۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

تهدید انجمن‌ سلاح آمریکا علیه ایران +تصاویر

انجمن ملی سلاح آمریکا با انتشار ویدئویی، ایران را به رویارویی با مردم آمریکا تهدید کرد.
کد خبر : ۳۰۱۲۳۶
صراط: انجمن ملی سلاح آمریکا با انتشار ویدئویی، ایران را به رویارویی با مردم آمریکا تهدید کرد.

به گزارش دیلی کالر؛ انجمن ملی سلاح آمریکا سازمانی به منظور ترویج مالکیت سلاح گرم و ارائه آموزش چگونگی استفاده از این تسلیحات در آمریکا است و بامداد امروز با انتشار ویدئویی مدعی شد ایران باید از رویارویی با مردم آمریکا بترسد.

تهدید انجمن سلاح آمریکا علیه ایران +تصاویر

در این ویدئو صدای خواننده‌ای به گوش می‌رسد که در سخنانی گستاخانه مدعی می‌شود: پیغامی به ایران و دیگر تروریست‌ها، گوش کنید. شما با رئیس جمهور جوان، کم تجربه و صلح طلب ما و تعدادی از دوستان نه چندان قدرتمندش روبرو شده اید، نه با مردم آمریکا. شما هنوز با مردمی که در صورت لزوم با دستان خون آلود و خالی از کشور خود دفاع خواهند کرد روبرو نشده اید؛ مردم سخت کوشی که قادرند با تمساح‌های عظیم الجثه درگیر شوند. شما با کشاورزان، کابوی‌ها، معدن کاران و کارگران صنایع فولادی و حتی پلیس‌های آمریکایی روبرو نشده اید. شما هرگز هیچ کدام از این ها را ندیده و باید دعا کنید که هرگز نبینید. ما امن‌ترین جای آزادی یعنی انجمن ملی سلاح هستیم.

تهدید انجمن سلاح آمریکا علیه ایران +تصاویر

سازمان "ان آر اِی،" انجمن ملی سلاح، نام این ویدئو را "شما هنوز مردم آمریکا را ندیده‌اید" گذاشته و مدعی شده است این فیلم بخشی از یک کمپین ملی است تا به ایران و دیگر دشمنان آمریکا بگوید در غیاب یک رهبری قدرتمند در این کشور، نباید آمریکا را ضعیف بشمارید. قدرت واقعی ما در دستان میلیون‌ها آمریکایی پرافتخار، آماده به خدمت و سختکوش است. 

تهدید انجمن سلاح آمریکا علیه ایران +تصاویر

تهدید انجمن سلاح آمریکا علیه ایران +تصاویر

تهدید انجمن سلاح آمریکا علیه ایران +تصاویر
نظرات بینندگان
داتکام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
۳
۰
(:::) تیر بابا
ناشناس
|
Australia
|
۰۹:۵۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
۲
۰
بخواب بابا ...