۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

آینده نامعلوم بازیکنان ایرانی در العربی

تیم العربی قطر همچنان در سکوت خبری مطلق به‌سر می‌برد و هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم نمی‌دانند چه آینده‌ای در انتظار آنهاست.
کد خبر : ۳۰۱۷۱۱
صراط: تیم العربی قطر همچنان در سکوت خبری مطلق به‌سر می‌برد و هیچ‌کدام از اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم نمی‌دانند چه آینده‌ای در انتظار آنهاست.

به گزارش تسنیم، روزنامه الوطن قطر با انتشار گزارشی در شماره امروز خود به بررسی وضعیت تیم‌هایی پرداخت که هنوز برنامه‌های‌شان برای حضور در فصل آینده لیگ ستارگان را آغاز نکرده‌اند. یکی از تیم های حاضر در فصل آینده لیگ ستارگان قطر العربی است که با در اختیار داشتن دو بازیکن مشهور ایرانی یعنی اشکان دژاگه و جواد نکونام وضعیت نامشخصی دارد.

روزنامه الوطن در این باره نوشت: در باشگاه العربی هیچ‌کسی خبری درباره قراردادهای جدید نمی‌شنود و حتی نمی‌توانیم به ماندن پائولینهوی برزیلی و سایر بازیکنان حرفه‌ای این تیم اطمینان داشته باشیم.

در ادامه این گزارش آمده است: تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم العربی منتظرند تا انتخابات جدید هیئت مدیره در روز 6 تیر ماه آینده برگزار شود و تکلیف خود را بدانند. اولین مورد مهم در تیم العربی جیان فرانکو زولا، سرمربی ایتالیایی است و خبرهای زیادی از کنار گذاشتن او و استخدام سرمربی جدیدی منتشر می‌شود.

الوطن با اشاره به مصاحبه اخیر زولا نوشت: سرمربی ایتالیایی وقتی نمی‌داند آیا در فصل آینده نیز سرمربی تیم العربی است چگونه می‌تواند درباره برنامه‌های آماده‌سازی تیمش و لیست فروش  بازیکنان مورد نیاز یا کنار گذاشتن بعضی از آنها  تصمیمی بگیرد.

دو بازیکن ایرانی تیم العربی شرایط متفاوتی دارند. اشکان دژاگه همچنان دو فصل دیگر بازیکن  رسمی این تیم محسوب می‌شود و نیازی به تمدید قرارداد ندارد، اما جواد نکونام با توجه به اتمام قرارداد شش ماهه‌اش باید منتظر بماند تا وضعیت کادر مدیریتی و فنی العربی مشخص شود.