۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
نشریه آنلاین "دیلی کالر" نوشت؛

ژنرال سلیمانی وارد نبرد خونین علیه داعش شد +عکس

طبق خبرهای رسیده، ژنرال قاسم سلیمانی در نزدیکی فلوجه ملاقاتی با فرماندهان نظامی متعددی از واحدهای بسیج مردمی داشته است.
کد خبر : ۳۰۱۴۳۷
صراط: نشریه آنلاین "دیلی کالر" نوشت: فرمانده بنام سپاه قدس ایران راهی فلوجه در عراق شده تا به مدیریت نبردی رو در رو که می تواند خونین ترین نبرد علیه داعش باشد، کمک کند.

این نشریه انلاین در ادامه آورده است: طبق خبرهای رسیده، ژنرال قاسم سلیمانی در نزدیکی فلوجه ملاقاتی با فرماندهان نظامی متعددی از واحدهای بسیج مردمی داشته است. بسیاری معتقدند ژنرال سلیمانی برای هماهنگ سازی حمله به نیروهای داعش رفته است، که این شهر عراقی را در کنترل خود دارند. نیروهای امنیتی عراقی روز یکشنبه با همکاری چندین گروه از قبایل و همچنین شبه نظامیان تحت حمایت ایران حرکت به سوی آزادسازی این شهر را آغاز کرده اند.

ژنرال سلیمانی وارد نبرد خونین علیه داعش شد +عکس

سلیمانی که از او به عنوان "فرمانده در سایه" ایران در خاورمیانه نام برده می شود، مسئولیت تمامی عملیات خارجی نیروهای ویژه ایرانی را به عهده دارد. او توانایی ویژه ای در هماهنگ سازی گروه های مختلف شبه نظامی شیعه و دیگر گروه های مورد حمایت ایران برای اقدام به عملیات در سرتا سر خاورمیانه دارد. او که پیش از ظهور داعش در سال 2014 در عرصه عمومی حاضر نبود، تبدیل به قهرمان افسانه ای میان مردم ایران شده، و از آن زمان شهرت او همچنان بیشتر شده است؛ چنان که حالا کلیپ های موسیقی تصویری برای او ساخته و تقدیم او شده است.

جام مگوایر، از عوامل اسبق سیا، به خبرنگاری به نام دکستر فیلکینز در باره (سردار) سلیمانی گفته است: « (سردار) سلیمانی در حال حاضر تنها فرد و قدرتمندترین عامل (نظامی-اطلاعاتی) در خاورمیانه است».

به گزارش انتخاب، نبرد فلوجه می رود که یکی از مرگبارترین جنگ ها علیه داعش باشد. ایران و متحدان شیعه او از سوی داعش کافر شمرده می شوند، که این دو گروه را به دشمن خونی هم بدل کرده است. با در نظر گرفتن جمعیت وهابی زیاد فلوجه، می توان انتظار تلفات سنگینی از این نبرد داشت.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
۲۸
۴
خدا حفظش کنه آبروی مملکته