۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

پای داعش به مکه هم رسید

شبکه تلویزیونی دولتی عربستان - اخباریه - اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور روز پنجشنبه در مکه عملیاتی علیه افراد مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش انجام دادند.
کد خبر : ۲۹۷۳۵۸
صراط: شبکه تلویزیونی دولتی عربستان - اخباریه - اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور روز پنجشنبه در مکه عملیاتی علیه افراد مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش انجام دادند.  

اخباریه در خبری فوری اعلام کرد «نیروهای امنیتی در عملیات خود علیه تعدادی از نیروهای داعش در یکی از مکان های تفریحی مکه موفق بودند».

اخباریه در مورد این اتفاق توضیح بیشتری نداد اما روزنامه عکاظ نوشت نیروهای امنیتی گروهی از افراد مظنون را در منطقه وادی نعمان در جنوب مکه محاصره کردند و در درگیری و تیراندازی که رخ داد چهار تن از این افراد کشته شدند.

در عملیات دیگری که روز یکشنبه پس از دو روز به پایان رسید، در استان بیشه در جنوب غربی عربستان نیز دو تروریست داعش کشته و یک تروریست زخمی شد. 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عربستان از سال گذشته شاهد حملات مرگباری بوده است که نیروهای امنیتی و اقلیت شیعه این کشور را هدف قرار داده است. شاخه های گروه تروریستی داعش در عربستان مسئولیت بسیاری از این حملات را بر عهده گرفته اند.