۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

غیبت‌های مجیدی از هت‌تریک هم گذشت!

سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال برای چهارمین روز متوالی در تمرین این تیم شرکت نکرد.
کد خبر : ۲۹۷۴۴۵

صراط: تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی و پشت درهای بسته دور از چشم خبرنگاران و هواداران تمرینات خود را پیگیری کرد.

به گزارش فارس، در تمرین امروز استقلال علیرضا رمضانی، روزبه چشمی و عادل شیحی غایب بودند ضمن آنکه نصرالله عبداللهی هم در تمرین امروز حضور نداشت.

* فرزاد مجیدی که طی سه روز گذشته در تمرینات آبی‌پوشان حضور نداشت امروز هم به محل تمرین استقلال نرفت. این چهارمین روز غیبت پیاپی سرپرست موقت استقلال بود و او در این فصل از زمانی که وظیفه سرپرستی آبی‌پوشان را به عهده گرفته مرتب در تمرینات غایب است. مجیدی در حالی تمرینات آبی‌پوشان شرکت نمی‌کند که در تمرین روز چهارشنبه هنگامی که بازیکنان قصد داشتند برای مصاحبه با یک دوربین تلویزیونی برای تبلیغات مقابل بنر آن شرکت قرار بگیرند پرویز مظلومی با صدای بلند خطاب به مهدی رحمتی گفت وقتی سرپرست تیم نمی‌آید همین می‌شود! کاپیتان تیم استقلال هم وقتی این ناهماهنگی را دید حرف سرمربی تیمش را تایید کرد و گفت: اگر سرپرست بود بازیکنان از قبل می‌دانستند که چه ساعتی باید در اینجا حضور پیدا کنند و مقابل دوربین قرار بگیرند.

* حنیف عمران‌زاده که روز گذشته به صورت اختصاصی تمرین کرده بود امروز در کارهای تاکتیکی و گروهی آبی‌پوشان شرکت کرد.

* برادر بهرام افشارزاده در تمرین امروز استقلال حضور داشت.

* قبل از شروع تمرین محمد نوازی بازیکنان را به صرف صبحانه میهمان کرد و با تهیه و تدارک وسایل صبحانه از آنها خواست بعد از تمرین میهمان ضیافت او باشند.

* پرویز مظلومی رد ابتدای تمرین امروز بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود 15 دقیقه در خصوص اهمیت بازی با تراکتورسازی و تاکتیک‌های آبی‌پوشان با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* دویدن دور زمین، بازی 4 به 2،‌ آقاوسط و فوتبال درون‌تیمی در قالب دو گروه اصلی‌ترین برنامه‌های تمرین امروز آبی‌پوشان را تشکیل می‌داد. 

* آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال فردا برگزار می‌شود و بازیکنان راهی اردوی پیش از مسابقه خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز می‌رود.