۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
سردار سلامی:

عروسک‌های استکبار جهانی‌ به زودی نابود ‌می‌شوند‌

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کسی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند، گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و بازدارندگی قرار دارد.
کد خبر : ۳۰۰۵۰۶
صراط: جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه کسی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند، گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و بازدارندگی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در یادواره سرداران و 146 شهید منطقه کلیجان رستاق ساری در روستای آبکسر با بیان اینکه کسی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی چپ نگاه کند ،گفت: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار و قدرت بازدارندگی قرار دارد.

سلامی با یادآوری رشادت‌های رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس گفت: عروسک‌های استکبار جهانی همان تکفیری‌ها بودند که هیچ جایگاهی در برابر ایران ندارند و به زودی نابود خواهند شد.

وی افزود: وجود مدافعان حرم در وسط میدان ، دشمن را زمین‌گیر کرده ‌بنابراین همه ملت ما مدیون شهدای مدافع حرم هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تکریم و تعظیم خانواده‌های شهدا باید در جامعه نهادینه شود، گفت: خانواده‌های شهدا اسطوره‌های واقعی ایثار بوده و یادآوری نام شهیدان در یادواره‌های شهدا برای آنان بسیار ارزشمند است.

سردار سلامی تصریح کرد: رزمندگان ایران در حال حاضر برای دفاع ازاسلام در عراق و سوریه حاضر شده و اگر ‌در این کشورها از عزت اسلام دفاع نکنیم چهره اسلام در منطقه مخدوش و از بین خواهد رفت.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان کشور قدرتمند ‌منطقه بوده و به دلیل جهاد، هجرت و تحمل سختی‌ها توسط رزمندگان به الگوی ایثار و شهادت در منطقه تبدیل شده و مقاومت ملت ایران برای دفاع از مظلوم همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
۱
۱
.... دعا كن زودتر از بين بره . ... اونا روز بروز ترقي ميكنن ما روز به روز پس رفت ميكنيم . ما چي بوديم چي شديم . اونا چي بودند چي شدند . ...