۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

باد شدید همراه با گردو خاک در ۷ استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید همراه با گردو خاک در ۷ استان و بارش باران و رگبار در ۵ استان کشور خبر داد.
کد خبر : ۳۰۱۳۴۲
صراط: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید همراه با گردو خاک در ۷ استان و بارش باران و رگبار در ۵ استان کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو  با تسنیم درباره وضعیت جوی ساعات آینده گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی امروز چهارشنبه، رگبار، رعد و برق و باران در دامنه‌های البرز شرقی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور به‌وجود می‌آید البته در برخی نقاط نیز وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش‌ها در استانهای مازندران، گلستان، شمال سمنان، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهد بود؛ در ساعات عصرگاهی نیز باد شدید موقتی همراه با گرد و غبار در استانهای مرکزی، قم، البرز، تهران، قزوین، اصفهان، سمنان و برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور می‌وزد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی به وضعیت جوی روزهای پنجشنبه و جمعه اشاره کرد و افزود: طی این دو روز، افزایش ابر، بارش‌های پراکنده باران و رعد و برق به همراه وزش باد در ارتفاعا شمال غرب، البرز مرکزی و شمال شرق کشور ایجاد خواهد شد البته خلیج فارس نیز در 48 ساعت آینده مواج خواهد بود.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز