۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

کشتی‌گیر اسرائیلی به سوریان نرسید

نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی رژیم اشغالگر قدس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های گزینشی المپیک مقابل حریف خود از اوکراین شکست خورد و از رسیدن به دیدار نیمه نهایی بازماند.
کد خبر : ۲۹۷۴۷۵

صراط: نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی رژیم اشغالگر قدس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های گزینشی المپیک مقابل حریف خود از اوکراین شکست خورد و از رسیدن به دیدار نیمه نهایی بازماند.

به گزارش ایسنا، آندری ساریوک از رژیم صهیونیستی و دارنده مدال برنز زیر 23 سال اروپا در دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های گزینشی المپیک در استانبول ترکیه مقابل دیمیترو سیمابالیاک از اوکراین و نفر سوم اروپا در 2016 با ضربه فنی شکست خورد و از رسیدن به دیدار نیمه نهایی و رسیدن به حمید سوریان در این مرحله بازماند تا خطر حذف سوریان از این رقابت‌ها بخاطر حاضر نشدن مقابل این کشتی‌گیر از میان برود.

ساریوک در مبارزه نخست حریف خود از ایتالیا را 9 بر صفر شکست داده بود.

در دامه این رقابت‌ها حمید سوریان پس از پیروزی قاطعانه مقابل حریفی از کرواسی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اریک ویس از آلمان که بهترین عنوانش رده نهمی اروپاست مصاف خواهد کرد و در صورت برتری ضمن راهیابی به فینال سهمیه المپیک را بدست خواهد آورد.