۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

نامه‌های مردمی به روحانی جمع‌آوری نمی‌شود

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان از ثبت در خواست های مردمی در سفر رئیس جمهور به کرمان از طریق سامانه «سامد» خبر داد و گفت: در این سفر نامه های مردمی جمع آوری نمی شود.
کد خبر : ۲۹۷۵۱۴
صراط: مدیرکل بازرسی استانداری کرمان از ثبت در خواست های مردمی در سفر رئیس جمهور به کرمان از طریق سامانه «سامد» خبر داد و گفت: در این سفر نامه های مردمی جمع آوری نمی شود.

به گزارش مهر، محمد باژیان عصر جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کرمان طی سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، اظهار کرد: سامانه «سامد» به منظور ثبت درخواست های مردمی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار است در این سفر نامه ای از مردم جمع آوری نشود، افزود: برای راه اندازی سامانه سامد یک سالن ورزشی به ۴۵۰ دستگاه رایانه مجهز شده است.

باژیان با اشاره به اینکه هزار  و ۶۰۰ کاربر از یک روز قبل از سفر در محل در نظر گرفته شده حضور پیدا می کنند، تصریح کرد: مردم می توانند از صبح روز ۲۰ اردیبهشت با سامانه ۱۱۱ تماس حاصل کرده و درخواست های خود را ظرف مدت پنج تا شش دقیقه به پراتور اعلام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: افراد  می تواند ظرف ۲۰ روز بعد از سفر رئیس جمهور از طریق سامانه ۱۱۱ درخواست خود را پی گیری کنند.

وی عنوان کرد: ثبت درخواسته های مردمی از طریق سامانه آسان تر، کم هزینه تر و سریعتر از جمع آوری نامه است.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان تصریح کرد: موارد اضطراری به صورت فوری رسیدگی می شود.