۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

مأموریت ویژه برای عصبانی کردن محمد بنا!

عده‌ای با مأموریت ویژه فقط به نیت تقرب نزد صاحبان قدرت در فدراسیون‌کشتی، وظیفه عصبانی کردن محمد ‌بنا را دارند.
کد خبر : ۳۰۱۱۲۶
صراط: نهایی که هر اقدام و تصمیم سرمربی‌ تیم ملی‌ کشتی ‌آزاد را چشم‌ و گوش بسته پذیرفته و روی سر می‌گذارند، هر حرکت و اقدام سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی را تحلیل و تفسیر نموده، سعی در عصبی کردن او دارند.

به گزارش خبر ورزشی، آنهایی که طی 4 سال گذشته کوچکترین انتقاد یا اعتراضی‌ به هیچ‌ یک از تصمیمات و نظرات غلط‌ یا اشتباه ‌رئیس‌ فدراسیون و سرمربی‌ تیم ملی‌کشتی ‌آزاد نداشته‌اند، بعد از هر اتفاق یا رویدادی در کشتی فرنگی، علیه محمد‌ بنا موضع‌گیری نموده و برای عصبانی ساختن او تلاش می‌کنند. در زمان سرپرستی مرحوم حجت‌‌ا... خطیب در فدراسیون‌کشتی ‌و از روزی که رسول‌خادم هدایت آزادکاران را بر عهده گرفته ‌تا امروز که ‌همزمان ‌رئیس ‌فدراسیون ‌و سرمربی‌تیم ملی ‌کشتی ‌آزاد است، هنگام‌کسب قهرمانی ‌در هر مسابقه یا تورنمنت بین‌المللی‌ داخلی ‌یا خارجی، از ایستادن روی ‌سکوی ‌قهرمانی به همراه مربیان و کشتی‌گیران خودداری کرده و رفتار او از سوی مأموران ‌ویژه و متخصص امر «بَه بَه و چَه چَه» نه تنها تقبیح نمی‌شود بلکه ضمن ستایش، حرکت او تفسیر به تواضع می‌گردد اما انجام مشابه همین رفتار از سوی محمد بنا، که برای نخستین‌ بار در شیراز اتفاق افتاد به عنوان حرکتی عجیب و حاشیه‌ساز تعبیر شده و اکنون به ‌زعم خود در انتظار حاشیه‌سازی‌های بدتر از سوی سرمربی تیم ملی‌کشتی فرنگی نشسته‌اند. آنهایی که از فحاشی مربی‌تیم ملی کشتی ‌آزاد به یک خبرنگار کک‌شان هم نگزید، امروز از کنار زدن میکروفون یک برنامه ‌تلویزیونی محبوبِ رئیس فدراسیون، آسمان و ریسمان را به هم می‌بافند که به برنامه‌ای هم پای نودِ فوتبال! در کشتی توهین شده است!

آنهایی‌که شورای ‌فنی را به محمد ‌بنا تحمیل‌ کرده و عده‌ای یارِ غار و همیشه ‌حاضر در گرمابه و گلستان را به خدمت گرفته‌اند، انتظار دارند همه جامعه کشتی به موفق‌ترین سرمربی تیم ملی‌ کشتی ‌ایران بتازند و با موضع‌‌گیری علیه محمد بنا بر عصبانیت او بیفزایند تا یک بار دیگر تاب تحمل این شرایط را نیاورده و همچون حرکت احساسی قبل، مجبور به تَرک‌ تیم ملی شود!

این یک واقعیت غیرقابل کتمان است که سرمربی تیم ملی‌کشتی فرنگی از بعضی زیرکی‌ها و زرنگی‌های سیاستمدارانه بی‌بهره است و بلافاصله نظرات و عقاید خود را به صورت احساسی و علنی مطرح می‌کند اما او حتی تصمیمات احساسی خود را نیز بر اساس صداقت و سلامت نفس می‌گوید نه به صورت نمایشی و برای کسب منافع فردی و شخصی!

سرمربی تیم ملی‌کشتی فرنگی اگر هزار و یک اشتباه داشته‌ باشد، قطعاً و بدون شک از چنان صداقتی برخوردار است که موفقیت تیم ملی‌ کشتی فرنگی را بر هر منفعت فردی، گروهی و باندی ترجیح می‌دهد و اگر هم از تبعیضات و بی‌توجهی‌ها گلایه می‌کند، نه تنها برای سیاه‌بازی و رنگ ‌کردن مردم نیست، بلکه به فکر حمایت، تقویت، تشویق و احقاق حق شاگردانش برای کسب افتخار و تکرار قدرتنمایی در المپیک است.

((حتما صفحه ورزش کار شود))

اعتراض سازمان بسیج ورزشکاران به فدراسیون کشتی

سازمان ‌بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه‌ای نسبت به حضور تیم ‌منتخب‌ کشتی ‌آزاد برای ‌دیداری ‌تشریفاتی با آمریکا و قبول شکست 6- یک از میزبان اعتراض کرد. در قسمتی از این بیانیه آمده است‌:

«در حالی که دولت غارتگر و مفسد آمریکا خون هزاران انسان بی‌گناه را به وسیله عمال خود در عراق، یمن، بحرین، فلسطین، افغانستان و... بر زمین می‌ریزد و مصیبت‌های ‌زیادی برای ملت‌های ‌جهان به بار آورده، متأسفانه تعدادی از چهره‌های ‌ورزشی با سفر به ‌آمریکا در برنامه‎هایی حضور پیدا می‌کنند که انسان باید به مسلمانی و حتی انسانیت آنها شک کند. خون بچه‌های مظلوم مدافع ‌حریم ولایت‌ اهل ‌بیت (ع) این مملکت در دفاع از ناموس همین‌ افراد در حال ریختن است، آنها در حال نشستن و دیدن بازی کشتی زنان با آن وضع اسف‌بار هستند. اساساً نمی‌دانیم چه پیش‌ آمده، همه کسانی که به دنبال خوشگذرانی و شهوترانی هستند، از فضای به وجود آمده می‌‌خواهند خود را به آمریکا نزدیک کنند.»

15 مازندرانی در اردوی تیم ملی‌کشتی آزاد

15 مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی‌ آزاد حضور دارند. مرحله جدید اردوی تیم ملی از اول خردادماه آغاز می‌شود و تا 12 خرداد‌ماه ادامه می‌یابد. نفرات دعوت شده به این اردو در دو گروه ‌جداگانه تمرین می‌کنند که نفرات ‌اصلی ‌تیم ملی‌ اعزامی به المپیک 2016- برزیل و مسابقات قهرمانی‌ جهان غیرالمپیکی‌های 2016- مجارستان در گروه A و تعدادی از نفرات مدعی اوزان مختلف هم در گروه B تمرین می‌کنند. رضا اطری، مسعود اسماعیل‌پور، بهنام احسان‌پور، سیداحمد محمدی، سعید داداشپور، حسن یزدانی، رضا یزدانی، عباس طحان و کمیل قاسمی مازنی‌های گروه A و مرتضی گودرزی، جلال زمان، اباذر اسلامی، حامد طالبی‌زرین‌کمر، جعفر شمس‌ناتری و پوریا رحمانی آزادکاران مازنی حاضر در گروه B هستند که تمرینات‌شان زودتر از گروه نخست و فردا به پایان می‌رسد.

آخرین استارت کشتی ساحلی برای قهرمانی جهان

مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی جهان 2016 در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روزهای 17- 14 خردادماه جاری در شهر فازانای کرواسی برگزار می‌شود. شاگردان فردین معصومی که مرحله قبلی تمرینات خود را در شهرستان نور انجام دادند، آخرین مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی را از صبح امروز در تهران استارت می‌زنند تا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در پیکارهای جهانی، مهیای اعزام به کرواسی شوند.

 

سرخط خبرها... کشتی

* 5 پهلوان دارای بازوبند به عنوان اعضای کمیته‌ فنی‌ رقابت‌های ‌انتخابی ‌تیم ملی کشتی ‌پهلوانی معرفی شدند. رضا سوخته‌سرایی، محمدحسن محبی، محمدرضا توپچی، حمید قشنگ و امین رشیدلمیر روز شنبه، رقابت مدعیان کشتی ‌پهلوانی را زیر نظر می‌گیرند.

* مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی پهلوانی روز شنبه هفته آینده با نام گرامیداشت شهدای مدافع حرم در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می‌شود.

* مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان روزهای پنج‌شنبه و جمعه در خانه کشتی شماره 2 تهران و با نام گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.