۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

دستور داعش برای منفجر کردن مساجد و منازل +سند

در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از برخی احکام صادر شده از سوی گروه تروریستی داعش منتشر شده که نشان می‌دهد این گروه تروریستی پیش از حمله به فلوجه از نیروهای خود می‌خواهد خانه‌ها و مساجد این شهر را منفجر سازند.
کد خبر : ۳۰۱۲۴۱
صراط: در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از برخی احکام صادر شده از سوی گروه تروریستی داعش منتشر شده که نشان می‌دهد این گروه تروریستی پیش از حمله به فلوجه از نیروهای خود می‌خواهد خانه‌ها و مساجد این شهر را منفجر سازند.

به گزارش پایگاه خبری الفجر، فعالان شبکه‌های اجتماعی این روزها تصاویری از برخی اسناد منتشر شده از سوی گروه تروریستی داعش را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند که نشان می‌دهند داعش پیش از آغاز عملیات حمله به فلوجه از نیروهای خود دعوت کرده جهت آمادگی برای آغاز عملیات، خانه‌ها، مراکز اداری و مساجد را بمب گذاری کنند.

این گروه تروریستی در برخی از این اسناد از نیروهای خود خواسته برای انتقال خانواده‌های تکفیری‌ها از مناطق درگیری به مناطق امن خارج از شهر فلوجه آماده باشند.

این گروه تروریستی از نیروهای خود خواسته با بمب گذاری در خانه‌ها، مراکز دولتی و مساجد و سپس منفجر کردن این نقاط و تصویربرداری از این عملیات، آن را به عنوان انتقام داعش از اهل تسنن منتشر کنند.

داعش در ادامه از نیروهای خود خواسته در جریان حمله به فلوجه لباس‌هایی مشابه لباس داوطلبان مردمی بر تن کنند و زندانیان شهر فلوجه را کشته و از این اقدام نیز فیلم تهیه و منتشر کنند.

دستور داعش برای منفجر کردن مساجد و منازل +سند