۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

مریم طوسی با هزینه شخصی به دنبال رسیدن به المپیک

دونده سرعتی تیم ملی بانوان با هزینه شخصی برای کسب سهمیه المپیک به باکو می‌رود.
کد خبر : ۳۰۱۲۴۰
صراط: دونده سرعتی تیم ملی بانوان با هزینه شخصی برای کسب سهمیه المپیک به باکو می‌رود.

به گزارش ایسنا، مریم طوسی دونده سرعتی تیم ملی دوومیدانی بانوان که به دنبال کسب سهمیه المپیک در دوی 200 متر است، برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی آذربایجان چهارشنبه 5 خرداد راهی این کشور می‌شود.

با توجه به اینکه مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده بود مسابقه‌های باکو آذربایجان در برنامه‌های فدراسیون جایی ندارد به همین دلیل مریم طوسی با هزینه شخصی به این رقابت‌ها می‌رود.

طوسی در این‌باره گفت: فدراسیون دو مسابقه برون‌مرزی ترکیه و قزاقستان را برای ما تدارک دیده است. در ایران هم لیگ و رقابت های جایزه بزرگ تهران را داریم. متاسفانه در ایران رقیبی وجود ندارد و من برای کسب سهمیه المپیک به رقابت در شرایط خوب نیاز دارم.

طوسی در ادامه افزود: ترکیه و قزاقستان رقابت‌های خوبی هستند اما نزدیک به پایان مهلت کسب سهمیه است و می‌نمی خواهم شانسم را برای آن زمان بگذارم. در دوی سرعت احتیاج به چندین مسابقه است تا بتوان سهمیه گرفت.

با توجه به برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ تهران در روز 8 خرداد در ورزشگاه آفتاب انقلاب و هم‌زمانی آن با رقابت های آذربایجان، فدراسیون مانع اعزام دوومیدانی کاران به این رقابت‌ها شد.

رقابت‌های باکو آذربایجان 7 و 8 خرداد برگزار می‌شود.