۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

جسدی در ارتفاعات فولادشهر +تصاویر

گروه های امدادی شهرستان لنجان پس از دو هفته موفق به کشف جوان 31 ساله مفقود شده در ارتفاعات کوه های فولادشهر شدند.
کد خبر : ۲۹۷۴۳۳
صراط: گروه های امدادی شهرستان لنجان پس از دو هفته موفق به کشف جوان 31 ساله مفقود شده در ارتفاعات کوه های فولادشهر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان اظهار داشت : به دنبال دریافت گزارش در دوم اردیبهشت ماه از مرکز کنترل عملیات استان اصفهان مبنی بر مفقود شدن جوان 31 ساله، جمعییت هلال احمر لنجان از روز پنجشنبه 6 اردیبهشت تیم‌های جستجو و نجات جمعیت هلال احمرو آتش نشانی فولادشهر و نیروی انتظامی عملیات مشترک جستجو را آغاز کردند.

جسدی در ارتفاعات فولادشهر +تصاویر

علی اسکندری گفت: پس از دریافت گزارشی از نگهبان  گلزار شهدای فولادشهر مبنی بر اینکه خودرویی در نزدیکی این مکان پارک شده و تا کنون کسی برای انتقال آن مراجعه نکرده است، مامورین انتظامی در محل حاضر و با شناسایی خودرو جوان مفقود شده جستجو را در محل آغاز کردند.

جسدی در ارتفاعات فولادشهر +تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان ادامه داد: با اعلام کمک  تیم جستجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان و مشاهده جسدی در ارتفاعات کوه‌های فولادشهر واقع در نزدیکی بیمارستان شهید مطهری گروه امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان بلافاصله به منطقه اعزام شد.

وی تصریح کرد: با تلاش 7ساعته تیم‌های امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان لنجان، ماموران آتش نشانی فولادشهر و نیروی انتظامی، جسم بی‌جان حسین نوذری از ارتفاعات کوه‌های فولادشهر به پایین انتقال داده شد.