۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

کشور مبتلا به برخی سوء مدیریتهاست

نماینده استان فارس در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشور مبتلا به برخی سوء مدیریتهاست، گفت: مشکلات اقتصادی با نگاه به درون حل می‌شود.
کد خبر : ۳۰۱۳۴۶
صراط: حجت الاسلام علی‌اکبر کلانتری نماینده استان فارس در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در نطق میان دستور خود در جلسه امروز( چهارشنبه) این مجلس، با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» که از سوی رهبر معظم انقلاب برای امسال برگزیده شده است، اظهار کرد: چرا علی رغم همه توانمندی‌ و ظرفیت‌های کشور همچنان در عرصه اقتصادی شاهد رونق و شکوفایی در جهت حل مشکلات مردم نیستیم.

به گزارش تسنیم، وی در ادامه سخنان خود  از جایگاه جمهوری اسلامی در اقتصاد جهانی و دارا بودن معادن و ذخائر عظیم و همچنین توانمندیهای داخلی به ویژه توانمندیهای اعتقادی، فرهنگی و دینی سخن گفت.

 نماینده استان فارس در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، افزود: کشور ما علاوه بر تحمیل برخی سیاستهای تحریمی از سوی مستکبران مبتلا به برخی سوء مدیریتها است و راه درمان آن نگاه به توانمندیهای داخلی و ملی به جای چشم داشت به بیگانگان بوده و تنها راه رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی عمل به اقتصاد مقاومتی خواهد بود.