۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

شکست تیم «یحیی» در آستانه فینال جام حذفی

با شکست ذوب‌آهن مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرونده فوتبال کشورمان در فصل جاری این رقابت‌ها بسته شد.
کد خبر : ۳۰۱۴۲۰
صراط: تیم فوتبال ذوب‌آهن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:45 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم العین امارات رفت که در  این دیدار با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و از راهیابی به جمع هشت تیم برتر قاره کهن بازماند.

به گزارش تسنیم، گل‌های العین  را در این بازی خارج از خانه لی میونگ جو در دقیقه 11 و دانیلو آسپریلا در دقیقه 62 به‌ثمر رساندند تا نماینده فوتبال امارات در مجموع دو بازی رفت و برگشت به برتری 3 بر یک رسیده و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

ذوب‌آهن که در نیمه اول نتوانست بازی خوبی ارائه دهد در دقیقه 36 یک تعویض اجباری داشت و احسان پهلوان به‌دلیل مصدومیت جای خود را به دانیال اسماعیلی‌فر داد. هاشم بیک‌زاده نیز طی یک تعویض تاکتیکی در دقیقه 43 از زمین خارج شد و مهرداد قنبری جای او را گرفت.

با شروع نیمه دوم شاگردان گل‌محمدی حملات زیادی را روی دروازه العین تدارک دیدند اما در اوج حملات این تیم بود که العین روی یک ضدحمله به گل رسید تا اکثر هواداران اصفهانی تصمیم به ترک ورزشگاه فولاد شهر بگیرند. در ادامه تلاش‌های بازیکنان ذوب‌آهن برای رسیدن به گل بی‌نتیجه ماند و دیگر نماینده کشورمان هم از لیگ قهرمانان حذف شد. با شکست ذوب‌آهن مقابل العین، پرونده ایران در فصل 2016 لیگ قهرمانان آسیا بسته شد.

پیش از ذوب‌آهن تیم‌های تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی و سپاهان اصفهان در مرحله گروهی از دور مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حذف شده بودند. نفت تهران نیز در مرحله پلی‌آف فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا از راهیابی به مرحله گروهی این رقابتها بازمانده بود.

تیم ذوب‌آهن روز یکشنبه 9 خرداد ماه باید در فینال جام حذفی در خرمشهر به مصاف استقلال تهران برود. این آخرین فرصت شاگردان یحیی گل‌محمدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش‌روست، چرا که آنها در لیگ برتر هم به عنوانی بهتر از ششمی دست پیدا نکردند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز