۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

تصادف مرگبار در محور زنجان - دندی

رئیس پلیس‌راه استان زنجان از وقوع یک حادثه رانندگی در محور زنجان دندی خبر داد و گفت: در این حادثه دلخراش، متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
کد خبر : ۳۰۱۵۳۳
صراط: رئیس پلیس‌راه استان زنجان از وقوع یک حادثه رانندگی در محور زنجان دندی خبر داد و گفت: در این حادثه دلخراش، متأسفانه یک نفر جان خود را از دست داد و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در این سانحه، یک دستگاه خودرو پاترول به ته دره سقوط کرد که متأسفانه راننده این خودرو در دم فوت شد.

وی با اشاره به اینکه از چهار مصدوم حادثه دیروز، حال دو نفر از آنان وخیم گزارش شده است، تصریح کرد: دلیل اصلی قوع چنین حادثه‌ای، تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، تخلفی که بارها و به طرق مختلف به رانندگان هشدار داده شده و گفته شده که باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

این مسئول با ابراز تأسف از اینکه هنوز فرهنگ بستن کمربند ایمنی در جامعه به خوبی نهادینه نشده است، اظهار کرد: متأسفانه بستن کمربند محدود به زمانی است که رانندگان به محض دیدن دوربین مداربسته و یا پلیس اقدام به این کار می‌کنند، این در حالی است که بستن کمربند ایمنی نباید صرفا به خاطر جریمه نشدن صورت گیرد، بلکه انجام این کار جلوی حوادث جبران‌ناپذیری را در جاده‌ها خواهد گرفت.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با یادآوری اینکه در حدود 20 درصد از حوادث جاده‌ای مربوط به واژگونی خودروها بوده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه حادثه‌ای که روز گذشته رخ داد و منجر به کشته شدن یک نفر از هم‌وطنان‌مان شد نیز به خاطر واژگونی خودرو رخ داد. امیدواریم با رعایت قانون، از این به بعد کمتر شاهد وقوع چنین حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری باشیم.