۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

دعوت از عارف برای ریاست مجلس دهم

پویش مردمی امتداد امید در بیانیه‌ای تاکید کرد: بی‌شک همگان بر این مهم یقین دارند که محمدرضا عارف نقش بسزایی در به ثمر رسیدن دولت تدبیر و امید و لیست امید داشته است و اگر ایشان نبود شاید امروز تاریخ به گونه دیگری در سال 92 و انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم رقم می خورد.
کد خبر : ۲۹۷۴۳۷

صراط: پویش مردمی امتداد امید درخصوص برگزاری دور دوم انتخابات مجلس بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: پس از حضورپر شور مردم ایران اسلامی که با امید به لیست امید، حماسه 7 اسفند را با دستان بسته آفریدند بار دیگر در 10 اردیبهشت این پیروزی را تکرار نمودند تا گام دوم را تکمیل نمایند.

به گزارش فارس، این بیانیه می افزاید: مردم فهیم کشورمان با حضورشان نه بزرگی به افراط گفتند و اینک می خواهند بذر امیدی که در برگه رای خود کاشتند جوانه زند و خلق دشوار این حماسه در مجلس محسوس باشد و فردی بر آن ریاست نماید که قاطبه رای مردم را به همراه داشته باشد، فردی که نماد اخلاق و تعامل است و ایثار و وفاداری با نام او همراه است.

در این بیانیه تاکید شده است: بی شک همگان بر این مهم یقین دارند که دکتر محمدرضا عارف نقش بسزایی در به ثمر رسیدن دولت تدبیر و امید و لیست امید داشته است و اگر ایشان نبود شاید امروز تاریخ به گونه دیگری در سال 92 و انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم رقم می خورد.

از این رو پویش مردمی امتداد امید، در امتداد پیروزی لیست امید در کشور این بار از این چهره فرزانه و دانشمند درخواست می کند برای ریاست مجلس شورای اسلامی دهم وارد میدان شود و به درخواست مردمی که دل در گرو بهبود و اصلاح کشورشان دارند لبیک گوید.

در پایان این بیانیه آمده است: پویش مردمی امتداد امید به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) فعالیت خود را آغاز نموده و از جمیع هموطنان درخواست می نماید، هر یک رسانه ای باشند برای محقق شدن این مهم.

برچسب ها: عارف مجلس پویش صراط
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز