۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

مهدی بربری به جمع شهدای مدافع حرم پیوست

«مهدی بربری»، سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دماوند است که پیکر مطهر وی روز پنج‌شنبه، ششم خردادماه تشییع می‌شود.
کد خبر : ۳۰۱۱۷۵
صراط: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند امروز در گفت‌وگوی با فارس اظهار داشت: پیکر مطهر سیزدهمین شهید این شهرستان روز پنج‌شنبه، ششم خردادماه در روستای مراء تشییع می‌شود.

امیر مرادی با اشاره به تشییع سیزدهمین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) اظهار کرد: شهید مهدی بربری، 23 ساله و از شهدای افغانستانی و سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دماوند بوده که در مبارزه با گروهک‌های تروریستی و داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند با بیان اینکه خانواده شهید مهدی بربری ساکن روستای مراء هستند، تصریح کرد: چون خانواده شهید مهدی بربری ساکن روستای مراء هستند، به همین خاطر، پیکر این شهید مدافع نیز در این روستا تشییع و در گلزار شهدای روستا به خاک سپرده می‌شود.

مرادی گفت: مراسم تشییع پیکر سیزدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دماوند روز پنج‌شنبه و از ساعت 17 عصر از مقابل دهیاری مراء به سمت گلزار شهدای این روستا برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند اضافه کرد: مراسم سوم و هفتم شهید مدافع حرم مهدی بربری نیز در همین روز از ساعت 19 تا 21 شب در حسینیه روستای مراء برگزار می‌شود.