۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

عیادت رضایی از همرزم جانبازش +عکس

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس در سالروز بعثت پیامبر اعظم (ص) به دیدار همسنگران و همرزمان جانباز خود در دوران دفاع مقدس رفت.
کد خبر : ۲۹۷۴۴۰
صراط: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با انتشار عکسی از دیدار سرزده اش با همرزمان جانباز خود نوشت :

به گزارش تسنیم، عید مبعث سرزده به میان برادران جانبازم رفتم، هرکدام حالی داشتند.

برخی ازنظر رسیدگی گله‌مند بودند، نفر دیگری با لبخند می‌گفت غذا را بعضی از مواقع دیر می‌آورند و سرد شده می‌خوریم و برخی از بدهی‌های خود می‌گفتند. همراهان من مشکلات آن‌ها را نوشتند که پی گیری کنند. این مشکلات بود اما هرگز پشیمانی در چهره آن‌ها نیافتم.

یکی از ایشان بسیار شکر می‌کرد و از پزشکان و از کادر بیمارستان قدردانی می‌کرد. گفتم: برادر اسم تو را باید شاکر بگذاریم، خندید.

مراقبت بعضی از جانبازان با سختی‌های بسیاری همراه بوده و هست، اجر پرستاران ایشان هم بسیار است. بااین‌حال به رئیس بیمارستان گفتم: به پرستاران بگویید در امر مداوا ، بیشتر مدارا و صبوری کنند، جانبازان شهدای زنده ما هستند.

امیدوارم بتوانیم لبخند را بر لب کسانی که پس از بیست‌وهفت سال از پایان جنگ هنوز با آثار آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند بنشانیم.

عیادت رضایی از همرزم جانبازش +عکس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز