۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

فریادایرانیان‌برای آزادی فاتح‌خرمشهر+تصاویر

پس از گذشت چندین ساعت از اعلام خبر زنده بودن سردار احمد متوسلیان و 3 دیپلمات ایرانی در اسارت رژیم صهیونیستی کاربران ایرانی در شبکه‌‌های اجتماعی همچنان ندای «اللهم فک اسیر» سر می‌دهند.
کد خبر : ۳۰۰۹۹۵

صراط: پس از اعلام خبر سردار دهقان وزیر دفاع درباره «مدارکی دال بر زنده بودن سردار احمد متوسلیان و 3 دیپلمات ایرانی که در اسارت رژیم صهیونیستی» هستند، کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ freemotevaselian# خواستار آزادی سردار احمد متوسلیان از زندان‌های رژیم صهیونیستی شدند.

تنها در ساعات ابتدایی انتشار این خبر بیش از 5 هزار و 800 توئیت با محتوای حمایت از سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در توئیتر منتشر و کاربران با انتشار مطالب و عکس‌نوشت‌ها از فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله و اسرای ایرانی در بند زندان‌های رژیم‌صهیونیستی اعلام حمایت کردند.

در ادامه برخی از مطالب منتشر شده در این خصوص می‌‌آید.


به گزارش فارس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع ایران به خبرگزاری دفاع مقدس گفته است «ادعای ما این است که این ها زنده و در اسارت رژیم صهیونیستی هستند و مدارکی دال بر این موضوع وجود دارد. آنها مسئولیت سلامت و امنیت چهار دیپلمات را باید بر عهده بگیرند و هم از لحاظ حقوقی و هم از لحاظ سیاسی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم اینان را آزاد کنیم. دولت این مسئله را پیگیری خواهد کرد.» و پس از اعلام این خبر «آزادی سردار متوسلیان» به رتبه چهارم هشتگ‌های داغ توئیتر رسید.

واکنش‌ها زنده بودن سردار متوسلیان +تصاویر

جاویدالاثر سردار حاج احمد متوسلیان متولد 15 فروردین 1332 و دانش‌آموخته دانشگاه علم و صنعت از سرداران بنام دوران دفاع مقدس است که پس از آزادسازی مناطق غرب کشور از دست ضد انقلاب، دی‌ماه سال 60 عازم جبهه‌های جنوب شد.

سردار متوسلیان پس از تشکیل لشکر 27 محمد رسول‌الله به عنوان طراح و مجری عملیات‌ فتح‌المبین در فروردین سال 61 حماسه‌ای جاودان خلق کرد و پس از آن آماده عملیات بیت‌المقدس شدند، عملیاتی که نام سردار احمد متوسلیان را به عنوان فاتح خرمشهر در تاریخ ماندگار کرد.

سردار سرلشکر جاویدالاثر احمد متوسلیان در خرداد سال 61 به منظور دفاع از مردم مظلوم لبنان در مقابل تجاوز اسرائیل راهی لبنان شد و در روز 14 تیر سال 61 توسط مزدوران رژیم صهیونیستی به همراه سه دیپلمات دیگر ربوده شدند که تاکنون اطلاعی از سرنوشت قطعی این چهار دیپلمات در دست نیست.