۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

حاشيه‌های آخرين نشست خبری لاريجانی

شوخي‌های رئيس مجلس نهم با خبرنگاران به آخرين نشست خبری وی با اصحاب رسانه كشيده شد.
کد خبر : ۳۰۱۲۹۹
صراط: آخرين نشست خبری علی لاريجانی در آخرين روزهای نهمين دوره مجلس شورای اسلامی با حضور بيش از 250 نفر از خبرنگاران داخلی و خارجی امروز در سالن مشروطه مجلس برگزار شد؛ جلسه ای كه با حواشی زيادی همراه بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی لاريجانی روز گذشته پس از پايان آخرين جلسه علنی مجلس نهم امروز را با اصحاب رسانه بود، جلسه‌ای كه از ساعت 10:40 دقيقه با حضور وی آغاز شد.

لاريجانی در ابتدای اين جلسه، خود كليد حواشی نشست خبريش را با شوخي درباره موضوع ميكروفون در جمهوری اسلامی، زد.

وی كه چند دقيقه‌ای نبود بر صندلی جلسه تكيه می‌‌زد، با بيان برخی از اظهارت ابتدای خود، متوجه شد صدای خروجی ميكروفون مقابلش به خوبی به گوش حضار نمی‌رسد در ادامه وزن سنگين جلسه را با شوخي با حضار شكست.

وی به طنز گفت: "مثل اينكه مشكل ميكروفون در جمهوری اسلامی ايران هيچ وقت حل نمی‌شود". كه اين بيان لاريجانی باعث خنده حضار در جلسه شد.

ما شما را خوب می‌بينيم

اما جلسه كه با طنز آقای رئيس شروع شده بود به همين زودی تمام نشد؛ لاريجانی باز هم در پاسخ به خبرنگاری حضار را به خنده وا داشت.

رئيس مجلس نهم در پاسخ به خبرنگاری كه سوال كرد؛ آقای لاریجانی امیدوارم که این سقف‌های حائل بین خبرنگاران و صحن علنی مجلس برداشته شود تا دید ما نسبت به صحن بهتر شود، گفت: حالا شما اگر نتوانيد مارا ببينيد ما شما را ار آن بالا خوب می‌بينيم.