۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

مردم عراق و سوریه به رهبری ارادت دارند

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عراق گفت: امروز شاهدیم در کشورهایی چون سوریه، عراق و بحرین مردم متدین چه ارادت و انقیادی نسبت به رهبر معظم انقلاب دارند.
کد خبر : ۳۰۱۳۴۹
صراط: آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در نطق میان دستور خود در جلسه امروز( چهارشنبه)  این مجلس، با اشاره  به جایگاه ولایت فقیه از نظر مفهوم و مصداق، اظهار کرد: در بعد ولایت فقیه و نشر این فرهنگ در داخل و خارج کشور  بیش از پیش باید تلاش کنیم.

به گزارش تسنیم، وی افزود: از آنجا که ما معتقدیم ولایت فقیه و ولایت امر، محدود به قلمرو و مرز خاصی نیست، امروز شاهدیم در کشورهایی چون سوریه، عراق و بحرین مردم متدین چه ارادت و انقیادی نسبت به رهبر معظم انقلاب دارند.

منتخب مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان با تاکید  بر ضرورت تقویت رابطه بین حوزه علمیه قم و حوزه علمیه نجف اشرف بیان کرد: دست اندرکاران مرکز مدیریت حوزه علمیه مقدمات  تعامل خوب بین طلبه‌های ایران و عراق را فراهم آورده و از این طرح و موضوع حمایت ویژه صورت پذیرد تا از موقعیت مناسب کشور عراق جهت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و ناب محمدی کمال بهره برداری صورت گیرد و با تعامل این دو مرکز هم افزائی مفیدی را شاهد باشیم.