۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

گفته‌های مدیرکل وزارت بهداشت راتکذیب می‌کنم

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان بیماران مبتلا به تومور مغزی در این بیمارستان، گفت: همانطور که قبلاً اعلام شد بیماران بی بضاعت مبتلا به تومور مغزی را رایگان درمان می‌کنیم.
کد خبر : ۲۹۷۴۶۶
صراط: سعید هاشم‌زاده مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده مبنی بر عدم امکان درمان بیماران مبتلا به تومور مغزی در این بیمارستان، تصریح کرد: همانگونه که پیش از این هم اعلام کرده بودیم، تعدادی از بیماران بی بضاعت که شرایط تشخیصی مشکلی دارند، در حاشیه کنگره بین‌المللی سرطان به صورت رایگان درمان خواهند شد.

به گزارش تسنیم، سعید هاشم زاده گفت: ما از ابتدا نیز اعلام کرده بودیم که در فرایند درمان، پزشکان آلمانی در قالب گروهی همراه با پزشکان ایرانی نسبت به تشخیص نوع درمان مورد نیاز اقدام می‌کنند و در نهایت اعمال جراحی توسط پزشکان ایرانی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، بیمارستان رضوی از 26 اردیبهشت تا 3 خرداد پذیرای بیماران صعب‌العلاج مبتلا به تومور مغزی خواهد بود. این بیماران با تعیین وقت قبلی و از طریق بررسی پرونده پزشکی بیمار توسط متخصصان مغز و اعصاب بیمارستان رضوی انتخاب شده و در زمان حضور متخصصان بین‌المللی در صورت نیاز جهت اتخاذ روش مناسب درمانی از این اساتید صرفا مشورت گرفته خواهد شد. بیمارانی که درخواست دریافت این خدمات را دارند؛ می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه و همچنین دریافت وقت قبلی با شماره 36002794-051 تماس حاصل فرمایند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز