۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۵:۴۴
جلیقه ضد گلوله بر تن محاقظان!

تفاوت حضور آیت الله هاشمی و دیگر مسئولین در راهپیمایی + تصاویر

حضور برخی از مسئولین در این راهپیمایی جالب توجه به نظر می رسید اما در این میان هر کدام از آقایان! به شکل خاصی بین مردم حاضر شدند .
کد خبر : ۲۹۹۵۴
"صراط" - روز گذشته مسئولان کشوری و لشکری در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند .
حضور برخی از مسئولین در این راهپیمایی جالب توجه به نظر می رسید اما در این میان هر کدام از آقایان! به شکل خاصی بین مردم حاضر شدند .
به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ، رئیس جمهور ، رئیس قوه قضائیه ، رئیس مجلس خبرگان، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس سازمان صدا و سیما، دادستان کل کشور ، فرمانده نیروی انتظامی و دبیر شورای عالی امنیت ملی به راحتی و به شکل کاملا عادی به راهپیمایی پرداختند اما هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حلقه محافظانش که جلیقه ضد گلوله بر تن داشتند به راهپیمایی آمده بود!
هنوز از دلیل این حرکت پدر مهدی هاشمی (لندن نشین) خبری در دست نیست!
گفتنی است تعدادی از وزرا و نمایندگان مجلس نیز در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند .
 
 

 
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی در بین حلقه محافظانش که جلیقه ضد گلوله بر تن کرده اند برای مردم دست تکان می دهد!
 
 
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۸۷
۴۵
كه چي؟ دست از شيطنت ها برداري واقعا شيطان هستيدبل هم اضل
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آتش خشم مردم....هر جلیقه ای را نابود میکند.....و آتش را به جان ...... مثل ها..... می اندازد"""

حیف یه گلوله که توی تن .......... مثل تو....وارد شود""

درود بر کسی که ترسی به خود راه نداده....و همواره با شور و شوق در میان مردم...حاضر شده ...چون حمایت اون بالایی رو داره""

نفرین بر مقامات جون دوست که ........شون رو از سر مردم کم نمیکنند......و هر جا پهن شد.....باید با کلنگ.و با خفت و بی آبرویی.بلندشون کرد(مجلس خبرگان)""
___________________________
سیاستمدار محبوب کسی است که وقتی میان مردم حاضر میشود......دلش مثل سیر و سرکه نجوشد...و هر لحظه منتظر پرتاب لنگه کفش به سویش نباشد""""""
_______________________________
درود بر ها........ستیزی همچون احمدی دلاور
گاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احتمالا دفتر تشخیص مصلحت این را هم تکذیب می کند.
خودشان میخواهند اینطور باشد که" انقلاب زنده است چون هاشمی زنده است."پس برای چی ضدگلوله تنشان نکنند!
aref
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط جلیلی
هیچ ادعایی نداره
درود بر جلیلی
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزيزان توجه نكردن محافظا ضد گلوله پوشيدن نه خود هاشمي ، پس اين ابتكار محافظا هست كه با احتمال دادن سوء قصد به يه بي بصيرت و يكي از دوره شده ها از ولايت و يكي از رفقاي راه مشترك اح ..... و موسوي ، خواستن خودشون از عواقب چنين اتفاقي مصون كنن ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هاشمی در بین مردم حضور دارد و نیاز به محافظ ولی آقایون دیگه توی کوچههای اطراف دارند راهپیمایی میکنند
پاسخ به امین زنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین زنده به عشق ...... خدا روی تو ....... رو سیاه کنه
که داری اینطوری هتاکی میکنی به خدا قسم اگر بدونم کجایی هستی خونتو بر زمین میریزم تا درس عبرتی بشه برای توی ....... و امثال تو
مطمئن باش سزای این هتاکی رو به همین زودی دریافت میکنی
خدا شما منافقا رو لعنت کنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فائزه خانم لطفا ..........""""""""

یه بلایی سرت میارم...بابات تشخیصت نده"
...از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عرب جاهلیت
اینجا ایرانه میلیونها نفر با طرز فکر امین وجود دارن تا کی میتونی تهدید کنی و خون بریزی هان !
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امين آقاي احمدي نژاد مواضع بنده رو كه قطعا خوندي و ميدوني طرفدار آدماي سياسي و جناحي و باندي نيستم و فقط به عشق ولايت مي نويسم .. لذا لطفا مطلب ذيل رو دال بر طرفداري از آقاي ها...... نذار ..... ميگم وقتي صراط هيچ مطلبي در مورد ها....... نداره تو هم انگار حضور نداري ، اما وقتي مطلبي در مورد ايشون درج ميشه ، تو مثل يه شناگر يا تشنه اي كه هزاران سال آب نديده به جوون آب ميوفتي ! و متاسفانه با اين حركت افراطي گرايانه ت نشون ميدي كه مثل يه گرگ يا خروس تهاجمي در كمين نشستي !! متاسفانه از اين نظر كه گويا كاسه داغ تر از آش (خود نظام نسبت به ها........) هستي ، يا كينه اي واقعا شخصي و .... ازش داري كه اينطوري بي رحمانه و توهين آميز باهاش رفتار ميكني ... چون اگر واقعا حملاتت به ها....... با نيت حمايت از ولايت فقيه و حضرت امام خامنه اي بود ، مي بايست با شدت و حدتي چندين هزار برابر به اح ...... (شخصي كه با شعار تبعيت محض از ولايت فقيه به صحنه انتخابات اومد و انتخابش رو هم مديون همين شعار بود) كه قصه هاي جالب و تاسف برانگيزي در باب عدم تبعيت از ولايت فقيه داره هجوم ببري و نكوهش كني رفتارهاي نفاق آميز رو ... نه اينكه اسمتو بذاري امين زنده به عشق احمدي دلاور ... كي ديده يه مسلمون شيعه واقعي با اينهمه انسان والا و الگويي كه در تشيع داريم مثل حضرت اباعبدلله و حضرت علي و امام زمان و تمامي ائمه ، اينقدر به يك آدم معمولي و حتي مغرض در بحث ولايتمداري (كه يكي از اصول اساسي تشيع هست) عشق بورزه كه خودشو زنده به عشق اون معرفي بكنه !!! و مثلا بگه امين زنده به عشق كروبي ! يا امين زنده به عشق موسوي و ها......... و احمد ي نژاد ! من هم بسيار تند هستم و اين تند بودن رو متاسفانه تووي نوشته هام ميارم ، بعضا جوري مينويسم كه بعضي از دوستان خواننده مطلب بهم ميگن گويي ميخواي از داخل نوشته خرخره طرف رو پاره كني ! بنده خطاي خودم رو قبول دارم اما از اين باب مطمئن هستم كه معيارم براي اين كار هيچ فرد سياسي و يا جناح و باندي نيست و نوشته م صرفا در راستاي حمايت محض از ولايت فقيه هست و بس اما تو جوري مينويسي كه براحتي نشون ميده كه ولايت اح ...... رو با جون و دل پذيرفتي و از آنجايي كه در تصورات ذهني ت اح ..... رو در مقابل ها........ و ها.......... رو در مقابل اح ...... قرار دادي با رفتاري كه زيبنده يه بچه مومن شيعه ولايتمدار نيست ، با قصد و غرض شخصي و باندي و عشق اح ..... به ها......... و خانواده ش توهين ميكني ! اخوي در اسلام و نزد ائمه احترام به دشمن داراي جايگاه هست ، این نوع احترام سخت‌ترین نوع احترام است کسانی که با خود تمرین کرده‌اند و می‌توانند به دشمن خود احترام بذارن ، شخصیتهای بزرگی هستن دشمن را باید شناخت و با دیگاهها ، افکار و اعتقادات او که اشتباه است مبارزه کرد و در صورت نیاز با او جنگید اما در همه این مراحل هیچ نیازی به توهین نیست چون توهين مختص درگيريهايي با اهداف و اغراض شخصي هست نه اعتقادي !! بددهنی و هرزه گویی، یكی از خصایص زشت افراد عاجز، ناتوان و بی منطق است نه شما برادر مومن .... افراد سفیه بی خرد، در برخورد با مردم چون از منطق و كلام درستی برخوردار نیستن و از انتقاد صحيح و اصلي عاجز ، بی پروا دهان را باز می كنند و زبان خویش را حركت می دهند و با الفاظ ركیك، فحاشی می كنند نه شما برادر مومن ... افراد جاهل و نادان هستند كه با كوچكترین بهانه خشمگین شده، به دور از شرم و حیا، فحش و دشنام می دهند. و آبروی دیگران را مورد هجوم قرار داده و از بین می برند نه شما برادر مومن ... حضرت علي ميفرماين الفُحشُ وَ التَّفَحُّشُ لَیسا مِن الإسلامِ دشنام دادن و بد دهنی از اسلام بدورند روزی رسول اكرم صلی الله علیه و آله شنید یكی از زنانش در حالی كه روزه دار است به كنیزش فحش و ناسزا می دهد. حضرت فوری مقداری غذا فراهم كرد و آورد نزد آن زن، و به او فرمود: از این غذا بخور! آن زن گفت: یا رسول الله! من روزه دار هستم. حضرت فرمود: چگونه روزه دار هستی در حالی كه به كنیزت ناسزا می گویی؟! حضرت محمد ص ميفرمان الجَنَّهُ حَرامٌ عَلی كُلِّ فاحِشٍ ان یَدخُلَها حرام است برشخص ناسزا گو كه وارد بهشت شود و .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جوش نيار فقط بگو برای کی داره دست تکون می ده؟!! کسی اونجا نيست!! احتمالا برای عده ای موجود ناشناس مثل تو.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرفاتو قبول دارم""تندرو هستم"""به اسمی ها.....آلرژی دارم"""
اما برای آماج حملات قرار دادن ها....... دلیل دارم""که شاید این کارم رو به نوعی توجیه کنه"
دلایلی هم وجود داره که همگان بر اون واقف اید"
____________________________
ممل جان امیدوارم حوصله داشته باشی""
بعضی از حرفا از چندین مرجع معتبر نوشتم....که شاید دلایلم رو قبول کنی"
____________________________
منافق کیست::

منافق، کسی است که ظاهر و باطن او یکی نباشد و به اصطلاح «دورو» باشد. منافق اختصاص به اسلام ندارد بلکه آن دسته افراد دور از منطق و استدلال هستند که برای اغراض شخصی خود تا آن جا که شرایط اجازه می دهد کارشکنی می کنند ولی به دوستی تظاهر می نمایند.

خطر قشر «منافقین» برای اسلام و مسلمانان تا آن جاست که پیامبر(صلی الله علیه وآله) در مورد نقشه های خائنانه آنها می فرماید: «من بر امتم نه از مومنان بیمناکم و نه از مشرکان; » چرا که مومن ایمانش مانع ضرر او است، و خداوند مشرک را به جهت شرکش رسوا می کند، «ولی من از منافق بر شما می ترسم که از زبانش علم می ریزد و سخنانی می گوید که برای شما دلپذیر است، اما اعمالی (در خفا) انجام می دهد که زشت و بد است.» در برخی از آیات قرآن منافقان بدتر از کفار تلقی شده اند: (نساء/ ۱۴۵٫) سر این حقیقت از نظر اندیشمند فاضل آیت الله جوادی آملی آن است که: «اولا منافقان از کافران و مشرکان زیان بارترند، ثانیا، منافقان هر چند مانند کافران در درون، منکر دین هستند، ولی اهل کتمان، دروغ، خدعه و استهزاءَ نیز هستند. کسی که کفرش، کفر محض است، دیگر به این پلیدی های نفسانی مبتلا نیست، ولی کفر منافق آمَیخته با این بدی ها است.»

شیوه هایی که دشمنان اسلام برای مبارزه با رهبر حکومت اسلامی که از قدرت نفوذ و تاثیر در جبهه سیاسی و اجتماعی برخوردار است به کار می برند، از منظر قرآن عبارت است از:
الف) شکستن قداست رهبری با استفاده از حربه تهمت و افتراء که در سوره مومن/ ۲۶ به این مطلب اشاره شده است.
ب) ایجاد تردید و ابهام در بین مردم نسبت به حقانیت رهبری (اعراف/ ۷۵، رعد/ ۴۳، فرقان/ ۸-۷، تغابن/۶٫)
ج) تحقیر و استهزای رهبری (هود/ ۳۸، انبیاء/ ۳۶، حجر/ ۱۱، زخرف/ ۵۲٫)
د) تهدید رهبری که انواع مختلف آن در قرآن بیان شده است (آل عمران/ ۲۱، انفال/ ۳۰، اعراف/ ۸۸، ابراهیم/ ۱۳، شعراء/ ۲۹و۱۶، قصص/ ۲۰٫)
______________________________
ها....... خدمات کرده""کسی منکرش نیست....ولی نیمه دوم لیوان رو هم ببینیم که چکارهایی صورت گرفته""
نمیشه اگه یه اشتباهی کرد......بگیم فلانی یار امام بوده""
اما یادم نرود حضرت امام چه گفتند:

"ملاک حال افراد است"

متاسفانه امروز عده ای از نخبگان سیاسی حالشان خراب شده است!!

عد ه ای این انقلاب را ارثیه پدریه خود فرض کردند!! عده ای فکر کردند که با خواست های دنیایی و سیاسی خود میتوانند نظام و رهبری را تضعیف کنند باید به آنها گفت که شما اخراج شده اید""
______________________________
این نخبگان سیاسی اخراج شده اعم از ها........ خاتمی موسوی.......و...آیا بالاتر از منتظری بودند ؟ آیا مقامی بالاتر از مقام منتظری دارند؟
______________________________
هنوز نمیدانید که پشت قضایای فتنه 88 کی بوده؟؟؟
هنوز منکر این هستید که چه کسی باعث شد .....رهبری عزیز توی نمازجمعه اون حرفها رو بزنه و دل همه آتیش بگیره؟؟؟
آبروی همه مسلمانان اشک ما را چرا در آوردی

ناگهان در نماز جمعه ی شهر

عطر محراب جمکران گل کرد

بغض تو تا شکست بر لبها

ذکر یا صاحب الزمان گل کرد

جان ایران چه شد که جانت را

جان ناقابلی گمان کردی

آبروی همه مسلملنان

اشک ما را چرا در آوردی؟

جسم تو کامل است ناقص نیست

میدهد عطر یک بغل گل یاس

دستت اما حکایتی دارد

رحم الله عمی "العباس"
____________________________
وبلاگ میثم تمار.....شاید قدیمی باشه ..ولی خوندش خالی از لطف نیست"

- «این نامه حاج آقا خیلی تند است و ما داریم آن را چاپ می‏کنیم، شما هم بگوید چاپ کنند. باید دست به دست هم بدهیم تا موج ایجاد کند. حاج آقا گفته یا اینجا کار خراب می‏شود یا فضا برمی‌گردد.» این اظهارات علی هاشمی در ستاد قیطریه و در جمع شش نفر از اعضای اصلی ستاد موسوی است در خصوص نامه سرگشاده‏ای که هاشمی قبل از انتخابات خطاب به رهبر انقلاب نوشت و پیشتر از آنکه به دست رهبری برسد، سر از رسانه‏های ضدانقلاب در آورد. نامه‏ای که بدون سلام آغاز شد و برخلاف میل رهبری در آن روزها منتشر گردید. در این نامه می‏خوانیم:«در موقع مناسب انحرافات و حق‌کشی‌های ناگفته انتخابات و اعمال دولت نهم در اختیار مردم و تاریخ قرار خواهد گرفت.» هاشمی وعده جدالی دیگر داده بود؛ جدالی که البته وقایع پس از انتخابات کمی آن را به تأخیر انداخت و اکنون زمان این جدال نزدیک شده است.

3- هاشمی کسی نیست که یک گوشه بنشیند و همه چیز را به فراموشی بسپارد. کسی نیست که آن همه جدال‏های سنگین با آیت الله مصباح یزدی و آیت الله یزدی و... را از یاد ببرد. او در ماجرای دانشگاه آزاد نیز با اشاره به آنچه شرارت و حسادت می‏خواند، گفته بود:«اگر قرار بود در مقابل این موذی‌گری‌ها عقب بنشینیم باید به همان اطاق طلبگی برمی‌گشتیم و برای مردم مسئله می‌گفتیم!»

4- مسئله‏ی هاشمی فقط این دولت و شخص احمدی‏نژاد نیست. این تلقی خیلی ساده‏لوحانه است که فکر کنیم ماجرا فقط از انتخابات شروع شد و این همه دعوا هم صرفا یک دلخوری انتخاباتی است که احمدی‏نژاد بانی‏اش بود. چرا که رقیب هاشمی تنها احمدی‏نژاد نبوده و نیست و میدان‏های رقابتی که او در آن قرار گرفته و خواهد گرفت نیز صرفا انتخابات ریاست جمهوری نبوده و نیست! او میدان‏های دیگری نیز برای رقابت داشته و دارد و رقیب‏های بزرگ‏تری نیز. مسئله خیلی جدی‏تر و ریشه‏ای‏تر از این حرف‏هاست. مسئله هاشمی یک جریان است و در منتهی الیه این جریان البته برخی شخصیت‏ها و یک جایگاه. نوک پیکان حمله او البته دولت و احمدی‏نژاد خواهد بود اما خیلی ساده‏انگارانه است اگر همه دعوا را در همین سطح خلاصه کنیم. احمدی‏نژاد صرفا در حکم سکوی پرش یک جریان بود؛ در حکم علمدار و پرچمدار شجاع یک نبرد قدیمی.


5- هاشمی در نامه سرگشاده خود بی‏لیاقتی دولت احمدی‏نژاد و شخص او را تذکر داد و رهبری در عوض از تریبون نماز جمعه نظر خود را به احمدی‏نژاد نزدیک‏تر از هاشمی دانست. هاشمی نسبت به عملکرد نظام در وقایع پس از انتخابات از تریبون نماز جمعه خرده گرفت و در عوض ناگزیر از ترک جایگاه نماز جمعه شد و رهبری نیز محکم‏تر از قبل در مقابل فتنه‏گران ایستاد. هاشمی در جلساتی با سران فتنه یعنی میرحسین موسوی، کروبی و خاتمی شرکت کرد و با آنها هم‏سخن و هم‏زبان شد. در حالی که حتی نامه‏نگاری‏های خاتمی و برخی فتنه‏گران به رهبری نیز بی‏ثمر ماند. او با رهبری اختلاف‏نظر جدی داشت و از سال‏ها قبل گاه از شورایی شدن رهبری نیز سخن به میان می‏آورد. مهاجرانی، کرباسچی و عبدالله نوری از یاران او در کارگزاران سازندگی بودند و آیت الله مصباح یزدی در همه این سال‏ها با صراحت و شدتِ تمام در مقابل او قرار داشت و حتی در مجلس خبرگان نیز در مقام رقابت با او برآمد. به همین نسبت چهره‏هایی چون آیت الله یزدی نیز با صراحت پنجه در پنجه افکار هاشمی انداختند و کارشان با نامه‏نگاری‏های تند و تیز کشید. مسئله، مسئله جدال دو جریان بوده و هست.

6- هاشمی در نامه سرگشاده خود به رهبری نوشته بود:«معتقدم جناب‌عالی بخوبی می‌دانید که اینجانب و بسیاری از بزرگان تأثیرگذار انقلاب و حتی خود جناب‌عالی از دوران مبارزه و سال‏های اول انقلاب و در تعدادی از مقاطع مورد تهاجم افراد "لاابالی" و "ضدانقلاب" بوده‌ایم و همیشه صبورانه تهمت‌ها و اهانت‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و در دور جدید تهمت‌ها و هجمه‌ها هم از حدود پنج سال پیش تاکنون دندان روی جگر دارم.»

7- این همه مقدمه بود تا بدانیم کم‏کم نوبت بازی بعدی رسیده است. یادداشت هاشمی رفسنجانی آن هم به مناسبت 19 دی ماه مثل همان نامه سرگشاده مسیر بعدی را نشان می‏دهد. چرا هاشمی یادداشت نوشت؟ چه چیزی را می‏خواست بگوید که اهمیت یادداشت نوشتن آن هم در 19 دی ماه را داشت؟ آیا یادداشت هاشمی برای دادن گرای جدیدی به کنشگران سیاسی کشور بود؟ از یادداشت او چه برمی‏آمد؟

8- برای درک اهمیت نامه هاشمی باید فضای سیاسی کشور را کاملا فراموش کنیم و خود را در پارادایم سیاسی قم ببینیم. جایی که هنوز هاشمی اعتبارهایی دارد. جایی که گاه مصباح یزدی و روانبخش تندرو و بی منطق لقب می‏گیرند و هاشمی میانه‏رو و معتدل. چرا هاشمی در 19 دی نامه نوشت؟ چون مخاطب طرح‏ریزی او بانیان 19 دی بود. فضای قم به کلی با فضای کشور متفاوت است.

9- آقا مصطفی در یادداشت هاشمی استعاره از مهدی هاشمی است، امام یعنی خود هاشمی، رشیدی مطلق احمدی‏نژاد است، حکومت پهلوی که به دست مردم قم سرنگون خواهد شد هم دولت دهم و جریان مصباح یزدی خواهد بود. این یادداشت کپی شده از همان نامه سرگشاده خطاب به رهبر انقلاب است. گزاره‏های این نامه کاملا مشایه همان نامه قبلی است و آغازگر ماجرایی جدید.

10- هاشمی در حال تغییر پوزیشن است. او دارد به سمت چارچوب گفتمانی‏ای حرکت می‏کند که پیشتر برخی از گزاره‏هایش را خود القا کرده بود. هاشمی به سمت پوزیشن احمد توکلی تغییر موقعیت داده است. سایت او نیز دقیقا به صورتی برنامه‏ریزی شده در همین راستا حرکت می‏کند. هاشمی در حال سرمایه‏گذاری بر روی جریانی از مذهبی‏ها و اصولگراهاست و دقیقا به همین خاطر در 19 دی ماه دست به قلم شد و نامه نوشت. هاشمی کم کم داعیه انقلاب و دلسوزی برای جایگاه ولایت فقیه و نه شخص ولی فقیه را برمی دارد و دو قطبی هایش می‏شود: "طرفدار ولایت‏فقیه" و "ضد ولایت‏فقیه"، "مظلوم" و "ظالم"، "روحانیت" و "ضد‏روحانیت"، "راستگو" و "دروغگو"، "سالم" و "مفسد" و... . این همه زمینه‏های جدال بعدی نه با یک شخص که با یک جریان را فراهم خواهد آورد. هاشمی البته تا وقتی رقیب را زمین نزند، آرام نخواهد نشست. مشکل او هم دولت هست و هم نیست. او تا وقتی این جریان را کنار نزند، از تلاش بازنخواهد ایستاد. هاشمی یک سیاستمدار است؛ نه یک شخصیت ساده.

11- زمین خوردن دولت اولین گام فراروی هاشمی است تا در حکم یک دومینو تمامی مهره‏های بعدی نیز یک به یک فرو بریزند. در جنگ برای غلبه روانی اول علمدار را می‏زنند. در این فضا اتهاماتی متوجه دولت خواهد شد که حساسیت قم، مذهبیون و اصولگرایان برانگیخته شود؛ آن گونه که هاشمی و اصولگرایان منتقد دقیقا در یک جبهه قرار بگیرند. زمین خوردن دولت و مفتضح شدن آن به معنای اشتباه تاریخی رهبری در بها دادن به احمدی نژاد و گوش نکردن به صحبت‏های هاشمی خواهد بود. به صورت همزمان کم‏کم باب بحث‏های دیگری نیز باز می‏شود. تغییر پوزیشن خاتمی از جایگاه "متهم" به جایگاه "مدعی" و "طلبکار" دقیقا در همین راستاست. خاتمی اکنون با گستاخی دعوت به مناظره می‏کند و از دو طرف می‏خواهد تا به اشتباهات خود اعتراف کنند! فتنه نتیجه تندروی رهبری، مصباح یزدی و احمدی‏نژاد و نتیجه گوش نکردن رهبری به هشدارها و اظهارات هاشمی خواهد شد. در گام اول دولت سیاه جلوه داده می‏شود و صد در صد منحرف و در گام بعد از این فضاسازی‏ها در حالی که جمعی از مردم نیز به میدان آمده‏اند، وضعیت نامطلوب موجود گردن بانیان اصلی آن خواهد افتاد. هاشمی به دنبال پاسخگویی به جدال چند ده ساله است. اشاره هاشمی به سران روحانی سی سال گذشته قطعا ناظر به خودش، ناطق نوری و سید محمد خاتمی است. هاشمی به فرد با بصیرتی تبدیل می‏شود که نگران حوزه‏های علمیه، روحانیت و تندروی‏ها بوده و هست. هزار بار هم این خطر را هشدار داده اما کسی گوش نکرده است. حتی رهبری هم متوجه این مسئله نشده که هیچ با بی‏بصیرتی از این جریان حمایت هم کرده است. هاشمی نگران جایگاه ولایت فقیه و نگران انقلاب هم خواهد بود. او وانمود می‏کند که نمی‏داند با این همه بی‏بصیرتی آن هم در رأس نظام چه باید کرد!

12- تداوم نقش‏آفرینی‏ها و حاشیه‏سازی‏های مشایی و علی مطهری و نقش‏آفرینی تندروهایی که به بیت مراجع توهین کنند از یک سو و تداوم بزرگ‏نمایی برخی مسائل در دولت که رهبری آنها را فرعی دانسته و می‏دانند و بارها نسبت به بزرگنمایی آن تذکر داده‏اند از سوی کسانی که گمان می‏کنند اصولگرا و دلسوز هستند از سوی دیگر پیش‏نیازهای اجرایی شدن طرح هاشمی است. مسائلی نظیر دادگاه مهدی هاشمی، لجاجت های احمدی نژاد و بحث هدفمند کردن یارانه‏ها دیگر متغیرهای این بازی است.

13- احمد توکلی و امثال او اکنون باید تکلیف خود را مشخص کنند؛ نه با دولت که با هاشمی و مصباح یزدی. در دنیای سیاست نباید در بازی‏های کوچک گم شد. آدم‏های بزرگ در بازی‏های کوچک گم نمی‏شوند. در دنیای سیاست صرفا "سخن" حق و ناحق مهم نیست. مطابق صریح بیان رهبری، "پازل" حق و ناحق واجد بیشترین اهمیت است. سیاستمداران باید درجه زوم دوربین‏هایشان را تغییر دهند. کمی دورتر از میدان پرآشوب سیاسی بایستند و آن گاه به صحنه نبرد نظاره کنند. بازی اصلی بین جریان ها..... و جریان رهبری است. نباید مسائل فرعی و اختلافات فرعی را کاملا فراموش کرد. کسی هم چنین انتظاری ندارد. اما باید مسائل اصلی را مبنای کنش‏های سیاسی قرار داد. باید لجاجت‏ها و مسائل فرعی را در کنش‏های کلان دخیل نکرد. باید پازل‏ها را دید. باید ورای مسائل روزمره سیاسی فکر کرد و اندیشید؛ گونه‏ای سخن گفت که مسائل اصلی ضریب بیشتری پیدا کند. اگر یک جمله در باب مسائل فرعی می‏گوییم، ده جمله در باب مسائل اصلی بگوییم؛ نه اینکه دقیقا در راستای برنامه طرف مقابل، مسائل اصلی را فرعی و بی‏اهمیت جلوه دهیم و بعد فرعی‏ها را اصلی کنیم و هر روز تیتر یک. ولایتمداری یعنی این. ولایتمداری یعنی اینکه آنچه ولی مهم و اصلی می شمارد مهم و اصلی بشماریم و به آن ضریب بدهیم. نه اینکه به مسائلی بیش از حد بها بدهیم که یا اصلی نیست یا اینکه بعضا ممکن است منصفانه و درست هم اصلا نباشد. ولایتمداری یعنی اینکه تحلیل هایمان را نسبت به جریانات و موضوعات سیاسی فقط و فقط با تحلیل رهبری طراز کنیم.

14- آیا ........ موفق می‏شود؟ آیا می‏تواند با بزرگنمایی خطر رقیب جایگاه از دست رفته خود را احیاء کند؟ آیا می‏تواند باخت آینده در اجلاس خبرگان را پیشاپیش به برد تغییر دهد؟ بعید به نظر می‏رسد. اما باید هوشیار بود. او بازی خود را تازه شروع نکرده است. تازه آن را علنی کرده است! خیلی وقت است که این بازی آغاز شده و تا حد قابل توجهی هم پیش رفته. باید مراقب بود. باید مواضع را فقط با شخص رهبری طراز کرد. رهبر انقلاب اکنون نسبت به خیلی مسائل اظهار موضع کرده‏اند. ایشان در جلسه جامعه مدرسین هم درخصوص خیلی از مسائل سخن گفتند. باید معیار کنش‏های سیاسی را فرمایشات ایشان قرار داد و مراقب پازل‏های مهم سیاسی بود. این به معنای توصیه به سکوت نیست. به معنای حرف نزدن نیست. به معنای ضرورت شناخت است.
______________________________
اگه توجه کرده باشید .....میتوان التزام یا عدم التزام به ولایت رو از دید هاشمی دید"
______________________________
حرفای دیگه هم میتوان زد :
دعوت از موسوی به جلسات مجمع با دعوت نامه رسمی...درصورتی که ملت ایران ..او را منافق می نامند "آیا این بی حرمتی به ملت ایران نیست؟
______________________
نمایشگاه رسانه های دیجیتال یادت میاد::
سرود منافق منافق..خون جوانان ما می چکد از چنگ تو؟؟؟
حین ورود ها......"
چه لذت بخش بود""
چرا توجه نمیکنی ممل جان......ها...... مرد..تمام!!
____________________________
یادته میخواستند قانون اساسی رو عوض کنند.....جایگاه ریاست جمهوری رو بنام ها...... بزنند؟؟؟؟؟؟
_________________________
این جمله چه معنی میده؟
ها........:
“حذف آقای منتظری از قائم مقامی اتفاق بدی بود و من برای جلوگیری از آن هر کاری که لازم بود، کردم اما نشد. “

حال مقایسه کنید با موضع حضرت امام!!!!!!
این سخنان در حالی است که اینک نتیجه آن تدبیر امام بر همگان آشکار گشته است و کارنامه وی پس از عزل تا زمان ترک دنیا، کارنامه‌ای عبرت آموز است. از سوی دیگ نظر صریح امام خمینی (ره) از ابتدا عدم انتخاب آقای منتظری و پس از مواضع غلط وی و نفوذ کامل جریان انحرافی وقت به بیت ایشان عزل وی بود و طی نامه‌ای در تاریخ ۶/۱/۶۸ این مطلب را برای ثبت در تاریخ و اطلاع همگان اعلام کردند و آقای هاشمی از این نظر صریح امام از ابتدا کاملاً مطلع بود با این حال چگونه ایشان ادعا می‌کند عزل آقای منتظری اتفاق بدی بوده است!
____________________________
بعضی ها در انتخابات 1388تکلیفشون معلوم شد مردم هم دست رد به سینه اونها زدند چون گرفتار پست و منصب و مال و ثروت شده بودن به قول فرمایش امام روح الله (ره) و مقام معظم رهبری حال افراد ملاک و معیاره نه گذشته اونها
_______________________________
شاهکار ها......::
تا زمانی که زیارات عاشورا در ادارات و بلندگوها خوانده میشود"""اندیشه وحدت محقق نخواهد شد""
حرفای فاطمه رجبی رو شنیده اید؟
__________________________
__________________________
ها..... باید بدونه نظام با احدی شوخی نداره (واینجا لازمه نام احمدی دلاور هم ذکر کنم) نمونه اش منتظری!
_______________________________
قبلا دلایل حمایت هام رو از احمدی دلاور گفته ام""شاید شما فکر کنی که حمایت هام عاقلانه نیست......می پذیرم....اما اگه یک هزارم احساس منو داشتی...این حرفو نمیزدی"
جاهایی بوده که از احمدی دلاور دلخور شدم(همون کارهایی که بیان کردید)ولی ایشون رو مرتد نمیدونم مثل بعضی دوستان که گوی سبقت رو از رهبری ربودند...و جلو زده اند""
احمدی دلاور در سخنرانی ای گفت:
در روزهاي اخير عده اي با خيال خام خود به تكاپو افتادند تا رابطه دولت و رهبر عزيز انقلاب را خدشه‌دار جلوه دهند و با جار و جنجال، جدايي و فاصله بين دولت و رهبري را القاء كنند در حالي كه آنان نمي‌دانند كه نوع رابطه ما با مقام معظم رهبري فراتر از قالب‌هاي سياسي و اداري است و از جنس محبت، اعتقادي و پدر پسري است.وارد شدن بدخواهان در چنين عرصه اي و القاء چنين شبهاتي حركتي بي‌نتيجه است و آنها قطعا چنين آرزويي را به گور خواهند برد و اين راه به روي شياطين بسته است.

این صحبت های کوینده احمدی نژاد باز امید را دل عاشقان ولایت آورد و جای تاسف برا ی بعضی از دوستان اصول گرا به وجود آورد
________________________________
اما بعضی ها چه کردند......گیر دادند که چرا گفته پدر وپسری؟؟
متاسفانه عده ای از اصولگرایان با شعار اینکه ما به دکتر رای دادیم ولی جلوی اشتباهش می ایستیم به شخص رییس جمهور اصولگرا ضربه وارد کردن که ضربه ها متاسفانه نا خود آگاه به سمت رهبری میرفت و عده ای حواس پرت به شدت به این سمت حرکت کردند سخنرانی های تند علیه دکتر و نوشتن مقاله و صادر کردن بیانه از اتفاقات این چند روزه بود که توسط دوستدارن انقلاب و رهبری اجرا شد ولی نا خود آگاه تیر هایی بود به سمت رهبری. برای مثال بیانیه تاسف بار جامعه اسلامی مهندسین تهرا ن. که در آن احمدی نژاد را با بنی صدر مقایسه کرده و حمایت های حضرت آقا از احمدی نژاد را به حمایت های امام از بنی صدر تمثیل زده
____________________________

در آخر خطابم به ها...... و اصلاح طلبان و جیره خوران بی مقدارش::

ما هنوز اتفاقات بعد از انتخابات را فراموش نکردیم....ونخواهیم کرد""هنوز منتظریم فرزند فراری برگردد....و دختر فتنه گر محاکمه شود""هنوز منتظر نامه ای به مثال نامه امام به منتظری هستیم که ان شاءالله اون روز هم میرسد"
شما اصلاح طلبان....بی هویت هایی هستید که در دنیا نظیر ندارید"""دست پرورده شیطانید....شرم و حیا برای شما معنی نداره""
.......... خیال میکنی زنده ای""
اما مرده ای متحرک بیش نیستی!!
__________________________
پیشنهاد آخرم به تو"""
مقیم انگلستان شو...و به پسرت بپیوند"
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین آقا اولا خدمتت عرض کنم که برای فردی همچون من که برعکس شما نسبت آدمای سیاسی (خصوصا با اون اهداف مادی و دنیوی که دارن) کمترین ارادتی ندارم (فقط خاک پای ولایت) که هیچ ، بلکه نسبت به مردود شده های این طیف در بحث ولایتمداری آلرِژی بسیار شدید دارم تفاوتی نمیکنه که اون مردود شده موسوی باشه یا اح .... یا کروبی و بقیه .... و برایم هیچکدام نسبت به دیگری ارجح نیستند بلکه اینها در کنار یکدیگر می توانند مکمل انحراف از خط ولایت باشند و پازل یک انحراف عمیق را تشکیل دهند ..... و قطعا قوی ترین قسمت این پازل همین پازل دولتی هست که با پوسته دینداری و اعتقادی به جنگ ولایت فقیه آمده .... بگذریم
گویا شما برادر گرامی منظور بنده را از کامنت بالایی من درک نکردی ، لذا ضمن اینکه مطالب شما به هیچ عنوان نمی تواند توجیهی برای بی احترامی و توهین به ها...... و خانواده اش باشد .... عاقلانه این است که با منطق و استدلال انحراف را نه از روی اغراض شخصی
بلکه از روی مبانی اعتقادی پاسخ داده و از فحاشی و اهانت حتی نسبت به دشمنانمان بپرهیزیم که قطعا اعتقادات اسلامی و علوی ما را به این روش رهنمون می سازد
منظور بنده این است که هرچقدر بقول شما ها ...... و اح ....... مساله داشته باشند ، وظیفه ما اهانت و فحاشی نسبت به آنان نیست زیرا اگر واقعا آنها مساله دار باشند با اهانت و فحاشی ما جلوی مسائل و آسیبهای آنها نسبت به اهالی جامعه گرفته نمی شود بلکه با تبیین صحیح مسائل و روشنگری نسبت به انحرافات است که می توان نظام را از آسبیها و انحرافات احتمالی مصون داشت .... نه فحش دادن به فائزه و مهدی و .....
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاي امين فرق ما و شما اينه كه آدمايي كه با ولايت فقيه زاويه گرفتن هيچكدومشون با يكي ديگه براي ما كوچكترين تفاوتي ندارن ... هركي در اين آزمون رد شه از قلب ولايتمدارها حذف ميشه و البته اين حذف شدن حاوي هيچگونه عكس العمل اهانت آميز و فحاشي از سوي امثال ما نسبت به اون بنده خدا نيست ..
و براي ما فرق نميكنه كه اون نفر اح .... باشه يا هر شخص ديگه.
ضمن اينكه خيلي جالبه يه جور صحبت ميكني كه تقابل اح ...... با ولايت فقيه (كه اين عدم تبعيت اتفاقي نيست و داراي يك پشتوانه فكري هست) به عنوان يه خطاي بسيار كوچك پسر در برابر پدر تفسير بشه كه اصلا ارزش توجه رو نداره اما خطاي ها ..... رو غير قابل تحمل ! كه چي ؟؟؟
اگه تو واقعا ولايتمداري نبايد برات ها ..... و اح .... فرقي داشته باشه كه گويا فرق داره ...
بگذريم ايني كه ميگم انتقاد و روشنگري درست هست نه فحاشي واسه اينه كه اگر مسلمان باشي و اعتقاد به روز جزا داشته باشي و احكام اوليه دينتو بدوني بايد مطمئن باشي كه روزي خواهد آمد كه بابت همين فحاشي و پرده دري خطاب به همين خانواده ها ...... در درگاه خدا پاسخگو باشي خطاي احتمالي اون بنده خدا رافع مسؤؤليت تو در مقابل فحاشي هايي كه انجام ميدي نيست ... اگه اون خطا كرده خودش ميدونه و خداي خودش ... تو ازش پيروي نكن و راه درست رو برو و فوق فوقش خطاشو تبيين كن و روشنگري كه افرادي مثل من دنباله رو اون نشيم ... چكار داري به دختر و زنش و باغش .... ؟ فكر ميكني بابت اين اهانتها روز جزا بهت ميگن چون اين فحاشي ها نسبت به ها ..... بوده و تو طرفدار سينه چاك اح ..... و جريان ظهورش ! و عدااالتش هستي احتياجي به حساب و كتاب نداري ؟ به همراهاني مثل مهران آزادپي و k-1 نگاه كن و خجالت بكش و برگرد تا كي ميخواي اين روش رو ادامه بدي ؟

اين جملات واقعا تاسف آوره :
درود بر ها........ستیزی همچون احمدی دلاور ...
نفرین بر مقامات جون دوست که ........شون رو از سر مردم کم نمیکنند......و هر جا پهن شد.....باید با کلنگ.و با خفت و بی آبرویی.بلندشون کرد(مجلس خبرگان)""

حیف یه گلوله که توی تن .......... مثل تو....وارد شود""

فائزه خانم لطفا ..........""""""""
یه بلایی سرت میارم...بابات تشخیصت نده" ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مسلموني اينه واقعا ؟
جالب اينجاست كه در برابر انتقادات ممل كلي مطلب رو بعنوان توجيه كپي كردي و اولش هم نوشتي :
بعضی از حرفا از چندین مرجع معتبر نوشتم....که شاید دلایلم رو قبول کنی"

اخوي اگه تو اون نامه بدون سلام رو ديدي و خيلي چيزاي ديگه رو .... قطعا اون قهر يازده روزه عشقتو نديدي پروژه مشايي رو نديدي كه تا همين الان هم ادامه داره ... كه با اجازه ممل قسمتي از كامنت ايشون رو در يه مطلب ديگه برات كپي ميكنم كه ذكر اون در اينجا كاملا بجاست :

حضرت امام خامنه ای در موضوع مش ...... به آقاي عدالت محور فرمودند : جناب آقای دکتر احمدی نژاد انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است.

و اما نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد :
1 . دادن همه پست های کلیدی کشور به مشایی
2 . عزل وزیران و مدیران مخالف مشایی در چند دقیقه و تحقیر شخصیت آنها به شکل زننده
3 . مخفی کردن نامه های رهبری در مورد مشایی و وزیر اطلاعات تا زمان علنی شدن آن از صدا و سیما
3 . قهر و خانه نشینی در اعتراض شدید به حکم رهبری
4 . دفاع همه جانبه از نظرات غلط و انحرافات گسترده مشایی و او را مساوی با خود و دولت و انقلاب دانستن . اگر اینها توهین به شعور ملت و دهن کجی علنی به همه علمای برجسته و رهبری نظام نیست ، پس چیست ؟ آیا ولایت پذیری یعنی هر روز ده بار اسم امام زمان (ع) را بردن و شعار ولایت فقیه دادن و دولت را در طی تاریخ بی نظیر دانستن ؟!

احمدی نژاد : آقاي مشايي فردي پاك، مومن و زلال هستند، داراي انديشه‌هاي بلند و محكم ، طرفدار مردم ، ساده‌زيست، پركار و ضداستكبار . اما ایشان را تخریب می کنند و مثلا مي‌آيند و تصوير ايشان را در كنار يك مرتاض هندي قرار مي‌دهند.

احمدی نژاد : وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي بينم به حال او غبطه مي خورم . مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است .

احمدی نژاد : یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است..... رحیم مشایی مانند چشمه زلال است و همانی است که نشان می دهد. یک ذره غش در او دیده نمی شود زلال زلال است و زمانی هم برخی بسیار به وی هجوم می آوردند. برخی از بنده می پرسند چرا به وی علاقه دارید و من در پاسخ می گویم به هزار دلیل، یکی اینکه وقتی آدم با ایشان می نشیند انگار با خودش نشسته است و هیچ فاصله ای وجود ندارد و مثل یک آئینه شفاف است البته متاسفم که برخیها او را نمی شناسند .............................

حرف در اين باب زياده ضمن اينكه امثال ما از توي جنگل و غار بيرون نيومديم كه نتونيم ليچار بار كسي كنيم ... شايد هم خيلي اوستا باشيم و زبونمون هم خيلي درازه و البته نيشدار اما رعايت ميكنيم پس مسلموني يعني چي ؟؟
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین عزیز مطالبی که از قرآن ذکر کردی مربوط پیامبر بود و قابل قیاس برای شخص دیگری نیست
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هو حسين ......... تو با يه ........... مثل خودت داري بحث مي كني به من و مهران چيكار داري؟؟؟ اولا اون از ما نيست دوما اگه زورتون مي رسه اح........ و مش....... رو كنار بزنيد اگه نميتونيد سكوت كنيد تا جهلتون بيش از اين نمايان نشه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متاسفانه هر دو (چه عمدی چه سهوی)دارید به نوعی ها...... رو از مطلب اصلی کنار میزنید و نوک حمله رو به سمت احمدی دلاور پیش گرفتید""
اون دونفری که ذکر کردید که من راهم ازشون جدا کنم""ازقبل راهم سوا بوده و اختلاف نظر جدی در اصول و مبنا باهاشون دارم""
حسین آقا...حرف شما و ممل اینه که ما وظیفه نداریم حرفی بزنیم....شما دارید میگید..ما مسلمانیم..آبروی کسی نریزیم.....چرا؟؟؟ جون آخرت مون به خطر میوفته!!!!!!!!!
زندگی کردن اینطوری ارزش نداره......که سرتو بگیری زیر لحاف ...و تظاهر به ندیدن کنی...یا بگی ما وظیفه نداریم و عیسی به دین خود...موسی به دین خود!!!!!!!!
من با این مخالفم.....به شدت هم مخالفم""نمیتوان ساکت بود...و حرفی نزد ..بگیم ما مسلمونیم...دهان باز نکنیم""
__________________________
حرف های من هیچ کدام زننده نبوده""واقعیات و راهی است که میتوان تنفرت رو ابراز کنی""
ویژگی های آدم خنثی بودن...در من وجود نداره""برخلاف شما(البته ببخشید..من اینگونه برداشت کردم)!
______________________________
در مورد احمدی دلاور بازهم پیشنهاد میکنم تیکه مربوط به کامنت قبلی رو بخونید در مورد ایشون!!
آنقدرها در عشقم غرق نشدم...که اشتباهاتشو نبینم"""""نه خیر......با مواضع چند وقت اخیر به کلی مخالفم......ولی مثل شما نمیتونم ادعا کنم که مرتد شده....و شایسته انگ فتنه گری است""خیلی بی رحمانه است"""
اما قضیه ها..... و نوکرانش و سران فتنه به کلی فرق میکنه:::تیشه به ریشه انقلاب و اسلام زدند از اول کار"""
اون موردهایی که از وبلاگ میثم تمار گرفته بودم....تنها بخش هایی از خیانت های عظیم ها.... بوده""که به جرات میتوان گفت: توده مردم از آن خبری ندارند!!!!!!!!!!!!!
_____________________________
تنها عیبی که در خود می بینم::
اینه که احساساتم رو به هیچ وجه نمیتونم کنترل کنم....و در نوشته هام..به راحتی قابل تشخیصه""""بعضی وقتا بوده که چوب یه رنگی ام رو خورده""چه کنم..خصلت دورویی و رنگ عوض کردن در من وجود نداره!!..................که حتی در یه مورد که در مورد خبر 20:30 و صحبت های احمدی دلاور بعد از 11 روز بود""احساساتم رو نوشتم.........ولی حسین و ممل و دشمن ضد ولایت فقیه به سخره گرفتید و گفتید انگاری امام زمان رو دیده و انگ چاپلوسی و .....!!
________________________________
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا K-1 وقتی چند تا انسان اونم از نوع ولایتمدارش با هم صحبت میکنن یه آدم کم اطلاع بیسواد هوچی گر خودشو نمیندازه وسط و قاطی بحث نمیشه .... بلکه باید کناری بشینه شاید یه چیزی یاد بگیره که پس فردا با امثال رفیق یزیدش محشور نشه ......

و اما برادر امین حرف من این نبود که ها ....... کارش درسته ، نه من کاملا به وضعیت این بنده خدا اطلاعات کافی دارم فقط میگم توهین کردن و پرده دری کردن رو دینمون رد میکنه همین و والسلام میگم خطاهاشو بیان کن که اون نامه و بچه هاش چکار کردن و ..... اما اهانت کردن دور از تعالیم دین مون هست والسلام
یعنی اگه طبق نظر اسلام عمل کنیم میشیم آدم بنظر شما خنثی و بی رگ ؟ استغفرالله
ضمن اینکه متاسفانه اح ..... در راه خطایی افتاده (در عدم تبعیت از ولایت فقیه) که عمقش بسیار بیشتر از اونی هست که تو تصورشو بکنی ... انشالله هرچه زودتر این رو درک کنی ...
ضمنا اگه بنده هرجا مسخره کردم شمارو معذرت میخوام حلالم کن
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادران ارجمند و دوستان ارزشی ام جناب آقایان محترم آقا حسین و آقا ممل با عرض سلام و تبریک عید سعید فطر

برادران اوّل:اً آقا امین قبل از هر چیز خودش را یک بسیجی و سرباز ولایت و حضرت آقا می داند و سپس مُحِّب و عاشق آقای احمدی نژاد معرّفی می کند.

ثانیّاً: دوستان عزیز؛ بنده و شما به مسأله ای که رسیدیم؛ تکلیف مان در انجام آن مسأله است. ولی این بنده خدا به آن نتیجه تقریباً قطعی که استحاله ............ می باشد؛ نرسیده است. پس چرا ما تمام زُور مان رو می زنیم که آقا امین همین الان برگردد و با ما همنظر شود. مومنین هرچیزی راهِ خودش رو داره!

« فَبَشِّرْ عِبَادِ* الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ» ( پس بندگان مرا بشارت ده؛ آنهايى كه سخنان را گوش فرا می ‏دهند و از بهترين آنها پيروى مى‏كنند؛ آنها کسانی هستند که خدا هدايتشان کرده و اينان خردمندانند)

حسین جان و آقا ممل؛ سعی کنیم که در مکالمات و مکتوبات خود؛ فضای اطراف و روحیّات و سنّ مخاطب خود رو هم در نظر داشته باشید. من نمی خواستم بیان کنم ولی؛ با صفاها می دانستید که امین جان یک جوان 19 ساله دانشجو می باشند. این یعنی اینکه این بزرگوار تازه به سنّ جوانی قدم گذاشته اند. یعنی اینکه ایشان در این سنّ و سال؛ دارای روح بسیار لطیف می باشند.

پس دوستان خوبم؛ از این به بعد در نظر داشته باشید که؛ بنده و شما حتماً بایستی در اخلاق و بسیاری از چیزها برای آقا امین و امثال امین جان؛ اُلگو باشیم و در نوشتارهای مان در خطاب به ایشان مراعات سنّ و سال و روحیّات ایشان رو هم بکنیم. حالا ایشان عاشق آقای اح............. است؛ با زور سر نیزه که نباید ایشان رو برگردانیم و به کیش خود در آوریم! مقدار فراوانی هم به خاطر مُقتضای سنّ ایشان می باشد.

حسین جان و آقا ممل؛ همیشه یادمان باشد که؛ یک بچّه حزب اللّهی و مومن بایستی منبع اخلاق؛ ادب و دارای جذبه باشه ( که الحمدللّه شما این چنین اید و دعا کنید که من هم چنین شوم) ماها بایستی به دنبال جذب حدّاکثریِ مدّ نظر حضرت آقا باشیم. الان اگر آقاامین افکار و عقاید خودشان رو پیش حضرت آقا عرضه می داشتند؛ به نظر شما حضرت آقا _روحی فداه_ چگونه برخورد می کردند؟! پس ما هم سعی نمائیم که حتماً آنگونه باشیم.

ملاک پایبندی به اصول و اعتقاد به آن اصول می باشد؛ که آقا امین همیشه پیروی خود به ولایت و حضرت آقا و برائت خودش رو از جریان خبیث انحرافی و به خصوص لیدر آن جریان یعنی مش......؛ اعلام کرده است.

حالا اگر به نظر شما یا بنده؛ امین جان در حمایت از آقای رئیس جمهور از حدّ اعتدال خارج شده اند! این راهِ نشان دادن مسیر درست به او نمی باشد. بلکه بایستی با اخلاق حسنه و ادلّه؛ به ایشان مسأله موردِ نظر رو تفهیم نمود. البته این به آن معنا نیست که ایشان جریان شناس نیستند؛ بلکه خدا گواه است که؛ شاید بنده ایشان رو در برخی اُمور از خودم نیز بالاتر بدانم.

از آقا امین هم می خواهم که لطف نموده و در کامنت هایشان مقداری بر احساسات پاک خویش غلبه نمایند؛ تا بهانه به دست سوء استفاده کنندگان و دشمنان ولایت ندهند.

من از آقا امین هم عذرخواهی می کنم که مسأله سنّ ایشان رو بیان نمودم. زیرا مدّتها بود که در بیان این مسأله مُردَّد بودم و چاره ای هم جز به بیان آن نداشتم.

برادران بسیجی و باصفایم همه شما سه بزرگوار را از عُمق وجودم و به اعتبار ولایتی و بسیجی بودنتان دوست دارم.

ان شاء اللّه که سال دیگر در این روز شریف؛ همگی ما عید فطر را در کربلای حسینی «ع» باشیم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا علی بن ابی طالب «ع»***
165
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس محترم برو اول املا صحيح ياد بگير بعد
اضل كه شما نوشتي با "ذ"هستش
165
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واااااااي اين امين زنده به عشق و علي از تنكابن با حرف هاي صد من يه غاز شون حرصم رو در مي يارن حالا برادر هاي محترم سواد بالاي ديپلم داشته باشن بعيده.
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب 165 با سلام و عرض ادب و احترام

از محبّتی که در حقّ اینجانب نمودید؛ کمال تشکّر و امتنان رو دارم.

وضمناً شما که بحمداللّه سوادتان بالای دیپلم می باشد؛ دعا نمائید که فهم ما نیز همانند شما بزرگوار؛ بالا رفته! و دیگر حرف هایِ به تعبیر شما "صد من يه غاز"! نزنیم.

البته اخوی از منِ به تعبیرِ شما بیسواد به خاطر داشته باش که؛ همیشه از خدا بخواهیم که، در موازاتِ ارتقاءِ علمی و سواد؛ معرفتِ به خودش و اهل بیت عصمت و طهارت «ع» رو هم به ما مرحمت فرمایند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت زینب «س»***
بی اعصاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۵۲
۱۳
فقط دم جلیلی گرم بخدا. چه فرقی میکنه اونام آدماشون دور و برشون هستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا بنده خدا هدف ترور قرار نگرفت خوبه ، به خدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۷۷
۵۴
دليلش مشخص است . اگر همه مسئولين را جمع كني ارزششان به اندازه هاشمي نمي شود .
غلام (جا ........)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شايدم چون سر (كله) مايه !! هستن ايشون
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جك گفتن تعطيل.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زرشك.بپا نچايي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ارزش ها...... مثل ارزش منتظریه! یه روزی با ارزش بودن چون تفکرشون با ارزش بود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه ارزش رو مال بیت المال خوری و چپاولگری و پرورش فرزندان فتنه گر و فراری و عجوزه....حساب کنیم..بعلــــــــــــــــــــــــــــــــه !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چائیدی بابا.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چون تخم طلا میزاره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا من بچه بودم تو تاکسی و اتوبوس و... تا یاد دارم..............
میگفتند ..........
حالا جالبه ایسنهمه طرفدار پیدا کرده!!!
اخه ...... جون ......... کل مملکت رو ........... ازچیش حمایت میکنی؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب یعنی چی ان حرف...مگه امام حسن (ع) هم یه زمانی مجبور نبود زره زیر لباس به تن کنند...این از عبرتهای زمان است که گاهی مردان خدا بخاطر مکر خناسان اینگونه مورد بی مهری قرار میگیرند...والله مع المتقین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ارزش انسان به ميزان خيانت او به آرمان های انقلاب است.
از سخنان گهربار حيوان ناشناس
حبيب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ارزش انسان به ولايت مداري اوست
ملاك حال فعلي افراد است نه حال قبلي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۲۴
۱۱
آیت الله خودشون نپوشیدن؟
زشته، محافظ باید ایشونو نجات بده، نه خودشو.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حیف گلوله که .......................!
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدایی من هنوز متوجه نشدم ایشان یک دفعه چه جوری و به چه شکل شدند : ...... !
بهتره کسانی که ایشان را از نزدیک نمی شناسند و رفتارشان را ندیده اند ، راجع بهشان نظر ندهند ...
ها...... رفتارش و عملکردش دقیقا مثل رفتار ارباب با رعیت است .
می دونید ازنظر ایشان مردم اصلا آدم حساب نمی شوند !
حالا بخاطر اینکه جلوی فتنه گرا قد علم نکرده ، شده آدم خوبه فیلم !
پيمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۳۲
۱۳
خوب كه چي؟ منظور؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظور مشاهده تفاوت همه سیاستمداران با شخص .........مثل ها.........!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هنوز نفهميدی که چی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۵۲
۲۱
تا كور شود هرانكه نتواند ديد
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدایی اگر لایه دهم محافظای احمدی نژاد با جلیقه می اومدن هم همین حرف رو می زدید ؟
برای شما ها متاسفم که چشم را بر روی حقیقت بسته اید یا خودتون رو به خواب ...
M1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محافظ داشتن که فخر نیست بدبخت ....ننگه
محسن
|
UNITED STATES
|
۰۸:۴۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۴۵
۱۷
خیلیم خوب کاری میکنه..بالاخره یه مقام بلند پایس و دشمن هم کم نداره! باید با این تشریفات تو اماکن عمومی ظاهر بشه...این درواقع کار عاقلانه ای که از هر سیاستمدار عاقلی سر میزنه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
UNITED STATES
خواهشا آقا محسن جواب منو بده:

اگه شما حرکت ایشون رو اینجور تفسیر میکنید"
پس حرکت احمدی دلاور در سفرهای استانی و کشورهای شرق آسیا و نیویورک و سفر مقتدرانه و حرکت شگفت انگیز ایشون در بنت جبیل رو چیجوری توصیف میکنید؟
ناشناس
|
UNITED STATES
آقای احمدی دلاور
جواب شما
..........
ناشناس
|
UNITED STATES
چندان پايه بلند هم نيست.
M1
|
UNITED STATES
تو اسمشو بزار عقل من میگم ترس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۵۱
۲۶
متاسفم برای طرز فکر صراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متأسف باش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۳۵
۱۶
حتما کینه توزان نقشه ایی داشتند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه بار نقشه.....دو بار نقشه.....همش که به بهونه نقشه نمیشه!!!!!!!!

یه کلام باید گفت::: ها........ .......... ..................... ...!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره راست می گه!
الهه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۲۶
۱۱
پسرنوح هم کافر شد و در عذاب خدا غرق شد هیچکس حتی پروردگار اینگونه باوی تانکرد وخطابش نکرد و ایشان در پیمبری خود باقی مانداگرشماها صراطی هابودید که نوح (ع) را استغفرالله مجازات سختی می کردید چون پیمبرخدا هم بوده آقای هاشمی که چنین مقامی هم ندارند در ضمن همه اقایون محافظ دارن و از کجا معلوم که تصاویر فتوشاپ باشه اصلاً فتوشاپ هم نه انقدر تحت فشارن بنده های خدا که باید اینگونه لباس ضد گلوله بپوشند پای جانشان وسط است در ضمن ان اقایونی که دور احمدی نژاد هستند همه شون محافظن اونجوری احاطش کردند که یه وقت کسی به هش صدمه نزنه و مهمتراینکه مردم شک نکنه هرکی دوروبراونه یا کار می خواد یا وام می خواد یا نیاز های اولیه دیگه زندکی رو.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يه زماني مي گفتن تقلب شده حالا مي گن كسايي كه ميان كار مي خوان خدايا مظلوميت رييس جمهور رو ببين.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مثال خیلی خوبی زدی
من اصلا با خوب و بد ایشون کار ندارم ولی این جملتون که نوشتید پدر مهدی هاشمی لندن نشین خیلی زشت بود.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانوم جان:

چرا خودت رو به ....... میزنی خواهر من؟؟

تصاویر ایسنا است...اونوقت تو میگی فتوشاپ"
آدم میمونه چی بهت بگه"

من نمیگم محافظ نباید باشه""اما نه اینکه به شعاع 10 متری ..دوروبرت خلوت باشه"""

یعنی تو...هیچ فرقی بین عکس ها ..پیدا نمیکنی""
درضمن...اینجور عکس ها...فقط مختص روز قدس امسال نیست"
هرسال و هر راهپیمایی که نیگا کنی....همینجور بوده"
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۵۹
۲۳
اگر دقت نمایید

ایت الله مهدوی کنی وهمچنین ایت الله لاریجانی هم در حلقه ی امنیتی محافظینشان قرار دارند

صراط جان شما شاید باهیچ کس عهد اخوت نبسته باشید و لی با بعضی ها انگار عهد پدرکشتگی بسته اید!

در ضمن فراموش نکنید::

این انقلاب هست تا هاشمی هست
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يعني اگه فردا ها......... مرد كار انقلابم تموم؟؟؟!!!خسته اي برو استراحت كن.
غلام (جا .......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k-1 همينطور اگه بلايي سر آقاي ............ بياد يا دوره رياست جمهوريش تموم شه كي ميخواد زمينه هاي ظهور رو فراهم كنه ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببخشید...آقا ابراهیم::
این جمله ......... شما که فرمودید این انقلاب هست تا هاشمی هست" از کیست؟؟

حتما از .......!!!!!!
_______________________________
همه محافظ دارن و باید داشته باشن......اما نه اینکه به شعاع 10 متر .....مردم رو از خودت دور کنی""
______________________________
انقلابی که بر پایه وجود ها..... باشه"""همان بهتر که نباشه"""""

برادر من...اگر انقلاب مان....متکی به ها....... بود"""کارشو تا حالا ساخته بودن""
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انقلابی که شما ازش حرف می زنید ، در مسلک هاشمی انقلاب پا برهنه نیست عزیز ، انقلاب کاخ نشینان است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۴۴
۱۹
ببخشید پس اینائی دور بقیه مسئولین هستند هویج تشریف دارند؟
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما چشمات مشکل داره یا سندروم دارید ؟!
مسئله چراغونی پارساله ...
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه، محافظند، اما لباس گرم نپوشيدن!!!!!!
سعید
|
CANADA
|
۰۹:۵۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۴۲
۲۱
بقیه یعنی محافظ و جلیقه ضد گلوله ندارن؟؟؟ فقط این یکی داره؟؟؟
هادی قربانی
|
CANADA
ها
، نگرفتگی دیگه ، طرف با جلیقه به تن ها اومده که بگه اوضاع شده سومالی ، افتاد . . .
سعید
|
CANADA
خوب مگه واقعاً مثل سومالی نیست. یک نگاهی به آمار قتل و جنایت و تجاوز در چند ماه اخیر و نحوه عملکرد نیروی انتظامی بنداز تا بفهمی که وضع چطوریه. وقتی وسط روز روشن ندا آقاسلطان و صانع ژاله و محمد مختاری در همین پایتخت و تظاهرات توسط بقول شما منافقین ترور میشن (و جالب اینجاست که قبلش هم ...... و هم مسئولین ......... از تحت کنترل بودن تمام کشور و مخصوصاً تهران و امنیت کامل خبر داده بودند) چه انتظاری دارین که رف......... که خودش ختم این به اصطلاح ترورهای نمایشیه دور و بر خودش محافظ اینجوری نزاره

البته الان که خوب دقت می کنم می بینم که برای آیت الله مهدوی کنی و آیت الله لاریجانی هم محافظین به همین شکل و قیافه و طرز پوشش محافظین آقای رفسنجانی هستند. بهرصورت رفسنجانی خوب میدونه که برای شما کاری نداره که ترورش کنید و مثل همه اونهایی که قبلاً گفتین منافقین ترورشون کردن بندازینش گردن مجاهدین خلق یا سایر گروه های مخالف
محسن فاضلی
|
CANADA
ای ناقلا! من لو بدم تا تو بری ترورشون کنی؟! قبول نيست فهميدی!!!!
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۹
۴۱
عددی نیست برادر ، دستش برا مردم رو شده ، حناش رنگی نداره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حنای هندی شرف داره به حنای این ........""

لااقل چندصباحی رنگ داره"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اين اقاي "امين زنده به عشق"كه فكر ميكنه خيلي صاحب نظره و فقط خودش ميفهمه معلومه ادب رو از هم پيالگيهاش ياد گرفته كه مجبوره نيمي از جملات زيبا و روزمره اش رو نقطه چين كنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس گرامی:

کلماتی که صراط لطف میکنه نقطه چین میذاره""""به هیچ وجه زننده نیست"
____________________________
از سردبیر عزیز می پرسم.....خداشاهده....اون کلمات مگه شایسته کسی مثل ها..... نیست؟؟؟هان؟؟؟
____________________
از صفاتی استفاده میکنم که ها....... لیاقتش رو داشته باشه"
حال چرا صراط نمیذاره...مشخص نیست"
______________________________
در ضمن ناشناس عزیز...جملات روزمره من....اینگونه نیست""
من به ها...... و اصلاح طلبان بی وجود حساسیت دارم"
دست خودم نیست.....تحمل دوز وکلک بازی هاشون رو ندارم"""
از آدم بی هویت و حیله گر و مکار که شیطان رو میذاره توی جیبش..متنفرم!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه دنبال حنا میگردی ادرست اشتباهه ! حنای رنگدار رو میتونی از جای !!! دیگه تهیه کنی !
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۴۱
۱۲
صراط استقبال مردم از رييس جمهوري كه از جنس مردم نيست ديدي يا نه؟؟؟در ضمن اخه كي مياد ها....... رو ترور كنه تازه اگه بخوان يكي رو ترور كنن به خودش اسيب مي رسونن نه محافظاش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۳۱
۱۳
آخر از سر اين حقارت هاي جاهلانه تون مثل برادر حاتم طايي به سرانجامي دشوار ميرسيد ... واي بر شما كه عمله بي اجر و مواجب جهل و بي خردي و ناسپاسي هستيد..!!
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1000 تا لایک
هادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جهل..جهل..جهل...
واقعا گل گفتي
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از نصايح تکان دهنده تان مستفيض شديم، تقلّب الله!!!
مصطفی غفاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۳۶
۱۲
بابا اینقدر خبرهای احمقانه نزنید لطفا
محمدجواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۲۵
۵
فرض آقای هاشمی به دلیلی تیر بخورند، اونوقت شما ذوق میکنید گمونم؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ذوق چیه برادر من"""

پرش های افشین قطبی یادت میاد""
4 برابر اون به هوا می پریم"""و درصورت ok شدن کارش......سریع می پریم سر کوچه""5000 تومن میدیم یه جعبه شیرینی اعلا""(گوربابای 5 تومن-میدونم ارزش نداره-ولی چه کنیم باید سور بدیم) وایمیسیم سر کوچه و یا پشت چراغ قرمز میون همه پخش میکنیم""

اگه این اتفاق بیفته.....ازش بعنوان انقلاب سوم یاد خواهد شد(کلی حال کردم این جمله آخری رو گفتم)"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نخیر ما راضی نیستیم
دوست داریم .....................................
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ها...... ................................. !
آسیب هم بهش برسه ، مشکلات داریم حالا حالا
مشاییون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط عزیز چرا بقیه اش رو نزدی حرف دل مردمه سانسور نکن
هادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما هم براي به ........... ......ای جووناي ايران ذوق ميكنيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۳۴
۱۶
احمقانه ترين خبري بود كه خوندم.اين هم شد خبر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توی ماهی تابه نشسته ای که اينقدر جلز و ولز می کنی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۸
۳۶
خوشم میاد صراط یه سری چیزی ها ریز می بینی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایشون همه رو ریز میبینه _البته غیراز بروبچ دوروبرش !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۳۰
۸
کی می خواید دست بردارید از این طرز فکر متحجرانه؟ مگه جلیقه ضد گلوله پوشیدن گناه کبیره ست؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۲۲
۸
خدا از سر تقصير كسي كه طرح اين خبر و دستور ثبت در سايت را داد بگذرد ،
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الهی آمين، واقعا خون به دل شما موجود ناشناس کرده است!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
و اب هم برای شنای شما محسن جان .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۲۸
۶
تا .......... هايي مثل شما با اين طرز تفكر هستند مملكت از اين بهتر نميشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از کدوم بهتر؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۳۸
۲۱
زنده باد هاشمي -
گاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشتباهی + زدم .از همه پوزش می خوام.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به قول عارف جان:

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

ببخشید دیگه.......نرم افزار تغییر آی پی نداشتم"وگرنه شایسته کثیر ترین منفی ها هستی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر منافق
...از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
..... بر اک.... شاه
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۲
۱۱
دم آقا سعید جلیلی گرم... زوربزنید برای کاندیدا شدنش...
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به امید خدا؛برادر جانباز و ارزشی آقا سعید جلیلی رئیس جمهور بعدی ایران است. یاعلی
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره واقعاً از این همه پیشرفتی که در مذاکرات هسته ای و متقاعد شدن طرفین برای تخفیف تحریم ها و فشار ها داشتیم باید به ایشون تبریک بگیم الان واقعاً با این مغر متفکر چیکار کنیم همون بشه رئیس جمهور هشت سال که این بابا گل کاشت هشت سال ایشون گل بکاره تا مملکت بشه گل بارون
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زور زدن نمی خواد، کسی که لايقه رأی مياره، موسوی بود که با زور چيز چيز گفتن و با زور هاشمی و بقيه خواص بی بصيرت و فتنه گر می خواست رأی بياره.
M1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط جلیلی حالا چطوری زور بزنیم واسه کاندید شدنش؟
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۲
۱
ها.......... برای نظام ........... ایست متحرک
که بازم .......... داره
ای کاش یه روز بیاد که ......... بشه
یعنی ....................................
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببین صراط داری چیکار میکنی؟؟

خب به نظرت این بنده خدا که نظر داده......با این سانسور شما...انگیزه ای براش میمونه که دوباره نظر بده؟؟؟؟؟؟
_______________
یه کم فشار سانسور رو کم کن"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راست میگه این چه سانسوریه؟
باز خدا پدرتو بیامرزه 1 کلمهش رو زدی تو سلیت آی... که فیلتر شد اسم اربابش رو میاوردی کلا" نمیزد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم انگیزه حرف زدنم کم شده!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۹
۵
به خاطر امید دادن به ادامه زندگی بازماندگان ؛ احترام گذاشتن به مر.... ها امریست انسانی .
ضمنا پشت سر مر.... حرف زدن معصیت داره
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لایق مثبت های فراوان هستی"

بفرما:
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++
ابو فائزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۵
۱۵
از کامنت هایی که برایتان گذاشته اند ، معلوم است خبر خوبی کار کرده و حالشان را گرفته اید . خوب ضایع شده اند . البته توجه داشته باشید بچه های محافظ جان برکف و شجاع هستند . این اطرافیان و دفتر آقای هاشمی است که با اینگونه فیلم بازی کردن ها ، می خواهد هاشمی را مهم نشان دهد . ضمن اینکه بد نیست دربیاورید واسطه خرید ان جلیقه ها کیست و از کجا خریداری شده است . رقم کمی پای این جلیقه ها در جیب بعضی نورچشمی ها نرفته است. یا علی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۲۲
آنگونه که فارس نوشته است، راهپیمایان تهرانی با مشاهده هاشمی رفسنجانی شعارهایی از‌جمله "درود بر خامنه‌ای"، "خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر دادند."
___________________________
درود بر مردم با بصیرت"
نکات این شعارها رو دریابید"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دریافتیم
چه ربطی داشت
هاشمی منسوب رهبری در مجمع هستند
جهت اطلاع آقا امین
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عزیز.....بعد از بعضی اتفاقات و کنایه های ....ی که رهبری خطاب به .......... میگفت....دادن این شعارها معنی خاصی میده""
یعنی ها..... یادت باشه""........... ........... ....!
جوات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آدم یاد شعارهای فوتبالی میندازی .ابته ممکن همونهایکه شما میگین شعار دادن شعورشون در حد بازیهای استقلال و پرسپولیس هم نباشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خجالت بکش ناشنس میخواهی بگی .....................
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۳
۱۳
خاطرعاقبتش رابخیرکنه این آقاکه بدون محافظ بالباسهای ضدگلوله نمیتونه ازمنزل خارج بشه بس چطورادعامیکرداگرایشان درزمان آقاامیرالمومنین زندگی میکردبعنوان مشاورآن حضرت بود.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه اینکه بقیه بدون محافظ و لباس ضد گلوله می تونند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو خاطراتش هست که با .......................................!!!
ای خدا کیا ............ شدند!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۲
۱۳
سلام عليكم.چه چيزي مي خواهيد بگوئئدمگر حزب الله بايد هميشه جوابگو باشد چرا مطالب غير مفيد چرا مطالب غير حرفهاي.هركس را هم اين مطالب را نوشته فقط يادتان باشد كه ماه رمضان است و ۀۀۀۀۀ
غدیر کشاورز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۱
۳
آقای ضرغامی عجب عینک تیپی زده . راستی خبری از رئیس مجلس نبود .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ضر......... جون داره میشه نماینده مجلس.....مگه خبر نداری؟؟؟؟؟؟

رییس مجلس هم مثل اینکه کسالت داشته.....و از مردم قم عذرخواهی کرده!
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ايشون ديسك كمر!! داشتن و جناب متكي رو فرستادن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رئیس مجلس قرار بود سخنران قم باشه که به دلیل دیسک کمر بستری شد
جوات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه اینکه به تیپش خیلی میاد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۲۰
۱۰
مرحبا هاشمی
...از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اهلن و سهلن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۵
۱۲
خب ادم خوب رو می کشند ولی یه ......... مثل مش..... که ارزش کشتن نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۷
۱۱
بفرموده امام خميني انقلاب هست چون هاشمي زنده است وكور شود هر انكه نتواند ديد !!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما هم فقط جملات حضرت امام رو تحریف کنید""""

به امید روزی که نامه امام به منتظری دوباره تکرار شود"
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما هم فقط جملات حضرت امام رو تحریف کنید

یاد کتاب های جورج ارول افتادم که توشون نظامها هر از چندگاهی حوادث تاریخی و صحبت های مقامات را اصلاح می کردند!
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بند آخر وصیّتنامه امام راحل «ره»:

«من در طول مدّت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد؛ ذِكری از آنان كرده و تمجیدی نموده ام؛ كه بعد فهمیدم از دَغَلبازی آنان اغفال شده ام. آن تمجیدها در حالی بود كه خود را به جمهوری اسلامی متعهّد و وفادار می نمایاندند. و نباید از آن مسائل سوءاستفاده شود! و میزان در هر كس حال فعلی او است!»

(روح الله الموسوی الخمینی)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت روح اللّه***
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۳
۵
وقاهت دارد برادران قدس را رها کرده اید وبه چه مسائلی دامن زده اید استغفرالله
در رمضان شیطان در قول وزنجیر است چون شما شیطان صفتان زحمت وی را می کشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی؟ ................. که واجب تر از قدسه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
2 دلیل داره
1. دم دسته
2 .................................................................
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد جان نگران نباش"
بچه های مقاومت و حزب الله هستند...اسرائیل هیچ غلطی نمیتونه کنه"""
_________________________
ملت ایران رسالت سنگین تری برعهده دارن"""
و اونم ...................... ............ .......!!
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به به، صبحکم الله بالخير، نصيحت بفرماييد، يا الله....
علی(م)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۷
۱۳
بابا دلیلش کمبود کمبود جلب توجه جلب توجه یعنی من مهم هستم مهم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخی یعنی .............؟ اینم با ممد خالی بند بره پیش عمو سروس بهش محبت کنه
ایرانی
|
UNITED STATES
|
۱۴:۰۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۵
۷
ببخشید این به سفارش نیروهای امنیتی بوده
نه هاشمی
شما همه چیز ازتون برمیاد
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۷
۱۴
باز هم مثل هميشه دو عكس اول.حاكي از محبوبيت رييس جمهور شجاع ومحبوب دارد.
اما اي كاش اون دروغگوهاي چابلوسي كه
به طور مداوم رييس جمهور محبوب رو تخريب ميكنند. لااقل اونقدر شجاعت ميداشتند كه اين محبوبيت رو قبول كنند .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از احمدی دلاور...انتظاری جز این نیست""""""

فدای اون صمیمیت و مردمی بودنش""""
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا امین چقدر بیچاره و چاپلوسی
مگه باباته که اینقدر دوسش داری
به سیاست مداران هیچوقت اعتماد نکن
سیاست پدر مادر نداره
جوات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الهی که شما ها راس راسی فداش بشین.خلایق هر چه لایق.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه تو اسم اینو میذاری چابلوسی بذار""

این اسمش عشقه"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۹
۹
آنهايي كه در آنجا بودند به اندازه كفش هاشمي هم ارزش ندارند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فا.... خانم...ورود شما به سایت وزین صراط ممنوع است"""

وگرنه .................به مانند ویروس دامان کاربران رو میگیره"
جوات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علاقه شما به آقای ها............. دلیلی برای توهین به بقیه نیست
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظورت همون علف هاي سبز لجني روي بلواره ديگه .درسته؟
lموسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۸
۲
اقایون محترم سایت صراط .سرمایه های
نظام باید حفظ شوند.ازخراب شدن ها............ چه چیزی گیر شما میاید جزئ خراب کردن اخرت خود.من به احمدی نزاد رای دادم وازلحاظ فکری ها............. قبول ندارم.ولی ازخداترسیم وتوهین به شخصیت ایشان نکردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۶
۳
شمر جانباز جنگ صفین بود که بار ها تا مرز شهادت رفت...

برای عبرت بعضیها مفیده...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۴
۵
میگن یک روز یک آقایی پیراهنی داشت یعنی تازه خریده بود به یک مراسمی رفته بود یک دفعه نگاه کرد دید پیراهنش را یک نفر(دزد) پوشیده. بهش گفت این پیراهن مال منه از کجا آوردی پوشیدی . طرف نگاهی به پیراهن کرد و گفت کدوم پدر سوخته این پیراهن را تن من کرده . قصه امروز محافظا و پوشیدن ضد گلوله همینه. حتماً جواب حضرات هم همینه میگن اه کدوم پدرسوخته ای این جلیقه را تن ما کرده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بقول کیوون برره......خودت کادو ودادی !!
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱
۵
يكي از بزرگترين مصيبتها و دليل بدبختي ملت درد كشيد ه ايران مشكل خلاصي از دست حاكماني است كه حضور در پستهاي مديريتي را ارث پدري خود دانسته و با صغير فرض كردن ملت ، خود را به ملت تحميل مي كنند. آقاي ها....... رف......! ملت با چه زباني از شما بخواهد كه دست از سر او برداريد و به انتخابش احترام بگذاريد؟!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایول الله آق بهروز""

همینه برادر من""

من نمیدونم گوشش سنگینه.......خودشو به ...... زده....ملت هماهنگ و یکپارچه ندای .............. ............ ............میدن""" اما این بابا عین خیالش نیست""
_________________________
به کف..... گفته زکی !!!!!
سهيل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۱
۲
واقعاً براي اكثر دوستان خوبم كه كامنت گذاشتن تو اين ماه مبارك دعا مي كنم تا خدا هدايتشون كنه ! بابا بخدا اگه يه كم فقط يه كم از مسائل حفاظتي و امنيتي كه توي كشور مي گذره اطلاع داشتين اين حرفها رو نمي زدين ! آخه برادر من : مگه بنده خدا آقاي هاشمي به اينها ميگه چكار كنين چه كار نكنين ؟!!! مطمئن باشين مسائل پشت پرده بسياري است كه بعضيها اينطور بايد محافظت بشن بعضي ها طور ديگر . . . برويد در اين خصوص از دوستاني كه توي تيم هاي حفاظتي شخصيتها هستند سؤال كنيد . ايمانتونو الكي نفروشيد آقايون ن ن ن ن ن ...
جوات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط آقایون نع "خانوما رو از قلم انداختی و این باعث میشه صدای فمنیستا در بیاد و .............."
سهيل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۵
۰
واقعاً براي اكثر دوستان خوبم كه كامنت گذاشتن تو اين ماه مبارك دعا مي كنم تا خدا هدايتشون كنه ! بابا بخدا اگه يه كم فقط يه كم از مسائل حفاظتي و امنيتي كه توي كشور مي گذره اطلاع داشتين اين حرفها رو نمي زدين ! آخه برادر من : مگه بنده خدا آقاي هاشمي به اينها ميگه چكار كنين چه كار نكنين ؟!!! مطمئن باشين مسائل پشت پرده بسياري است كه بعضيها اينطور بايد محافظت بشن بعضي ها طور ديگر . . . برويد در اين خصوص از دوستاني كه توي تيم هاي حفاظتي شخصيتها هستند سؤال كنيد . ايمانتونو الكي نفروشيد آقايون ن ن ن ن ن ...
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۰
۵
بابا بده اینقد بهش بی توجهی میکنید اگه این بره عقدشو جای دیگه خالی کنه معتاد شه بره اونوره آب اونوقت شما میخواید جواب میدین .دیگه اگه ما ایشونو از دست بدیم دیگه کارمون لنگ میشه .... مراعات مارو بکنین .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۸
۵
آقای جلیلی داخل کوچه راهپیمتیی میکنه
جوات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باب دمت گرم راه پیمایی که کوچه و اتوبان و این چیزارو نداره لااقل یه ایراد درست بگیر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نیت مهمه منم تو ایران زمین راه پیمایی کرم ایرادی داره؟
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۸
امام (ره): بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است و من به آقای هاشمی فرزند برومند اسلام تبریک می گویم . 5 خرداد 58
شما همان بدخواهان هستید
گاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بازم صداقت این هوادار فعلی هاشمی وگرنه می گفت:
1- نهضت زنده است چون ها......... زنده است.
2-نهضت زنده است تا ها......... زنده است.
3-چون ها........ زنده است نهضت زنده است.
4- تا ها......... زنده است انقلاب زنده است.
اینها جک نیست ابراز ارادتی است که برخی طرفداران ها........ از جمله رئیس فعلی ......... بسته به شرایط به ها........ دارند.
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قابل توجّه آقا امیر!!!

بند آخر وصیّتنامه امام راحل «ره»:

«من در طول مدّت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد؛ ذكری از آنان كرده و تمجیدی نموده ام ، كه بعد فهمیدم از دَغَل بازیِ آنان اغفال شده ام. آن تمجیدها در حالی بود كه؛ خود را به جمهوری اسلامی متعهّد و وفادار می نمایاندند، و نباید از آن مسائل سوءاستفاده شود. و میزان در هر كس حال فعلی او است»

(روح الله الموسوی الخمینی)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت روح اللّه***
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی آقای تنکابنی آیا در مورد همه ی افراد ملاک حال فعلی است یا استثنا هم دارد؟ یه استنثنا هم نداره؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممنونم كه با مدرك جواب دادي بايد رويشون كم ميشد.
اين گاه هم وقتي كممياره ميزنه به كوچه خاكي .بابا يكم اين گاه رو تحويل بگيريد به حرفهاش بخنديد
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۸
امام (ره): بدخواهان باید بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است و من به آقای هاشمی فرزند برومند اسلام تبریک می گویم . 5 خرداد 58
شما همان بدخواهان هستید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احیانا...حضرت امام نفرمودند:
ملاک حال فعلی افراد است؟
_________________________
اون جمله ای که گفتی......به هیچ وجه نشون از لیاقت ها...... نیست"
نهضت به ها..... وابسته نیست""گیرم ها...... قبلا کارهایی کرده باشه...اما مالک انقلاب که نیست"
_________________________________
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ولمون کن بابا اون موقع که هنوز اک.... ش... نشده بود که!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امیر جان بابا
اون موقع که ففتنه نبود
الان .......... از اب درامد
بعدشم اونمقع فزند برومند بوده الا ن که ...... شده
فرق رو نمیبینی؟
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امام خمینی در فراز های پایانی وصیت نامه شان:ملاک وضع فعلی افراد است
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بند آخر وصیّتنامه امام راحل «ره»:

«من در طول مدّت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد؛ ذِكری از آنان كرده و تمجیدی نموده ام؛ كه بعد فهمیدم از دَغَلبازی آنان اغفال شده ام. آن تمجیدها در حالی بود كه خود را به جمهوری اسلامی متعهّد و وفادار می نمایاندند. و نباید از آن مسائل سوءاستفاده شود! و میزان در هر كس حال فعلی او است!»

(روح الله الموسوی الخمینی)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا حضرت روح اللّه***
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۶
۹
لا اقل از زیر پیراهنون می پوشیدن
جوات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لابد میخان پز بدن
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شکل کاره دیگه !
اینجوری می خواهند تلقین کنند که مملکت نا امن است . کدوم دیوانه ای میاد هاشمی رو ترور کنه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اخه اینجوری مده مگه محافظ دل نداره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شاید بقیه زیر پیرلاهن پوشیدن اما اینها عجله داشتن ، نتوانستن؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۴
۶
کرامت آقای احمدی نژاد رو در جریان اخیر فهمیدیم
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۴
۴
من مرده ایم دست تکون دادنشم. آخه چقدر مردمیه این بابا. خدا هفزش کنه
مم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۲
۲
پس ها......... آدمي بدي هس!
فهميدم
دي
هدایت اشتری لرکی
|
FRANCE
|
۲۳:۳۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۰
۴
۳
مامیرزانصراله خان کلام الدوله استعراض داریم که عقلا ومنطقا کسی به این شیخ بهرمانی کاری ندارد. چون که ایشان بدون مکر و حیله بدرد .......... هم نمیخورد. بهمین دلیل برای خودنمایی محافظان را امر به سپر وزره میکند تا خودش بیشتر به چشم بیاید. اصولا آدم .....، حیله های بسیار بلد است ایشان هم که گاهی میزبان ....... هستند به ایشان تدریس میکنند که ...... جان، دیدی من با بزرگتر از تو که میگفتند ...... اکبراست مشکل نداشتم و ندارم فقط تو برو عده ای از این حزب اللهی هارو که بلای جان منو دختر شاهزاده ام و پسر شاهزاده فراری ام شده اند را وسوسه کن تا این انقلاب را رها کنن. بهت قول میدم مثل خودت مکر وحیله کنیم تا همه بدانند ......... در این مملکت هنوز زنده است
خط انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۶
۶
هیچ کس به دنبال ترور ها.......... نیست. البته از برکت فتنه 88 و سکوت است.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۸
۳
اگر سکوت کند می گوئید چرا؟ اگر حرف بزند می گوئید چرا؟ اگر بیاید می گوئید چرا؟اگر نیاید می گوئید چرا؟ حضرت علی از دست شماها سر درچاه میکرد. هاشمی امام معصوم که نیست اشتباه هم دارد. اصلاح طلبها برای رسیدن به قدرت اماج تهمت قرارش دادند.اصول گراها برای رسیدن به قدرت اماج تهمت قرارش دادند.مگر همین هاشمی نبود که در همه صحنه های خطر بود.مگر شماها نمی خواهید بمیرید . شماها اگر جای هاشمی بودید ادعای خدائی می کردید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۵
۲
بسه اينقدر اين بنده خدا رو ............. تمام ................

............. باشه شما ميتونيد به اسلام عمل کنيد.
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۶
مملکتی که توش آزادی و امنیت نداره همینه دیگه...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کی جرات کرده تو رو اذیت کنه؟؟
شازده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آزادي و امنيت باشه چه فايده؟!
جون شما خيابونا بدون ......... و قلدر صفا نداره!!! آزادي مي خوايم چه كنيم؟!
...از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همین دیگه با ترور ساختگی و جلیقه ضد گلوله میخوان بگن ما هم آره
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۶
۵
فقط اقای جلیلی..مفهوم ساده زیستی یعنی این...هنوز هم یادم نمیره نفر ارشد مساله هسته ای ایران با پراید ساده به فرودگاه امام میره..خدا حفظش کنه این مردبزرگ رو.
شازده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخي... آخي...
با پرايد ميره...
خب چون با پرايد رفت و آمد ميكنه يادم باشه اگه كانديد شد بهش راي بدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۴
عزیزان توجه کنن که تقریبا تمام محافظا جلیقه ضد گلوله پوشیدن فقط اینا از روی پیرهن پوشیدن بقیه از زیر پوشیدن که به نظر من پوشیدن یا نپوشیدن مسئله خاصی نیست که بعضی ها اینطوری ذوق کنند و این رو دلیل محکمی برای حقانیت رئیس جمهور بدونند بهتره برین و درباره عملکرد و شعارها و دروغهای رئیس جمهور بحث کنید و اینکه چطور داره مملکت رو نابود می کنه بحث کنین در مورد اینکه این همه بدهی دولت به بیمه ها و داروسازها و بخشهای خصوصی و خیلی جاهای دیگه دلیلش چیه و از این نوع موضوعات که قابل بحثه
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاملا موافقم ولی تو ایران نه آزادی بیان هست نه آزدی پس از بیان و اینا خودشونو مقدس کردن و هر کس حرفی بزنه یا انتقادی بکنه به عقیده اینا کافر شده داره برای براندازی نظام تلاش می کنه تاسف انگیزه با این وضع ایران اصلا نمی تونه پیشرفت کنه البته تا زمانی که این طرز فکر حاکمه
بنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۷
۶
تلاش و زحمات بی وقفه ی ایشان و امثال ایشان انقلاب را به ثمر رساند و بعد جنگ عراق علیه ما، مستحکم کرد این انقلاب رو. حالا چند تا الف بچه که نمی دونن الف گرده یا دراز شدن همه کاره ی سیاست !شدن اونا جلیقه می خوان چیکار همه جور بهانه دست دشمن می دن از رو بی عقل ونفهمی .مومن .......... ......... ......... که هر کی از اون بالا میاد کلاه سرش بزاره یه قرون نمی ارزه.
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۱۰
۱۱
انقلاب فرزندان خود را مي بلعد:
آيت ال... منتظري
بني صدر
مهندس بازرگان
ميرحسين موسوي
هاشمي رفسنجاني
hامین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کدوم انقلاب ....خدا میدونه!!!!!!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظورش انقلاب مخملی بوده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طالقانی
لاهوتی
دستغیب
غفوری فرد
حجازی
و تمام زندانیان سیاسی زمان شاه و نمایندگان دور اول مجلس شورای اسلامی و ...
هدایت اشتری لرکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی ........... خودشان را در میان فرزندان انقلاب جا زدند.فرزند انقلاب با انقلاب حرکت میکند نه بر خلاف مسیران
مش....ون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خود کرده را تدبیر نیست ... لقش میخواستن نکنن
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انقلاب فرزندان ناخلف را از خود می راند.
بلعیدن برای حیوان درنده است مجید جان!
مگر این که انقلاب را حیوان درنده بدانی که با این حساب تو و این رفقای گرانقدرت که ذکر کردی، روی هم رفته می شید گرگ های این انقلاب. چون تو و این رفقات که ازشون یاد کردی خودتونو از این انقلاب می دانید.
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۴
۱۰
تازه این که چیزی نیست !
می دونید که ها.......... یک حس خوب و علاقه شدید به موتورای حجم بالا به اصطلاح سنگین داره ! همچنین ارادت خاصی به محصولات مرسدس بنز که البته ضد گلوله باشه .
اخلاق جالبی داره ! حس شاه بودن رو پس از چند روز رفت و آمد و کنار ایشان بودن ، کاملا حس می کنید ...
کاروان محافظین ایشان در ایران اگر نگیم بیشتر از رئیس جمهور هر دوره ای نبوده ، کمتر هم نبوده .
این نگاه ارباب و رعیتیش خیلی آزار دهنده است . به عبارتی اصلا مردم را آدم به حساب نمی آورد .
حالا چون در برابر فتنه گران ، نایستاد و حرفی نزد ، شده استوره فتنه گران و حامیانش ، در حالی که این ها نمی فهمند که ها.......... اصلا اینهار رو آدم هم حساب نمی کنه !!! فقط باید بگم متاسفم .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مصداق بارز سلطنت طلبی!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شاه رو با اون همه یال کوبال زدیم کنار"""
اونوقت ..................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۴
۶
هنوز هم انسان وجود دارد
واقعا دکتر جلیلی پاک ، ساده و بی ادعا زندگی می کند واقعا اگر چنین کسانی نبودند دیگر به کسی نمی شد فکر کرد
خدا سلامتش بدارد انشاءالله
بهمن از بابل
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۴
۶
خوب اگه می خواستن جلیقه بپوشند چرا زیر پیراهن هایشان نپوشیده اند که دستاویزی به دست .......هایی مثل شما ندهند.تابلو فتوشاپه
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلا شما خودت رو درگیر نکن !
می گیم توهمیه !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما توهم فتوشاپ دارید"""
دست خودتون نیست"""
________________________
خاتمی ............... تو بازم بگو فتوشاپه"
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم شما به هیچ عنوان خودتو ناراحت نکن.
همون که فکر می کنی درسته.
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۳
۲
این انقلاب زنده است چون ها...... زنده است تازه فهمیدیم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ چون بابا ایشان با جلیقه ضد گلوله همه جا حضور داره اینجا که ع...... نیست که نجات بده ترور ساختگی را .................
از جنس مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۰
۳
۴
جناب صراطی که با هیچکی دست برادری ندادین پس با کی هستین ، هرگز نخورد آب زمینی که بلند است . شماها هستین که دارین دامن می دین به مشکلات جزء مملکت و آتو می دیدن دست اجنبی ها . برین به درک
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما خیلی بی ادبی.اول برو ادب یاد بگیر بعد بیا اینجا حرف بزرگتر از دهنت بزن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۴
۴
این اقای جلیلی گرمش نمی شه؟
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر آقا سعید بسیجی «جلیلی»
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۳
۵
خدایی اگر لایه دهم محافظای احمدی نژاد با جلیقه می اومدن هم همین حرف رو می زدید ؟
برای شما ها متاسفم که چشم را بر روی حقیقت بسته اید یا خودتون رو به خواب ...
یسد علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۱
۳
بابا دست بردارید از این حرفا مرگ دیگه چیه درباره زندگی صحبت کنید.اگر بخواهند این اقارا ترور کند می شود شهید ودر قطعه شهدا باید خاک شود ولی خدای .................................. خدای شهادت لیاقت می خواهد که ...................
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا به دور"""

او آمن هتب است
او را باید مومیایی کرد...و به دنیای غرب برد!!!
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۲
۴
جليقه شون هم مثل خودشون بي خاصيته چون كه سر و گردن كه اسيب پذير هستند با اين جليقه محافظت نميشه كسي بخواهد دست به اقدامي بزنه به راحتي.محافظان روميتونه بفرسته اون دنيا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۵
۴
آخه شما كور هستي محافظان بقيه را نمي بيني
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۴
۳
چقدر هاشمي با وقار و متانت هميشگيش راه ميره .واقعا از سر و روي اين مرد انقلاب ميباره
بايد از اين افراد محافظت بشه .مثل اقاي هاشمي در ايران نيست .من بودم با ماشين ضد گلوله ميرفتم
نجفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۴
۳
خودش از کارنامه ی نه چندان خوبش در فتنه ی 88 باخبر هست و از حضور در بین مردم هم طبیعتا هراس داره.
n2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جایند مدعیان بصیرت که پس از نامه ها.......... به رهبری به ایشان تاختند کجایند مدعیان بصیرت که پس از نماز جمعه آخر ها......... به ایشان تاختند و تازه به سخنان ایشان پس از دوسال در مورد زندانیان سیاسی عمل کردند
کجایید ای بی بصیرتان بصیرت نما
...از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۵
۲
به نظرات حامیان رف.. توجه کنید دارن میگن
زورمون زیاده گردنمونم کلفته تاچشتون دراد مخالفت کنید خونتونو میریزیم زمین و...واقعا که از دست اینا فقط میشه به خدا پناه برد

امیدوارم ه ر تیر غیب بخوره
یک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۴
۴
امین زنده به عشق واقعا برای تو و دینی که داری متاسفم . بعدم نمک نشناسی هم حدی داره اگه کمک های این آقا زمان انقلاب نبود مطمِئن باش احمدی هم نمیتونست امروز دلاوری کنه البته که ما هیچی ندیدیم از ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من به برادر مسلمونم توهین نکردم که الان نگران دینم باشم""

فکر نمیکنم در جایی از قرآن آمده باشه که مبارزه با منافقین ...شما رو بی دین میکنه"
_______________________________
این آقا به انقلاب مان کمک کرد.....باشه قبول.....ولی بعدش چیکار کرد"""
چه ضربه هایی که نزد"
_________________________
نباید فکر کنه مالک انقلابه""
خیلی ها واسه انقلاب کار کردند.......اما ادعای سهم خواهی ندارند""
نمیروند با امثال بهزاد نبوی حرف بزنند که رهبری رو از صحنه کنار بذارند"""
آنهایی که جانشان را در راه آرمان های انقلاب و امام گذاشتند....هیچوقت نگفتند: که نظام ولایت فقیه با نظام مردمی فرق داره""
آنهایی که تنها مهر امام راحل رو در دل داشتند...هیچ وقت از کاهش اختیارات رهبری سخن نگفتند....و حرفی از شورای رهبری به میان نیامد!!!!

این بخشی از صحبت بهزاد نبوی با شخصی است که نماد سلطنت طلب در ایران است::
ما تکلیف اصل ولایت فقیه را روشن کنیم. این نظام یا ولایت فقیه است یا نظام مردمی؟ یعنی چه که بیست و دو میلیون به خاتمی رای بدهند و بعد درنهایت یک شخصی به نام ولی فقیه مسیر را مشخص می‏کند. این ولایت فقیه را باید برداشت!!!!!!!!
____________________________
باز شما حرف خودتو بزن!!
یاسر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۳
۰
با عرض سلام خدمت همه .
از اینکه این خبر مسخره ÷خش کردید ممنون.
برای اطلاعتون میگم حلقه حفاظت هر یک از بزرگان توسط سپاه انصار تامین میشه
وحلقه حفاظت روشهای خودشون دارن وکارشون فقط حفاظت از بزرگان برای دوری از کوردلانه
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزیز در مورد مطلبی که اطلاعاتتون در اون کامل نیست ، خواهشن اطلاعات ناقص و یا غلط ندهید !
فدایی سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰
۰
۱
ببین عزیزم این کارا اصلا خوب نیست احمدی نزاد چون ریس جمهوره این کارا را میکنن شیطنت رو کنار بگزارید احمدی نزاد به اندازه این اقایون برای نشام زحمت نکشیده تند روی رو کنار بزارید فقط گوش به حرف امام خامنه ای بدید زشته نکن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
آقای ضرغامی با عینکی که زده کمتر قابل شناسایی است.
روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۱
۲
این همون آدم نیست که فرزنداش مفسد اقتصادین
این همو آدم نیست که جام زهر و به امام ما داد
این همون آدم نیست که زمانی که باید حرف میزد سکوت کرد زمانی که باید سکوت میکرد حرف زد
حالا چی شده این آقا شده سرمایه ی نظام؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۲
۱
حتما واسه جون محافظاش ارزش قائله
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۳
۳
عكس هاي اول و دوم را خوب نگاه كنيد.كه در ان رييس جمهور شجاع ومحبوب و ساده زيست وولايتمدار ومردمي.در حلقه مردم مومن و روزه دار قرار دارد.
گرچه كه ممكنه به زعم برخي گمراهان و كج انديشان .ان مردم هم به جرم طرفداري از رييس جمهور محبوب به منحرف بودن وضد ولايت بودن متهم شوند ..اما مهم نيست .
بلكه انچه كه مهم است پيام اين عكس است كه.
به اندازه كافي گوياهست .بله. اين دوعكس پيام دارد. پيامي به روشني روز وبه بلنداي اسمانها .وبه بزرگي ايران اسلامي..
منتظر بمانيد تا پيامهاي ديگري را از .سفر بعدي رييس جمهور محبوب به نيويورك.ويا ساير نقاط .دريافت كنيد.گرچه كه اين پيامها خوشايند كج انديشان نخواهد بود.
زنده باد محبوب ترين وشجاع ترين رييس جمهور جهان دكتر محمود احمدي نژاد.
مهدي از مشهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مثل اينكه پيام اين دو عكس بد جور حال كج انديشان رو گرفته
ولي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۲
۲
ها........... تمام شده است شما هم دست از سر اين اشرافي برداريد
فدايي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۲
۳
جلب توجه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۲
۶
سلام بر هاشمی
هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است( امام خمینی )
هیچکس برای من هاشمی نمی شود.( امام خامنه ای )
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بند آخر وصیّتنامه امام راحل «ره»:

«من در طول مدّت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسی و اسلام نمایی بعضی افراد؛ ذِكری از آنان كرده و تمجیدی نموده ام؛ كه بعد فهمیدم از دَغَلبازی آنان اغفال شده ام. آن تمجیدها در حالی بود كه خود را به جمهوری اسلامی متعهّد و وفادار می نمایاندند. و نباید از آن مسائل سوءاستفاده شود! و میزان در هر كس حال فعلی او است!»

(روح الله الموسوی الخمینی)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امام خامنه ای:

«ميان آقاي هاشمي و رئيس جمهور نيز از سال 84 اختلاف نظرهاي متعدّدي درباره مسائل خارجي، نحوه اجراي عدالت اجتماعي و برخي مسائل فرهنگي وجود دارد. كه البته نظر رئيس‌جمهور به نظر بنده نزديكتر است.

(البته قابل ذکر است که رهبری عزیز با کسی تعارف ندارند؛ و مورد مدّنظر؛ دیدگاه های سالهای 84 و 88 دکتر احمدی نژاد می باشد نه سال 90 !!! زیرا حضرت آقا حجّت را در دیدار اخیر هیأت دولت با آن حضرت؛ تمام نمودند! منظورم از آوردن سخن امام و آقا؛ جهت اثبات درست نبودن؛ نظر دوست خوبمان جناب آقا رضا بوده است)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا امام رضا «ع»***
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۲
۳
گیر الکی دادید.
چیز مهمی نبود که خبریش کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
چرا بعضی ها ا...... هستند .مگر هاشمی مشخص می کند که تیم محافظ چی بپوشد و چی نپوشد .تیم محافظ هرکسی شرایط خودش را دارد.
sek
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
حالا خوبه ............................... وگرنه با هلیکوپتر از هوا، ماشین زرهی از زمین و ناو و زیر دریایی از دریا ازش محافظت می کردند!!!!
حالا اگر هم ضد گلوله می پوشید جنس خوبش را انتخاب کنید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
هر وقت کاسه عمر تموم بشه خدا کاری نداره چندتا محافظ داری یا اینکه جلیقه ضدگلوله داری یا نه.عزرائیل به این چیزا کاری نداره.چون باید طرف قبض روح بشه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینی که من می بینم.....تا ترتیب خود عزرائیل رو نده................!!!
___________________
ساده ای برادر من.......به این میگن ا.... شاه....نه برگ چغندر
M1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
حالا چرا اینقدر محافظاش پیر و در ........ان؟ ضد گلوله شون هم تنگشونه. لب تر میکرد کم نبودن جلبک های فدایی ........ زده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
هر سال تو همه تظاهراتا اینجوریه!
100ra
|
UNITED STATES
|
۱۷:۴۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۰
۰
۲
اولین بار بود که به این سایت مراجعه کردم و آخرین بار حالم از این همه بادمجان دور قاب چین به هم خورد
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۰
۰
۲
تعجب می کنم از این برداشت بدون کارشناسی تون اونهم تو این اوضاع...
من یادم نرفته وقتی آقای هاشمی داشتون تو مرقد امام (ره) سخنرانی می کردن و یک تروریست تیر اندازی کرد ایشان محافظشون رو کنار زدن وبه ادامه سخنرانی پرداختن...
هاشمی و ترس از جان محال است...
به بقیه مسائل کاری ندارما...
اسماعیل
|
UNITED STATES
|
۲۱:۳۱ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۰
۱
۱
محاصره امنیتی احمدی جان زیاد بود یا هاشمی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
UNITED STATES
احمدی دلاور...رییس جمهور یه مملکته.....اون ...... کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
من طرفدار ها....... نیستم ولی این خوب نیست که آدم چشمهاش رو رحقیقت ببنده او آدمهایی که دورو بر احمدی نژاد و لاریجانی و محسنی و... هستند چون جلیقه ندارند محافظ نیستند. بخدا هستند خیلی جهت دار مطلب مینویسید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
بردار صراط نمره عینک بصیرتت رفته بالا ها!!! عکس را خوب ببین بعد بگو"خیلی راحت و در میان مردم" برادر برات عجیب نبود چهار پنج تا مردم یک شکل یک هیکل کت و شلواری عبوس دور هر کدوم از اون مسئولین رو گرفته؟ که حتما جلیقه رو زیر لباس پوشیدن!!! برادر این که شما گفتی نه خبر و نه تحلیل و هیچ ربطی هم به صراط مخصوصاًاز نوع مستقیمش نداره!!!من هم دل خوشی از رفسنجانی ندارم اما توقع دارم همچین مسائلی مطرح بشه تا بخواد به مخاطب جهت بده!! والسلام علی من طبع الهدی
جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۰
۱
۰
انشاء اله ریس جمهور آینده جلیلی است
ع ف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۰
۰
۰
ملاك اصلي وضع فعلي افراد است اما كدام افراد و كدام وضع، كي گفته كه مثلاً درست كدام است و غلط كدام است چرا هرزه مي گوييد پس تقوايتان كجا رفت بالاخره هيچ چيز به جاي خودش نيست و همه چيز با هوچي گري كه نمي شود و وظيفه محافظين هم همين بوده كه انجام داده اند لذا بنظر مي رسد برخي از حسادت نمي توانند ببينند و نمي توانند بفهمند كه هاشمي يعني چه به قول معروف افتاد؟