفانه برخی می خواهند با هر ترفندی انتخابات را لوث کنند.
کد خبر : ۲۹۶۹۴۶
صراط: امیر عابدینی درباره مناظره شب گذشته در برنامه 90 میان کاندیداهای فدراسیون فوتبال عنوان کرد:اگر بخواهم صریح و روشن و پوست کنده بگویم باید به این نکته اشاره کنم که قرار بود برنامه ها را ببینم و نظر بدهم.از نظر من در برنامه 90 کاندیدایی برنامه نداد اما کل ماجرا بیانگر موضوعی بود که آجرلو ایده آلی فکر می کند.نگاه او به قضایا آرمانی بود.عزیز محمدی شرایط جدید حاکم بر فیفا را گفت و برنامه ای ارائه نکرد.تاج هم بیشتر عملیاتی صحبت کرد و گفت ما این هستیم و این می شویم.او از وضعیت موجود دفاع کرد.

به گزارش کاپ، وی ادامه داد:صبوری تاج و آجرلو نسبت به تندخویی عزیز محمدی نمود بهتری داشت.عزیز محمدی بحثی را باز کرد که خودش هم باید پاسخگو باشد.بحث تبلیغات محیطی از دوره خود عزیز محمدی در سازمان لیگ بود.به آجرلو و تاج بابت صبوری شان تبریک می گویم و این نشان دهنده مدیریت بالای آنهاست.

عابدینی درباره اینکه از نظرش در حال حاضر اقبال در مجمع به نفع کدام کاندیدا است گفت:موضوع کمی پیچیده است.هر چند از نظر من و با تحقیقاتی که انجام داده ام اقبال در مجمع نسبت به تاج بیشتر است.آجرلو هم اقبال خوبی دارد.در مجموع بین این دو نفر بحث جدی وجود دارد.

وی درباره اینکه شایعه شده با توجه به حضور آجرلو در تربیت بدنی سپاه،این نهاد به انتخابات ورود کرده بیان داشت:من هم این را شنیده ام.هر چند به نظر من این موضوع نتیجه مثبتی ندارد و بهتر است تربیت بدنی سپاه به موضوع ورود نکند.با این وجود شخصا بعید می دانم که سپاه به مساله انتخابات فوتبال ورود کند.همان طور که دولت به مساله ورود نکرد بنابراین دلیلی ندارد نهادهای دیگر به مساله وارد شوند.به نظر من این بحث جوی است که راه افتاده و بهتر است خاتمه یافته تلقی شود.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ خاطرنشان کرد:الان به من گفتند که بازرسی کل کشور گفته است انتخابات برگزار نمی شود.در حالیکه این نهاد معظم قضایی تاکید داشته که به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود نمی کند.متاسفانه برخی می خواهند با هر ترفندی انتخابات را لوث کنند.انتخابات 18 اردیبهشت برگزار می شود و قطعی می گویم که رییس هم انتخاب خواهد شد.آنهایی که خواهان لغو انتخابات هستند فوتبال را دوست ندارند.

وی درباره برخی شایعات پیرامون واسطه گری برای رای گیری در مجمع اظهار داشت:قسم می خورم این هیات ها را نمی شود خرید.ما رییس جدید هیات مبتدی نداریم.همه حرفه ای هستند و باشگاهها هم مدیران ارزشی دارند.من اطمینان دارم که در رای گیری دلالی وجود نخواهد داشت و انتخابات سالمی برگزار می شود.

عابدینی درباره اینکه تاج از وی به عنوان یکی از گزینه های دبیر کلی یاد کرد گفت:تاج و آجرلو با من صحبت داشته اند اما فعلا همه چیز در حد حرف است.تاج گفت که به من کمک می کنی و من هم گفتم پای کار هستم.