۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
اوحدی:

مذاکرات حج بدون نتیجه پایان یافت/ یکشنبه آخرین فرصت است

رییس سازمان حج و زیارت گفت: نشست مسئولان حج ایران و وزارت حج عربستان بدون نتیجه پایان یافت. وی افزود: مقامات عربستانی برای ارائه خدمات کنسولی، هیچ راهکاری ارائه نداده اند.
کد خبر : ۳۰۱۶۷۵
صراط: رییس سازمان حج و زیارت گفت: نشست مسئولان حج ایران و وزارت حج عربستان بدون نتیجه پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: نشست مسئولان حج ایران و وزارت حج عربستان به دلیل ادامه کارشکنی و دخالت وزارت خارجه عربستان درباره حج تمتع بدون نتیجه پایان یافت.

وی افزود: مقامات عربستانی برای ارائه خدمات کنسولی ، هیچ راهکاری ارائه نداده اند.

اوحدی تصریح کرد:سال های گذشته که کنسولگری ، سفارتخانه و امکانات مختلفی را در عربستان داشتیم،متاسفانه شاهد برخی برخوردهای نامناسب با زائران ایرانی بودیم و در این شرایط که از این امکانات نیز بی بهره باشیم ، مشکلات مضاعف خواهد شد.

رییس سازمان حج و زیارت خاطر نشان کرد:عربستان تا روز یکشنبه مهلت دارد که پاسخ پیشنهادات و خواسته های ایران را ارائه کند و اراده جدی خود را برای پذیرش زائران ایرانی نشان دهد.
نظرات بینندگان
سبحان شاهمرادی اصولگرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
۲
۱
حج سعوی را رها کنید ! به فکر سرنگونی دولت سعودی باشید تا حج ابراهیمی رویم
شاهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
۱
۱
در ابتدای اسلام با اینکه کعبه نزدیکتر بود ولی پیامبر بیت المقدس را قبله اعلام کرد چون کعبه در دست کفار به ظاهر دیندار و مملو از بت بود... خب حالا هم دوباره کعبه به دست همان کفار به ظاهر دیندار است که محمد ص را بدون علی ع میخواهند... دیگر حج رفتن چه معنایی دارد؟؟ حج به معنی حجت است و بزرگترین حجت خدا امام زمان است او را دریابید که حج بدون امام حج نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
۰
۲
آقای اوحدی ! مانند ................... خود را هم به عربستانیها پیش کش کنید! قضیه حل می شود....
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز