۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

فیلمی که با جنون عواملش ساخته شد!

آیین دیدار مردمی «دونده زمین» با عوامل این فیلم، در سینما فرهنگ برگزار شد.
کد خبر : ۲۹۷۳۷۲
صراط: مراسم آیین دیدار عوامل فیلم «دونده زمین» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری در سینما فرهنگ با حضور اهالی سینما و مخاطبان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ابتدا علیرضا شجاع‌نوری گفت:ساخت این اثر تجربه‌ای بسیار دلنشین بود که با نوعی جنون همراه شد که این جنون دلیل رفتن ما به سراغ سوژه فیلم بود. به نحوی که اگر فیلم را ببینید خواهید فهمید عقل سلیم سراغ آن نمی‌رود.

کمال تبریزی در ادامه گفت: این فیلم کاملا تجربی و موضوع آن به یک کمدین ژاپنی متکی است که تصمیم می‌گیرد با دویدن دور دنیا رکوردی را به ثبت برساند.

وی افزود: این دونده به خاطر ماراتن خود نمی‌توانست بیش از ده روز در ایران بماند که ما باید در این مدت فیلمبرداری خود را انجام می‌دادیم. پس فیلم از این زاویه کاملا تجربی است که با موقعیتی رئال و واقعی طرف بودیم.

خسرو احمدی بازیگر فیلم «دونده زمین» عنوان کرد: خوشحالم که بعد از این همه سال فیلم را در کنار شما می‌بینم و از کمال تبریزی و دیگر دوستان جهت دعوت از من تشکر می‌کنم.

کمال تبریزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: من علاقه ویژه‌ای به عکاسان فیلم دارم که در موقعیت‌های ویژه کار می‌کنند. از عکاس این اثر یعنی زهرا مصفا نیز تشکر می‌کنم.

زهرا مصفا بعد از حضور روی صحنه تصریح کرد: بعد تشکر از کمال تبریزی، از علی وزینی تازه گذشته که عکاس و خبرنگار بود، یاد می‌کنم.
گفتنی است؛ در این مراسم اکبر عالمی، مهدی پاکدل، تهمینه میلانی، بهنوش طباطبایی، سید رضا میر کریمی و ... حضور داشتند.