۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴

هاشمی رفسنجانی به قشم می‌آید

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دیدار با مردم جزیره قشم و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این منطقه به قشم می‌آید.
کد خبر : ۲۹۷۰۲۰
صراط: حمیدرضا مؤمنی رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار امروز سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارش مفصلی از وضعیت فعلی و برنامه‌های آینده این سازمان را به اطلاع آیت‌الله رفسنجانی رساند.

اجرای طرح‌های جامع حوزه نفت و انرژی، ساخت نیروگاه  و شهرک پتروشیمی، اجرای طرح جامع ارتباطی خلیج فارس با محوریت پل جهت اتصال قشم به سرزمین اصلی، علاقمندی کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در صنایع شیلات، کشاورزی، فرودگاهی، ساخت راه و اسکله‌ها بخشی از گزارشات ارائه شده به رئیس مجمع تشخیص مصلحت در این دیدار بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین در این دیدار گزارشی از برنامه توسعه همه‌جانبه این جزیره با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای مردم نقاط مختلف این منطقه و محقق شدن اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب را به اطلاع آیت‌الله رفسنجانی رساند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این دیدار با اظهار رضایت از برنامه‌های ارائه شده و قدردانی از تلاش مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم، علاقه‌مندی خود برای دیدار با مردم جزیره و بازدید از طرح‌های در دست اقدام در این منطقه را در آینده نزدیک به اطلاع مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رساند.


منبع: روابط عمومی منطقه آزاد قشم
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
خدا به خیر بگذرونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
...... حتما با هواپیمای اختصاصی میرود وهمه جاراهم باهلکوپتر میگردد حالا بیا برو سوریه یکروز هم شده دردفاع از حرم حضرت زینب بجنگ