۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

حمله انتحاری ناموفق در کاظمین +تصاویر

صبح امروز (چهارشنبه) نیروهای امنیتی "عراق" در محل ایست و بازرسی شهر کاظمین به شخصی مشکوک شده و پس از متوقف کردن او، متوجه کمربند انتحاری او شده و بلافاصله نسبت به خنثی سازی آن اقدام کردند.
کد خبر : ۳۰۱۲۹۶
صراط: صبح امروز (چهارشنبه) نیروهای امنیتی "عراق" در محل ایست و بازرسی شهر کاظمین به شخصی مشکوک شده و پس از متوقف کردن او، متوجه کمربند انتحاری او شده و بلافاصله نسبت به خنثی سازی آن اقدام کردند.

به گزارش ابنا، صبح امروز (چهارشنبه) نیروهای امنیتی "عراق" توانستد از وقوع یک حمله انتحاری در شهر "کاظمی"ن در شمال "بغداد" جلوگیری کنند.

صبح امروز نیروهای امنیتی عراق متوجه مورد مشکوکی شدند و پس از متوقف کردن شخص، او را مورد بازرسی بدنی قرار دادند که در این بازرسی، مقادیر زیادی مواد منفجره که روی کمبرند انتحاری این شخص وصل شده بود، کشف گردید.

نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شده و با دستگیری عامل داعشی، کمربند انتحاری را خنثی نمودند.

سپس عامل انتحاری به مراکز امنیتی منتقل شد و در بازجویی های اولیه از حضور سه عامل انتحاری دیگر که در صدد انجام عملیات تروریستی در این شهر هستند، خبر داد.

در پی این خبر، پلیس و نیروهای امنیتی از مردم خواسته اند تا در صورت مشاهده هر فرد یا خودروی مشکوکی، سریعا مراتب را به مسئولین ذیربط گزارش دهند.

به نظر می رسد، گروه تروریستی داعش در روزهای اخیر و با شدت گرفتن عملیات آزادسازی "فلوجه"، با انجام اقدامات تروریستی و کشتار مردم غیرنظامی سعی در انحراف مسیر این عملیات دارد.