۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

رئیس فدراسیون فوتبال در دادسرا

رئیس فدراسیون فوتبال که حضورش در مسئولیت جدید به یک ماه نمی‌رسد به خاطر شکایت یکی از سامانه‌های مخابراتی به دادسرا رفت تا در مورد ابهامات قرارداد سازمان لیگ با این سامانه توضیح دهد.
کد خبر : ۳۰۱۱۱۶
صراط: رئیس فدراسیون فوتبال که حضورش در مسئولیت جدید به یک ماه نمی‌رسد به خاطر شکایت یکی از سامانه‌های مخابراتی به دادسرا رفت تا در مورد ابهامات قرارداد سازمان لیگ با این سامانه توضیح دهد.

به گزارش مهر، مهدی تاج که تا قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس سازمان لیگ فعالیت می کرد و کمتر از بیست روز است به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت می کند، صبح امروز سه شنبه در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شد.

رئیس جدید فدراسیون فوتبال در شرایطی به دادسرا رفته بود که علیرضا رحیمی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس و راه آهن هم وی را همراهی می کرد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد دلیل حضور تاج در دادسرا شکایت یکی از سامانه های مخابراتی است که پیش از این با سازمان لیگ قرارداد داشته اما سازمان لیگ به تعهداتش در مورد این سامانه عمل نکرده و قرارداد جدیدی را با اسپانسر دیگر امضا کرده است.

از آنجایی که این قرارداد میلیاردی است و سازمان لیگ به تعهداتش عمل نکرده، سامانه مورد نظر شکایت کرده و حالا تاج که رئیس فدراسیون شده است با دردسر تازه‌ای مواجه شده و باید این مشکل را حل کند.