۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

دیدار آقای گل لیگ با آیت الله صفایی +تصاویر

ستاره باشگاه پرسپولیس روز پیش از حضور در اردوی تیم ملی به دیدار آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر رفت.
کد خبر : ۳۰۱۴۸۳
صراط: «مهدی طارمی» مهاجم پرسپولیس و تیم ملی و آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمود.

به گزارش ابنا، امام جمعه بوشهر که در گذشته خود فوتبال بازی می کرده و علاقمند به فوتبال و جوانان ورزشکار بوشهری است بدون هیچ تشریفاتی با این دو بازیکن جلسه گذاشت و درباره مسائل ریز فوتبال با آنها صحبت کرد.

آیت الله صفایی بوشهری که در اوقات فراغت به دقت بازی های فوتبال باشگاهی ایران و اروپا را دنبال می کند در این دیدار اشتباهات فنی مهدی طارمی را نیز به وی گوشزد کرد.

امام جمعه بوشهر همچنین شرایط بازی در لیگ های اروپایی از نظر فنی را برای مهدی طارمی که نیت پیوستن به تیم های اروپایی را دارد تشریح کرد و از وی خواست متناسب با داشته های فنی خود و اهدافی که در سر می پروراند تصمیم درستی را بگیرد.

در این دیدار دانیال ماهینی مدافع راست تیم ملی که به همراه استقلال خوزستان عنوان قهرمانی امسال لیگ برتر را بدست آورد نیز حضور داشت.

پایان آیت الله صفایی بوشهری در پایان برای این دو جوان بوشهری آرزوی موفقیت کرد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
خوب کی چی