۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲

وقتی استقلال با همه فرق می کرد

العین همیشه نامی تلخ برای تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بوده؛ همیشه جز یک بار
کد خبر : ۳۰۱۵۹۶
صراط: العین همیشه نامی تلخ برای تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بوده؛ همیشه جز یک بار. آنها بارها سپاهان را حذف کرده و اجازه صعود به این تیم از مرحله گروهی را ندادند حتی وقتی مثل سال 2010 خودشان هم هیچ شانسی برای عبور از این مرحله نداشتند. اجازه صدرنشینی به نفت و دوم شدن به تراکتورسازی را هم ندادند و امسال هم جلوی صعود ذوب آهن با یک چهارم نهایی را گرفتند.

به گزارش آی اسپورت، اما قصه سال 2013 با همه دوره های برگزار شده لیگ قهرمانان فرق دارد. العین در این سال حتی یک امتیاز هم از تیمهای ایرانی نگرفت و رفت و برگشت به نماینده مان یعنی استقلال باخت. در بازی رفت و بعد از یک 45 دقیقه خوب بازی کردن و ایجاد موقعیت توسط اکوکو و رادوی، ابتدا جی لوید ساموئل و سپس فرهاد مجیدی دروازه العین را باز کردند.

در بازی برگشت اما قصه طور دیگری بود. بی تردید اگر قرار بود همه موقعیت های ایجاد شده روی دروازه دو تیم تبدیل به گل می شد، استقلال نهایتا 2 گل می زد ولی تعداد گلهای العین حداقل دو رقمی می شد. اما استقلال روی سماجت اکبرپور به پنالتی رسید و ضربه نکونام تبدیل به گل شد درحالیکه بازیکنان العین شامل عمر عبدالرحمان، کمبو اکوکو، میرل رادوی، آساموا جیان، الکس بروسکه و بقیه در تمانی موقعیت های شان مغلوب مهدی رحمتی شدند و دروازه بان آبی ها یک تنه این تیم در العین برنده کرد. آن تیم استقلال تا نیمه نهایی آن فصل لیگ قهرمانان هم صعود کرد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز