۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

هشدار دی‌بوئر درباره مورینیو

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال هلند و بارسلونا یک هشدار جدی نسبت به مورینیو به سران یونایتد داد.
کد خبر : ۳۰۱۴۶۸
صراط: ستاره پیشین تیم ملی فوتبال هلند و بارسلونا یک هشدار جدی نسبت به مورینیو به سران یونایتد داد.

به گزارش گاردین، سران یونایتد سرانجام پس از کش و قوس های زیاد تصمیم گرفتند که به همکاری خود با لوئیس فان خال پایان دهند.

هرچند هنوز جانشین فان خال به صورت رسمی اعلام نشده است اما به احتمال خیلی زیاد سرمربی فصل آینده شیاطین سرخ کسی جز ژوزه مورینیو نخواهد بود.

فرانک دی بوئر، سرمربی پیشین آژاکس به ستایش از مورینیو پرداخت. با این حال نسبت به این مربی هم یک هشدار جدی به سران یونایتد داد.

او در گفت و گویی که با گاردین داشت، در این مورد گفت: مورینیو از آن دست مربیانی است که به دنبال بازیکنان بزرگ است. به عبارت دیگر او به دنبال بازیکنانی که آزمون پس دادند و از تجربه کافی برای بازی کردن در تیم های بزرگ برخوردار هستند. این برای بازیکنان جوان و با استعداد اصلا خبر خوبی نیست.

دی بوئر ادامه داد: بازیکن جوانی مانند مارکوس رشفورد را در نظر بگیرد. این ستاره جوان فرصت بازی در یونایتد را پیدا کرد و توانایی هایش را به اثبات رساند. آیا مورینیو به این بازیکن جوان بازی می دهد؟ مورینیو با خود می گوید رشفورد بازیکن خوبی است اما به بازیکن باتجربه و بزرگ نیاز دارم. به همین خاطر به رشفورد بازی نخواهد رسید. چنین بازیکنان جوانی با مورینیو لطمه خواهند خورد و بهتر است که تیم را ترک کنند.

ستاره سابق بارسلونا در ادامه سخنان خود گفت: مورینیو مربی بزرگی است. او بسیار نتیجه گرا است و تیمش را به خوبی آماده بازی می کند. شاید تیم های مورینیو خوب بازی نکنند اما بسیار خوب نتیجه می گیرند. چیزی که درباره مورینیو من را نگران می کند، استفاده نکردن از بازیکنان جوان و آکادمی یک باشگاه است. هواداران دوست دارند که بازیکنانی از آکادمی خود را ببینند اما مورینیو چنین ریسکی را نمی کند.
منبع: ایسنا