۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
آیت‌الله امامی کاشانی:

بهائیت به حدی آلوده است که خالقانش هم حاضر به استقرار آن در فلسطین نشدند

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به فرقه آلوده بهائیت گفت فرقه بهائیت در حدی از آلودگی قرار داشت که استعمار و استکبار که خالقان آن بودند حاضر نشدند این فرقه را در فلسطین مستقر کنند.
کد خبر : ۳۰۰۳۳۰

صراط: آیت‌الله محمد امامی کاشانی خطیب نماز جمعه تهران امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز پایتخت اظهار داشت: از مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب الزام دولت به غرامت معنوی و مادی آمریکا به ایران تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، وی تصریح‌کرد: باید این صدمات معنوی و مالی ایران جبران شود و دولت نیز آنطور که صلاح و مصلحت می‌داند این قانون را اجرا کند.

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی براینکه استکبار، آمریکا و هم‌پیمانانش بحث ایران و اسلام‌ستیزی را دنبال می‌کنند، گفت: آنچه کف روی آب است از بین خواهد رفت و با فرج امام عصر (عج) این همه سر و صدا خاموش خواهد شد.

خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه مسلمانان باید اتحاد و وحدت کلمه داشته باشند گفت: شما ببینید امروز استکبار آمریکا و هم‌پیمانانش در دنیا در یمن، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان چه می‌کنند؟ این همه جنایات، کشت و کشتار به راه انداخته‌اند و گروه‌های اراذل و اوباش مثل داعش تولید و حمایت می‌کند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ملت ایران بیدار و از انسجام لازم برخوردار است، گفت: انسجام در بین ملت ایران به برکت وجود امام عصر (عج) است و طبق ایدئولوژی شیعه در عصر غیبت ولایت فقیه این وظیفه را برعهده داردکه امام راحل نیز با اتکا به همین نقطه ولایت توانست انقلاب را پیروز کند و رهبر انقلاب نیز بر همین پایه و اساس است که سعی کرده ملت ایران در امنیت و انسجام به سر ببرد.

وی از امت اسلامی خواست که به دولت‌های وابسته و حاکمان مزدور خود دست رد بزنند و با وحدت کلمه در برابر جنایات داعش و تکفیری‌ها سکوت نکنند چراکه سکوت کردن اشتباه است.

آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: مسلمانان باید در مقابل این جنایت‌ها قیام کنند و حاکمان پلید را عقب بزنند. حاکمانی که با پول خود به تکفیری‌ها سلاح می‌دهند.

خطیب نماز جمعه تهران به اهمیت انسجام و وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: ملت عزیز ما باید به این امنیت و انسجام موجود اهمیت بدهد مبادا خدایی نکرده در مسئله امنیت، وحدت، امامت، امت، ملت و رهبری رخنه و خللی ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به غیبت حضرت مسیح و ادعای برخی از افراد که ما مسیح هستیم پرداخت و گفت: در اسلام هم این مدعیان دروغی درباره حضرت ولیعصر وجود داشته‌اند که فرقه آلوده بهائی جزو این مدعیان دروغ بود.

آیت‌الله امامی کاشانی با تاکید براینکه فرقه آلوده بهائی را استعمار و استکبار خلق کرد، گفت: این فرقه در حدی از آلودگی قرار داشت که خالقان آن یعنی استعمار و استکبار حاضر نشدند که محل فرقه را در فلسطین قرار دهند.

آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: استعمار و استکبار برای اینکه مزاحمتی برای جهان اسلام ایجاد کنند عده‌ای به نام صهیونیسم را که اسم یهود را یدک می‌کشند در زیر پوشش تورات در حالی که هیچ ربطی به تورات و یهود ندارند و از نطفه ای کثیف هستند در جهان اسلام کاشت.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: پاپ که از رهبران این فرقه بود ابتدا خود را امام غایب معرفی کرد سپس گفت که من پیغمبر هستم و در همین حین زنی در بین مردم به سخنرانی پرداخت و گفت ما آیات قرآن را برداشتیم و از این به بعد دیگر حجاب نیست.

وی ادامه داد: کدام کشور و قانون اجازه می‌دهد دشمن در کشور شما زندگی کند.

آیت‌الله امامی کاشانی در توضیح اظهارات خود مبنی بر عدم اجازه دادن به دشمن در کشور گفت: در آمریکا یعنی در سال 1993 فرقه داوودیه مدعی بود که عیسی‌بن‌مریم برمی‌گردد و در همین حین جمعی بسیج شدند و به بالای تپه‌ها رفتند و گفتند ما منتظر آمدن مسیح هستیم اما دولت آمریکا که ریاست آن برعهده بوش بود همه آنها را کشت و بعد مدعی شد که خودکشی کردند.

خطیب نماز جمعه تهران در خطبه اول به نیمه شعبان و ولادت امام عصر (عج) اشاره و اظهار کرد: فرداشب که شب ولادت امام عصر (عج) است شب قدر است اما مرتبه آن از شب قدری که قرآن در آن نازل شد کمتر است.

وی به برخی شبهات مبنی براینکه چگونه می‌توانیم یک انسان هزار سال پیش به دنیا آمده و اکنون نیز زنده باشد، گفت: طبق آزمایشات آزمایشگاه‌های جهان عمر کوتاه و بلند و هر ویژگی‌ دیگر به ژن هایی برمی‌گردد که در سلول‌ها وجود دارد و در این سلول‌ها به صورت رمز نوشته شده است و اگر علم بتواند رمزگشایی کند می‌تواند عمر و وضع سلامتی انسان را در سال‌های مختلف تشخیص دهد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
فرقه داوودیه توسط پلیس کشته نشد ، دولت آمریکا برای ارائه گزارش اعزام شد که به اونها حمله کردن و بعد هم رهبر این فرقه دستور خودکشی دسته جمعی به وسیله سم رو داد
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۵:۲۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
صراط جان لطفاً حمایت آیت الله مکارم از روحانی را هم بذار تا به شعار هیدرت پایبند باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
۱
۱
چون باور دیگران مثل ما نیست باید بهشون توهین کرد و حق حیات را از انها گرفت ؟این خلاف دستورات دین مبین اسلام است.عیسی به دینش موسی هم به دینش