۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
گام نهایی فراکسیون‌های «فراگیر» و «امید»

فردا؛ یارکشی هواداران عارف و لاریجانی

۲ فراکسیون فراگیر و امید مجلس دهم فردا شنبه با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی، گزینه نهایی خود برای ریاست و همچنین هیأت رئیسه مجلس دهم را انتخاب خواهند کرد.
کد خبر : ۳۰۱۶۵۸
صراط: ۲ فراکسیون فراگیر و امید مجلس دهم فردا شنبه با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی، گزینه نهایی خود برای ریاست و همچنین هیأت رئیسه مجلس دهم را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش فارس، دو فراکسیون «فراگیر» و «امید» مجلس دهم فردا شنبه (8خردادماه 95) نشست‌های هم‌اندیشی خود را تشکیل خواهند داد.

فراکسیون امید به ریاست عارف و فراکسیون فراگیر به دعوت لاریجانی تشکیل جلسه می‌دهند که بر این اساس قرار است،‌ نشست‌ فردای دو فراکسیون، تعیین کننده گزینه نهایی کاندیدای ریاست مجلس باشد.

همچنین در این نشست که با حضور اعضای فراکسیون برگزار می‌شود،‌ در خصوص ترکیب هیات رئیسه مجلس بحث و تبادل نظر و تصمیم‌گیری نهایی انجام خواهد شد. در حقیقت حضور اعضا در این نشست به منزله همراهی با ریاست‌ کاندیداهای مورد نظر خواهد بود.

براساس این گزارش، مراسم افتتاحیه مجلس دهم صبح شنبه 8 خردادماه در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. به همین منظور سران قوا و سایر مسئولان لشکری و کشوری برای حضور در مراسم افتتاحیه پارلمان دهم دعوت شده‌اند.