۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶
امیرآبادی:

تجمع حامیان لاریجانی عصر فردا در سالن مشروطه مجلس

نماینده مردم قم در خانه ملت، گفت: عصر فردا نمایندگانی که می خواهند به آقای علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس رأی دهند ساعت ۱۷ در سالن مشروطه تجمع خواهند کرد.
کد خبر : ۳۰۱۵۹۴
صراط: احمد امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو خبرگزاری دانشجو، در خصوص جلسات فراکسیون فراگیر، گفت: عصر فردا نمایندگانی که می خواهند به آقای علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس رأی دهند ساعت 17 در سالن مشروطه تجمع خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که تجمع فردای حامیان لاریجانی در قالب فراکسیون نیست، ادامه داد: جلسه رسمی فراکسیون فراگیر بعد از انتخاب هیئت رئیسه مجلس برگزار خواهد شد و فعلا افرادی که علاقمند هستند در مجلس دهم لاریجانی رئیس مجلس باشد در سالن مشروطه دور هم جمع خواهند شد.

امیرآبادی به جلسه عصر روز شنبه فراکسیون فراگیر اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه نواب و دبیران و نظار هیئت رئیسه انتخاب می شوند و در روز یکشنبه به عنوان نامزدهای فراکسیون فراگیر به دیگر نمایندگان معرفی خواهند شد.

امیرآبادی با تأکید بر این که آقای لاریجانی نامزد ریاست مجلس فراکسیون فراگیر خواهد بود، گفت: همه اعضا بر نامزدی لاریجانی تأکید دارند و در روز یکشنبه رای گیری اعضای هیئت رئیسه اعضا بصورت فراکسیون به نامزدهای معرفی شده رأی خواهند داد.

نماینده مردم قم در خانه ملت اظهار داشت: من خودم قصدی برای نامزدی نواب هیئت رئیسه مجلس ندارم اما برای بخش هایی از هیئت رئیسه مشورت هایی را انجام می دهیم.

وی در خصوص انتخاب اعضای هیئت رئیسه فراکسیون فراگیر گفت: اعضای هیئت رئیسه فراگیر بعد از انتخاب اعضای هیئت رئیسه مجلس با تشکیل جلسه ای انتخاب خواهند شد.